Centrum pomocy
dla sprzedających / szukających nieruchomości
Najczęściej zadawane pytania
Portal Nieruchomosci-online.pl
Czym portal Nieruchomosci-online.pl różni się od konkurencji?
Nieruchomosci-online.pl to portal z największą liczbą ogłoszeń nieruchomości w Polsce, w tym dającą przewagę nad pozostałymi graczami na rynku największą liczbą ogłoszeń domów i działek. Co miesiąc odwiedzany jest przez miliony użytkowników, co daje mu drugą pozycję pod względem popularności. Portal ułatwia znalezienie idealnie dopasowanej nieruchomości dzięki dopracowanym ścieżkom użytkownika, zastosowaniu algorytmów prezentujących podobne oferty na każdym punkcie styku z marką oraz wprowadzonemu już w 2014 roku standardowi podnoszenia jakości ogłoszeń. Funkcjonuje od 2008 roku i konsekwentnie pozostaje niezależny od grup kapitałowych. Zakładając konto, otrzymujesz dostęp do panelu, w którym możesz:
- sprawdzić statystyki popularności Twoich ogłoszeń. Zobaczyć, ile było kliknięć w ogłoszenie, ile razy wyświetliło się na listach, ile było kliknięć w kontakt, na jakiej pozycji znajduje się Twoje ogłoszenie w Google oraz wiele innych istotnych informacji,
- promować dodatkowo swoją nieruchomość,
- dowolnie, w każdej chwili edytować, dodać kolejne lub wstrzymać ogłoszenie,
- otrzymywać na skrzynkę e-mail interesujące Cię ogłoszenia.
Jakie adresy e-mail będą używane do komunikacji z Tobą?
Domeny, z których wysyłamy wiadomości, to:
- nieruchomosci-online.pl (np. support@nieruchomosci-online.pl) — z tych adresów otrzymasz informacje związane z wykorzystaniem rozwiązań dostępnych na portalu, a więc między innymi: potwierdzenia zamówień, faktury, powiadomienia o nowych ogłoszeniach, wiadomości od osób poszukujących itp.
- mail-nieruchomosci-online.pl (np. news@mail-nieruchomosci-online.pl) — z tych adresów otrzymasz od nas cykliczne newslettery, analizy rynku, zestawienie cen, a także inne informacje pomocne przy zakupie, sprzedaży czy wynajmie nieruchomości.
Jeśli nie masz pewności, czy korespondencja pochodzi od nas, nie otwieraj jej, ani nie klikaj w żadne linki. Zamiast tego skontaktuj się z nami.
Logowanie i rejestracja
Gdzie mogę się zalogować do mojego konta?
Możesz to zrobić w prawym górnym rogu na każdej ze stron portalu lub po wejściu bezpośrednio na stronę logowania: https://moje.nieruchomosci-online.pl.
Zapomniałem hasła, co powinienem zrobić?
Skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła, klikając na poniższy link: https://moje.nieruchomosci-online.pl/nowe-haslo.html i postępuj zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.
Jak mogę zmienić hasło dostępu do mojego konta?
Zmiany hasła możesz dokonać po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, przechodząc w zakładkę „Moje dane”, a następnie klikając „Zmień hasło”.
Skorzystaj z formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html i poinformuj nas o zaistniałym problemie.
Dodanie ogłoszenia i aktywacja
Aby dodać ogłoszenie, wejdź na stronę: http://www.nieruchomosci-online.pl/dodaj.html, wybierz odpowiednią transakcję oraz rodzaj nieruchomości, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Na czym polega aktywowanie ogłoszenia. Czy ogłoszenie jest widoczne w portalu przed aktywacją?
Aktywacja ogłoszenia następuje w momencie:
- wprowadzenia otrzymanego kodu aktywacyjnego – w przypadku aktywacji ogłoszenia za pomocą SMS,
lub - otrzymania przez nas potwierdzenia dokonania płatności od operatora płatności – w przypadku aktywacji ogłoszenia za pomocą płatności online.
Ogłoszenie nieaktywowane nie wyświetla się w portalu i nie jest widoczne dla pozostałych użytkowników.
Czy mogę dodać ogłoszenie licytacji lub rokowań?
Tak, jeśli posiadasz konto firmowe na Nieruchomosci-online.pl, możesz dodać takie ogłoszenie. W celu założenia konta firmowego skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Edycja ogłoszenia
Czy po dodaniu ogłoszenia mogę zmienić jego treść lub zamieszczone w nim zdjęcia?
Tak. Po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl, skorzystaj z opcji „Edytuj” przy wybranym ogłoszeniu. Następnie dokonaj potrzebnych zmian. Przed aktywacją zawsze możesz sprawdzić, jak będzie wyglądało Twoje ogłoszenie: „Zobacz podgląd”. Jeśli akceptujesz naniesione zmiany, kliknij na przycisk „Aktywuj ogłoszenie”.
