Centrum pomocy
dla deweloperów
Najczęściej zadawane pytania
Logowanie i rejestracja
Gdzie mogę się zalogować do mojego konta?
Możesz to zrobić w prawym górnym rogu na każdej ze stron portalu lub po wejściu bezpośrednio na stronę logowania: https://moje.nieruchomosci-online.pl.
Zapomniałem hasła, co powinienem zrobić?
Skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła, klikając w poniższy link: https://moje.nieruchomosci-online.pl/nowe-haslo.html i postępuj zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
Czy mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta?
Tak, zmiany hasła możesz dokonać po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, klikając w „Zmień hasło”.
Zamówienie pakietu
W jaki sposób zamówić pakiet dewelopera?
Wejdź na stronę oferty dla deweloperów i kliknij „Dołącz do Nieruchomosci-online.pl”, wypełnij i wyślij zgłoszenie, a oddzwonimy do Ciebie, aby aktywować prezentację inwestycji.
Co się dzieje po aktywacji pakietu?
Po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić, czy chcesz sam wprowadzić swoją inwestycję, czy wolisz, abyśmy my to zrobili. Jeżeli nie masz czasu na samodzielne uzupełnienie prezentacji, uzgodnimy, w jaki sposób prześlesz nam materiały, a my je wprowadzimy.
Czy jest możliwość zmiany mniejszego pakietu na większy, w trakcie trwania okresu rozliczeniowego?
Oczywiście. Wystarczy, że poinformujesz nas o chęci takiej modyfikacji, a wyślemy Ci odpowiedni formularz potwierdzający wybraną opcję przejścia na wyższy pakiet. Skontaktuj się w tym celu z naszym konsultantem pod numerem +48 33 486 90 55 lub wyślij e-maila na adres support@nieruchomosci-online.pl.
Jak wygląda rezygnacja z prezentacji inwestycji?
Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówionych usług, możesz to zrobić, wysyłając do nas e-mail na adres support@nieruchomosci-online.pl, kontaktując się przez formularz kontaktowy (www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html) lub wysyłając wypowiedzenie listem poleconym na adres: NNV Sp. z o.o. Centrum Obsługi Korespondencji, ul. Mostowa 5, 43-300 Bielsko-Biała. Pamiętaj, że aby umowa nie była kontynuowana w kolejnym okresie rozliczeniowym, wypowiedzenie musi dotrzeć do nas nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
Dodawanie inwestycji oraz ogłoszeń
Jak dodać inwestycję oraz ogłoszenia do portalu?
Inwestycję oraz ogłoszenia możesz wprowadzić ręcznie z poziomu Twojego panelu lub może zostać ona wprowadzona za darmo przez naszego konsultanta (po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły i pobrać materiały dotyczące nieruchomości, które mamy wprowadzić).
Jak samodzielnie dodać inwestycję oraz ogłoszenia?
Aby wprowadzić inwestycję oraz ogłoszenia samodzielnie, zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), a następnie z menu wybierz „Dodaj nową inwestycję”. W kolejnych krokach wprowadź opis, zdjęcia oraz lokalizację inwestycji. Jeżeli posiadasz już istniejącą inwestycję w koncie, możesz dodać do niej lokale/mieszkania. W tym celu wejdź w „Zarządzaj” wybranej inwestycji i kliknij „Dodaj ogłoszenie”. Do inwestycji wprowadź ogłoszenia wszystkich nieruchomości. Pamiętaj, aby wyczerpująco opisać zarówno inwestycję, jak i poszczególne nieruchomości. Dodaj szczegółową lokalizację, rzuty oraz dobrej jakości zdjęcia. Kompletne uzupełnienie tych danych bardzo mocno wpływa na zainteresowanie inwestycją.
Czy muszę sam wprowadzać inwestycję?
Nie. Chętnie pomożemy Ci przy wprowadzeniu inwestycji. Jeżeli posiadasz pakiet wyższy niż Basic, po aktywacji konta skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić szczegóły i pobrać materiały dotyczące nieruchomości, które mamy wprowadzić.
Nie stawiamy tu ograniczeń. W ramach jednej inwestycji możesz dodać nieograniczoną liczbę ogłoszeń.
Czy po dodaniu inwestycji lub ogłoszenia mogę zmienić jego treść?
Tak. Zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), wejdź w interesującą Cię inwestycję „Moje inwestycje” i kliknij „Edytuj inwestycję”.
Jeżeli chcesz zmienić treść lub zdjęcia ogłoszeń, odnajdź ogłoszenie interesującej Cię inwestycji i kliknij „Edytuj” tuż przy ogłoszeniu.
W jaki sposób mogę usunąć swoje ogłoszenie z portalu?
Aby usunąć ogłoszenie, zaloguj się do swojego konta (https://moje.nieruchomosci-online.pl), a następnie przy interesującej Cię inwestycji wybierz przycisk „Zarządzaj”. Kiedy otworzy się lista zamieszczonych w ramach inwestycji ogłoszeń, kliknij „Usuń” obok tych, które chcesz usunąć.
Promowanie inwestycji
Jak będą promowane moje inwestycje?
Zależnie od tego, jaki pakiet wybrałeś, Twoja inwestycja może być promowana:
- na stronie głównej portalu,
- kontekstowo, pomiędzy podobnymi ogłoszeniami z rynku wtórnego,
- w pierwszej kolejności w sekcji ogłoszeń promowanych na listach nieruchomości z rynku pierwotnego,
- w kampanii remarketingowej,
Jak działa promowanie na stronie głównej?
