Beata Zaremba
Właściciel biura nieruchomości
Biuro: Good House Biuro Nieruchomości
Gryglewskiego 10/16 Gdańsk
Informacje podstawowe
- Specjalizacje: nieruchomości mieszkalne, nieruchomości gruntowe
- Znajomość języków obcych: angielski, rosyjski
- Rejon działania: Województwo pomorskie
- Licencja Ministerstwa Infrastruktury: 11630
O mnie:
Na trójmiejskim rynku nieruchomości pracuję od roku 2008.
Pracę wykonuję najlepiej jak to możliwe, dbając o dobre relacje z klientem, doradzając na każdym etapie sprzedaży, kupna nieruchomości.
Co jest dla mnie ważne w pracy:
Głównym wyznacznikiem mojej pracy jest zadowolenie klienta oraz jego poczucie bezpieczeństwa w procesie obrotu nieruchomością.
Jakim doświadczeniem mogę się pochwalić:
Ukończyłam studia podyplomowe obrotu nieruchomościami i uzyskalam licencję pośrednictwa w obrocie nieruchomosciami w 2008 roku.
Rokrocznie uczestniczę w szkoleniach specjalistycznych w zakresie prawa, obsługi klienta, fotografii, home stagingu i multimediów.
Prywatnie:
Pasjonatka malarstwa, turystyki pieszej, rowerowej oraz wszelakich sportów wodnych.
Moje usługi
-
Przeprowadzenie transakcji
Czynności wykonywane w ramach usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, które mają na celu skojarzenie stron transakcji oraz opiekę nad jej przebiegiem od strony formalno-prawnej.
-
Przygotowanie oferty nieruchomości
Skompletowanie dokumentów niezbędnych do transakcji. Sporządzenie kompletnej prezentacji nieruchomości, składającej się z opisu nieruchomości i jej otoczenia oraz materiałów wizualnych (np. zdjęć, rzutów, wideo).
-
Profesjonalna fotografia nieruchomości
Wykonanie profesjonalnego wideo z nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem.
-
Marketing nieruchomości
Opracowanie planu promocji nieruchomości, określającego sposoby i formy reklamy. Publikacja ogłoszenia w Internecie: na stronie internetowej biura, na portalach ogłoszeniowych oraz w innych miejscach. Wykonanie materiałów reklamowych, przeprowadzenie działań promocyjnych np. organizacja domu otwartego, zamieszczenie banerów.
-
Weryfikacja stanu prawnego
Działanie związane z ustaleniem obiektywnego stanu prawnego nieruchomości: identyfikacja właściciela/współwłaścicieli, na podstawie dokumentacji własnościowej. Sprawdzenie ewentualnych obciążeń hipotekami, służebnościami i innymi uwarunkowaniami, w tym obciążeniami wobec banków i z tytułu opłat. Określenie dokumentów niezbędnych do zawarcia transakcji przed notariuszem. Ewentualna pomoc w regulacji stanu prawnego.
-
Reprezentowanie w negocjacjach
Zakres działań obejmuje pomoc w nawiązaniu porozumienia pomiędzy stronami transakcji, w szczególności ustalenie warunków i sposobu nabycia, zabezpieczeń i terminów.
-
Szacowanie ceny nieruchomości
Określenie realnie możliwego do uzyskania wynagrodzenia z tytułu sprzedaży nieruchomości, na podstawie wiedzy o podobnych transakcjach lokalnych oraz trendów i przewidywanych okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę. Sporządzanie dokumentów wyceny w formie operatu szacunkowego we współpracy z rzeczoznawcą majątkowym.
-
Obsługa klienta poszukującego
Wsparcie przy zakupie nieruchomości dedykowane stronie popytowej (tzw. asystent klienta kupującego). Usługa obejmuje wyszukiwanie i przedstawienie listy ofert nieruchomości z różnych źródeł, które spełniają wymagania przedstawione przez poszukującego, oraz reprezentowanie interesów poszukującego w kontakcie ze sprzedającymi.
-
Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
Home staging, czyli profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Usługa polega wprowadzeniu zmian w lokalu, mających na celu wzrost jego atrakcyjności w oczach klienta. Opiera się głównie na podkreśleniu funkcji użytkowych pomieszczeń, stworzeniu wrażenia większej przestrzeni, dzięki umiejętnej kompozycji umeblowania, korekcie kolorystyki i optymalizacji oświetlenia, a także na nadaniu lokalowi neutralnego charakteru.
-
Pomoc w pozyskaniu finansowania
Zapewnienie opieki doradcy finansowego, który przedstawi możliwości i przeprowadzi proces kredytowania transakcji.
-
Zarządzanie najmem
Wykonywanie czynności kompleksowej obsługi związanej z powierzonym lokalem , w tym: pozyskiwanie najemcy, monitorowanie terminowości wpłat od najemców, kontrola stanu mieszkania, obsługa zgłoszeń najemcy dotyczących awarii, drobne naprawy.
-
Przygotowanie wirtualnych wizyt
Opracowywanie wirtualnych spacerów po nieruchomości przeznaczonej na sprzedaż lub wynajem z fotografii 360 stopni i prezentowanie jej w pełnym wymiarze.
Zwiń
Kontakt
Beata Zaremba
538 420...
538 420 008
Ogłoszenia agenta
Filtruj
Od najnowszych
Data aktualizacji:
- Od najnowszych
Cena:
- Od najdroższych
- Od najtańszych
Cena za m2:
- Od najdroższych (m²)
- Od najtańszych (m²)
Powierzchnia:
- Od największych
- Od najmniejszych