W jaki sposób mogę usunąć swoje ogłoszenie?
Po zalogowaniu się do swojego konta https://moje.nieruchomosci-online.pl kliknij w przycisk “Usuń” przy wybranym ogłoszeniu, a następnie zatwierdź dokonaną zmianę.
W jaki sposób mogę przedłużyć okres wyświetlania mojego ogłoszenia?
Możesz to zrobić już w kilka minut po aktywacji Twojego ogłoszenia poprzez:
- skorzystanie z linka do przedłużenia wyświetlania Twojego ogłoszenia, który wyślemy Ci drogą mailową na 3 lub 1 dzień przed wygaśnięciem Twojego ogłoszenia,
- skorzystanie z opcji „Przedłuż” przy wybranym ogłoszeniu (po wcześniejszym zalogowaniu się do swojego konta: https://moje.nieruchomosci-online.pl).
Jak zredagować ogłoszenie, aby sprzedać nieruchomość szybko i po atrakcyjnej cenie?
Zdjęcia
Przed przystąpieniem do robienia zdjęć uporządkuj dom, pochowaj wszystkie bibeloty, naczynia, zabawki itp. Im mniej rzeczy na wierzchu, tym mieszkanie wygląda atrakcyjniej.
Postaraj się o dobre jakościowo zdjęcia. Jeżeli sam nie masz sprzętu lub nie umiesz robić dobrej jakości zdjęć, może ktoś z Twoich znajomych posiada sprzęt i może Ci pomóc? Nie czujesz się na siłach, aby zrobić to samemu? Zawsze możesz skorzystać z usług biur nieruchomości, które oferują przygotowanie nieruchomości do sprzedaży (home staging).
Wyczerpujący opis
Podczas dodawania nieruchomości będziesz mógł opisać szczegółowo stan, charakterystykę mieszkania, budynku czy działki. Poinformuj koniecznie poszukujących, czy Twoja nieruchomość jest wyposażona, czy posiada parking, garaż, balkon czy piwnicę. Jeżeli sprzedajesz działkę, podaj jej typ, parametry, kształt, wymiary. Im więcej informacji tu umieścisz, tym większa szansa na kontakt z klientem.
Lokalizacja i otoczenie
Wskaż dokładnie, gdzie znajduje się Twoja nieruchomość, dla poszukujących jest to druga po cenie najważniejsza informacja. Dodatkowo masz możliwość naniesienia na mapę wszelkich pobliskich punktów usługowych (sklepy, przedszkola, szkoły, przystanki MPK itp.).
Promowanie ogłoszenia
W jaki sposób dodatkowo mogę promować moją nieruchomość?
Jeżeli chcesz zwiększyć liczbę osób, które zobaczą Twoje ogłoszenie, możesz w każdej chwili aktywować dodatkowe promowanie. Masz do wyboru: Ogłoszenie Wyróżnione, Ogłoszenie Wyróżnione PLUS i Ogłoszenie Wyróżnione TOP.
Jak działa promowanie dodatkowe?
Ogłoszenie Wyróżnione: Pojawia się zawsze powyżej Ogłoszeń Zwykłych.
Ogłoszenie Wyróżnione PLUS: Automatycznie powraca na szczyt listy Ogłoszeń Wyróżnionych co 5 dni. Dzięki temu, że dzieje się to w różne dni tygodnia, przełamuje zwyczaje poszukujących i maksymalizuje zasięg ogłoszenia.
Ogłoszenie Wyróżnione TOP: Pokazuje się zawsze na szczycie listy wyników wyszukiwania. Gwarantuje widoczność Twojego ogłoszenia dla wszystkich poszukujących.
Jak aktywować promowanie dodatkowe?
Wybór rodzaju promowania ogłoszenia ma miejsce w momencie jego aktywacji, czyli w końcowym etapie procedury dodawania ogłoszenia.
W ostatnim kroku pod koniec dodawania, gdy już opiszesz swoją nieruchomość, możesz wybrać Ogłoszenie Wyróżnione, Ogłoszenie Wyróżnione PLUS lub Ogłoszenie Wyróżnione TOP i potwierdzić aktywację.
Czy mogę dodatkowo promować aktywowane wcześniej ogłoszenie?
Tak, istnieje taka możliwość:
- Możesz skorzystać z linka do promowania, który wyślemy Ci drogą mailową zaraz po aktywowaniu ogłoszenia.
- Możesz skorzystać z wybranej opcji aktywacji dodatkowego promowania z poziomu panelu klienta. Zaloguj się na swoje konto https://moje.nieruchomosci-online.pl. Wejdź w ogłoszenia i przy wybranym kliknij „Promuj ogłoszenie”.
