Informacje podstawowe
- Specjalizacje: nieruchomości mieszkalne, nieruchomości komercyjne
- Rejon działania: świętokrzyskie
O mnie:
O mnie:
Cześć, jestem Luiza Miszczyk i pracuję jako agentka nieruchomości w biurze nieruchomości Greathouse w Kielcach. Lubię pomagać ludziom w znalezieniu idealnego domu lub nieruchomości inwestycyjnej. Jestem uśmiechniętą i komunikatywną osobą, zawsze gotową do pomocy i podjęcia wyzwania. Bardzo zależy mi na dobrych relacjach z klientami i staram się, aby każdy czuł się u mnie dobrze.
Co jest dla mnie ważne w pracy:
Jako agentka nieruchomości uważam, że ważne jest nie tylko znalezienie odpowiedniej nieruchomości dla klienta, ale także zapewnienie mu najlepszej obsługi i doradztwa na każdym etapie transakcji. Staram się zawsze wysłuchać potrzeb i oczekiwań klienta, dostosować do nich ofertę i pomóc w podjęciu najlepszej decyzji.
W czym jestem najlepsza:
Jestem bardzo rzetelna i sumienna w swojej pracy, co pozwala mi na skuteczne przeprowadzenie transakcji. Potrafię też szybko nawiązać kontakt z klientami i zbudować z nimi dobre relacje. Ponadto, zawsze staram się znaleźć najlepsze rozwiązania dla klienta i dostosować się do jego potrzeb.
Jakim doświadczeniem mogę się pochwalić:
Mam już kilka lat doświadczenia w branży nieruchomości, co pozwala mi na skuteczne radzenie sobie w różnych sytuacjach i szybkie rozwiązywanie problemów. Przez ten czas przeprowadziłam wiele udanych transakcji, dzięki czemu zdobyłam dużo wiedzy i doświadczenia.
Za co chwalą mnie klienci oraz współpracownicy:
Moje podejście do klientów jest zawsze profesjonalne i życzliwe, a wiedza i doświadczenie pozwala mi na skuteczne rozwiązywanie problemów i proponowanie najlepszych rozwiązań. Moi klienci chwalą mnie za rzetelność, zaangażowanie i szybką reakcję na ich potrzeby. Współpracownicy doceniają moją pracę zespołową oraz pozytywne podejście do pracy.
Prywatnie:
W wolnym czasie lubię podróżować i odkrywać nowe miejsca, a także spędzać czas na świeżym powietrzu, uprawiając sporty. Lubię też czytać książki i rozwijać swoją wiedzę, zarówno w dziedzinie nieruchomości, jak i innych dziedzinach życia.
Moje usługi
-
Przeprowadzenie transakcji
Czynności wykonywane w ramach usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, które mają na celu skojarzenie stron transakcji oraz opiekę nad jej przebiegiem od strony formalno-prawnej.
-
Przygotowanie oferty nieruchomości
Skompletowanie dokumentów niezbędnych do transakcji. Sporządzenie kompletnej prezentacji nieruchomości, składającej się z opisu nieruchomości i jej otoczenia oraz materiałów wizualnych (np. zdjęć, rzutów, wideo).
-
Profesjonalna fotografia nieruchomości
Wykonanie profesjonalnego wideo z nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem.
-
Marketing nieruchomości
Opracowanie planu promocji nieruchomości, określającego sposoby i formy reklamy. Publikacja ogłoszenia w Internecie: na stronie internetowej biura, na portalach ogłoszeniowych oraz w innych miejscach. Wykonanie materiałów reklamowych, przeprowadzenie działań promocyjnych np. organizacja domu otwartego, zamieszczenie banerów.
-
Weryfikacja stanu prawnego
Działanie związane z ustaleniem obiektywnego stanu prawnego nieruchomości: identyfikacja właściciela/współwłaścicieli, na podstawie dokumentacji własnościowej. Sprawdzenie ewentualnych obciążeń hipotekami, służebnościami i innymi uwarunkowaniami, w tym obciążeniami wobec banków i z tytułu opłat. Określenie dokumentów niezbędnych do zawarcia transakcji przed notariuszem. Ewentualna pomoc w regulacji stanu prawnego.
-
Reprezentowanie w negocjacjach
Zakres działań obejmuje pomoc w nawiązaniu porozumienia pomiędzy stronami transakcji, w szczególności ustalenie warunków i sposobu nabycia, zabezpieczeń i terminów.
-
Szacowanie ceny nieruchomości
Określenie realnie możliwego do uzyskania wynagrodzenia z tytułu sprzedaży nieruchomości, na podstawie wiedzy o podobnych transakcjach lokalnych oraz trendów i przewidywanych okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę. Sporządzanie dokumentów wyceny w formie operatu szacunkowego we współpracy z rzeczoznawcą majątkowym.
-
Przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
Home staging, czyli profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu. Usługa polega wprowadzeniu zmian w lokalu, mających na celu wzrost jego atrakcyjności w oczach klienta. Opiera się głównie na podkreśleniu funkcji użytkowych pomieszczeń, stworzeniu wrażenia większej przestrzeni, dzięki umiejętnej kompozycji umeblowania, korekcie kolorystyki i optymalizacji oświetlenia, a także na nadaniu lokalowi neutralnego charakteru.
-
Pomoc w pozyskaniu finansowania
Zapewnienie opieki doradcy finansowego, który przedstawi możliwości i przeprowadzi proces kredytowania transakcji.
-
Zarządzanie nieruchomościami
Obsługa powierzonej nieruchomości, skierowana w szczególności na zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji, administrowanie nieruchomością, a także na rozwój poprzez uzasadnione inwestowanie.
-
Profesjonalne wideo nieruchomości
Wykonanie profesjonalnego wideo z nieruchomości przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem.
Zwiń
Kontakt
Luiza Miszczyk
883 022...
883 022 411
Ogłoszenia agenta
Filtruj
Od najnowszych
Data aktualizacji:
- Od najnowszych
Cena:
- Od najdroższych
- Od najtańszych
Cena za m2:
- Od najdroższych (m²)
- Od najtańszych (m²)
Powierzchnia:
- Od największych
- Od najmniejszych
- ...
- 1
- 2