Inwestycje posiadające pakiet wyższy niż Basic będą promowane na stronie głównej portalu Nieruchomosci-online.pl, w swojej lokalizacji, w postaci dużych graficznych banerów. Użytkownik będzie mógł przeglądać z poziomu strony głównej wszystkie inwestycje w danej lokalizacji oraz wejść w szczegóły każdej z nich.
Reklama Twojej inwestycji na stronie głównej portalu jest idealna, jeżeli chcesz w krótkim czasie zwrócić uwagę dziesiątek tysięcy osób aktywnie poszukujących nieruchomości.
Jak działa promowanie kontekstowe?
Ogłoszenia inwestycji posiadających pakiet wyższy niż Basic i Standard będą pojawiały się pomiędzy ogłoszeniami z rynku wtórnego o podobnych cechach (np. lokalizacja, cena, typ nieruchomości, powierzchnia, liczba pokoi). Dzięki temu, Twoje ogłoszenia dotrą do jeszcze większej grupy odbiorców.
Jak działa promowanie w sekcji ogłoszeń promowanych?
Inwestycje posiadające pakiet wyższy niż Basic będą wyświetlane na początku listy w sekcji „Ogłoszenia promowane” na wszystkich listach nieruchomości z rynku pierwotnego. Dzięki temu Twoje ogłoszenia z pewnością nie zostaną pominięte podczas poszukiwań.
Jak działa remarketing dla deweloperów?
Poza podstawowymi formami promocji możesz również skorzystać z najnowszej formy reklamy jaką jest remarketing inwestycji oraz remarketing konkurencji.
Obie te formy reklamy pozwalają „śledzić” użytkownika zainteresowanego kupnem nieruchomości na największych portalach np.: Facebook, Gazeta.pl, wp.pl, onet.pl, reklamując Twoją inwestycję.
Twój panel klienta
Jakie możliwości daje panel klienta?
Każdy deweloper, który wykupi pakiet na Nieruchomosci-online.pl, otrzymuje panel klienta.
Daje on możliwość:
- edycji i zarządzania inwestycją,
- dodawania, usuwania oraz edycji ogłoszeń,
- wyświetlania zapytań od klientów,
- monitorowania statystyk,
- edytowania danych na prezentacji dewelopera,
- nadzorowania płatności oraz edytowania danych dewelopera.
Czy posiadając konto dewelopera, mam wgląd w statystyki moich inwestycji?
Tak, zaloguj się do swojego konta, z menu wybierz „Moje statystyki”.
Dodatkowa promocja dewelopera
Co to jest prezentacja dewelopera?
W ramach konta na Nieruchomosci-online.pl każdy deweloper otrzymuje za darmo prezentację.
Jest to osobna, unikalna podstrona w ramach portalu Nieruchomosci-online.pl, na której zawarte są wszystkie istotne informacje na temat firmy oraz jej oferty.
Co znajduje się na prezentacji dewelopera?
Na prezentacji dewelopera znajdują się:
- nazwa i logo dewelopera,
- dane kontaktowe (adres, numer telefonu, adres e-mail, adres do strony www),
- formularz kontaktowy,
- krótki opis oferty dewelopera,
- lista inwestycji.
Jak edytować prezentację dewelopera?
Aby uzupełnić prezentację, zaloguj się do konta: https://moje.nieruchomosci-online.pl, następnie w bocznym menu znajdź edycję danych konta lub przejdź bezpośrednio: https://moje.nieruchomosci-online.pl/ustawienia-konta/edycja-danych.html.
Uzupełnij:
- nazwę,
- dane kontaktowe,
- logo,
- krótki opis swojej oferty.
Im więcej uzupełnisz, tym chętniej użytkownicy będą odwiedzać Twoją prezentację.
Co decyduje o kolejności deweloperów w wyszukiwarce?
Deweloperzy posiadający konto na Nieruchomosci-online.pl są promowani w wyszukiwarce.
Użytkownik poszukujący dewelopera otrzyma listę wyników firm z danej lokalizacji. O kolejności wyświetlania się deweloperów na liście decyduje:
- liczba inwestycji w danej lokalizacji,
- liczba ogłoszeń w danej inwestycji,
- siedziba dewelopera.
Certyfikat Partnerstwa
Czym jest Certyfikat Partnerstwa?
Posługiwanie się Certyfikatami Partnerstwa wobec klientów, poświadcza korzystanie z narzędzi promocji ofert na najwyższym poziomie. Współpraca z Nieruchomosci-online.pl to gwarancja widoczności ofert w internecie i świadczenia wysokiej jakości usług.
Certyfikaty są wystawiane za każdy rok współpracy z Nieruchomosci-online.pl.
Jakie są warunki otrzymania Certyfikatu Partnerstwa?
Certyfikaty są dostępne w kontach deweloperów, którzy współpracują z Nieruchomosci-online.pl minimum 3 miesiące i współpraca ta ma charakter stałej umowy.
Gdzie mogę pobrać Certyfikat Partnerstwa?
Aby pobrać certyfikat, zaloguj się do Konta Agenta i wejdź na stronę edycji danych prezentacji (https://moje.nieruchomosci-online.pl/prezentacja-agenta.html). Na dole strony znajduje się baner z linkiem do pobrania certyfikatu w jakości do druku.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie skontaktuj się z nami.