Okresy publikacji ogłoszeń są sumowane. Niewykorzystany czas wyświetlania Twojego ogłoszenia zostanie doliczony do okresu publikacji aktywowanego promowania.
Jak długo dodatkowe promowanie ogłoszenia jest aktywne?
W zależności od opcji, która wybierzesz, dodatkowe promowanie ogłoszenia może trwać 30, 60 lub 90 dni.
Niestety nie. Wyróżnienie jest przypisywane na stałe do ogłoszenia i nie możesz przenieść go na inną ofertę.
Ogłoszenia archiwalne
Dlaczego przy ogłoszeniu archiwalnym nie wyświetlają się dane kontaktowe ogłoszeniodawcy?
Ogłoszenie trafia do archiwum, jeśli nie zostanie odnowione przez ogłoszeniodawcę (jest więc traktowane jako ogłoszenie nieaktualne). Nie ma możliwości uzyskania danych kontaktowych ogłoszenia, które znajduje się w archiwum. Dopiero gdy ogłoszeniodawca odnowi swoje ogłoszenie (opcja „przywróć ogłoszenie”), które trafiło do archiwum, jego dane kontaktowe znów będą wyświetlane.
Kiedy moje ogłoszenie trafi do archiwum?
Jeśli ogłoszenie nie zostanie odnowione, wyróżnione lub usunięte, staje się "ogłoszeniem archiwalnym po upływie okresu czasu, na jakie zostało aktywowane.
Czy ogłoszenia usunięte trafiają do archiwum?
Nie, ogłoszenia usunięte zostają bezpowrotnie skasowane z portalu. Do archiwum trafiają ogłoszenia, które wygasły (nie zostały wcześniej odnowione ani usunięte).
W jaki sposób mogę wystawić ponownie moje ogłoszenie, które trafiło już do archiwum?
Zaloguj się do swojego konta na portalu i wejdź w „Archiwum Ogłoszeń”, a następnie przy wybranym ogłoszeniu archiwalnym skorzystaj z opcji „Przywróć ogłoszenie”.
Płatności
Czy portal pobiera prowizję od transakcji zawieranych przez jego użytkowników?
Portal Nieruchomosci-online.pl nie pobiera żadnych prowizji od transakcji zawieranych przez jego użytkowników (np. transakcji kupna, sprzedaży, najmu nieruchomości itp.). Portal pobiera jedynie jednorazową opłatę za dodanie ogłoszenia.
Za pomocą jakich systemów płatności mogę zapłacić?
Za aktywację ogłoszenia możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym lub tradycyjnym (PayU), BLIKIEM, poprzez PayPal, Gpay, za pomocą karty płatniczej lub SMS-em (płatność SMS jest dostępna tylko dla aktywacji jako ogłoszenie zwykłe na 30 dni).
Jak długo moje ogłoszenie jest aktywne?
W zależności od opcji, którą wybierzesz, Twoje ogłoszenie może być widoczne dla poszukujących nieruchomości przez 30 lub 60 dni przy pierwszej aktywacji.
Nie otrzymałem SMS-a zwrotnego z kodem aktywacyjnym. Co jest tego powodem i co powinienem zrobić?
Najprawdopodobniej błędnie wprowadziłeś treść wysłanego SMS-a, bądź wysłałeś go pod nieprawidłowy numer. W takim przypadku prosimy o poinformowanie nas o problemie przy wykorzystaniu formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html oraz o podanie, z jakiego numeru telefonu wysłano SMS-a.
Prawdopodobnie błędnie wprowadziłeś otrzymany kod aktywacyjny. W takim przypadku prosimy o poinformowanie nas o problemie przy wykorzystaniu formularza kontaktowego http://www.nieruchomosci-online.pl/kontakt.html oraz o podanie, z jakiego numeru telefonu wysłano SMS-a. Jeżeli masz inny problem dotyczący płatności, zgłoś to naszym konsultantom. Są oni do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod numerami telefonu: +48 33 486 90 55.
Nie pobrałem faktury od razu, czy mogę pobrać fakturę za dodanie ogłoszenia?
Jeśli podczas dokonywania płatności za ogłoszenie zaznaczyłeś opcję, że chcesz otrzymać fakturę VAT, zostanie ona wysłana automatycznie na Twój adres e-mail oraz będzie dostępna do pobrania po zalogowaniu do konta (w sekcji „Płatności”).
Jeśli jednak podczas dokonywania płatności nie zaznaczyłeś, że chcesz otrzymać fakturę, jej późniejsze wystawienie będzie już niemożliwe (zamiast faktury będziesz mógł pobrać paragon).
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie skontaktuj się z nami.