06.05.2024
Kiedy plany mieszkaniowe zaczynają rozkwitać wraz z wiosennymi promieniami słońca, marka Nieruchomosci-online.pl pojawia się, już po raz kolejny na ekranach telewizorów, smartfonów i komputerów, ale też w odbiornikach radiowych. Nasza kolejna ogólnopolska kampania reklamowa, z którą wystartowaliśmy 1 kwietnia, potrwa jeszcze do 31 maja 2024 r.
Wiosna to czas, kiedy wzrasta zainteresowanie ofertami na rynku nieruchomości. Wśród poszukujących widać coraz większe ożywienie, które skutkuje wzrostem ruchu i liczby kontaktów z ogłoszeniodawcami. To doskonały czas na działania promocyjne.
14 stacji telewizyjnych, 3 stacje radiowe, YouTube, TikTok oraz Facebook wraz z Instagramem – tu możecie nas zobaczyć lub usłyszeć jeszcze do 31 maja 2024 r. Spoty reklamowe portalu są emitowane wielotorowo w najpopularniejszych kanałach dotarcia, aby budować jak największą częstotliwość styku odbiorcy z reklamą i większą zapamiętywalność marki.
– Wraz z nadejściem wiosny intensyfikujemy działania reklamowe, kiedy najwięcej poszukujących przegląda ogłoszenia nieruchomości, szczególnie podczas Wielkanocy i majowych długich weekendów. To dokładnie zaplanowana szeroka kampania skierowana do osób w wieku 30+, z dopasowanej pod rynek nieruchomości grupy docelowej osób z odpowiednim dochodem. Wszystko po to, aby skierować na ogłoszenia prezentowane na portalu jak najwięcej osób poszukujących nowego mieszkania, domu czy działki, czy to z rządowym programem wsparcia, czy bez niego, ale już przy bardziej dostępnych kredytach tradycyjnych i stabilniejszej polityce kredytowej – tłumaczy Alicja Palińska, brand manager portalu.
Na kanapie czy w aucie z Nieruchomosci-online.pl
Kampanię rozpoczęliśmy w telewizji już 1 kwietnia 2024 r., czyli w Poniedziałek Wielkanocny, kiedy wygodnie zasiadaliśmy przed telewizorem, również chętnie zerkając w telefon w poszukiwaniu nowego lokum. Wybraliśmy najpopularniejsze w Polsce stacje telewizyjne jak TVN i Polsat, co pozwoli nam uzyskać dotarcie do ok. kilkunastu milionów osób.
Także przez cały maj będziemy zapraszać do relaksu przy filmowych MegaHitach w Polsacie czy do wspólnych emocji podczas Serwisu Sportowego po Faktach i Wydarzeniach. Emocji nie brakuje także w serwisach informacyjnych czy telewizji codziennej, zatem TVN 24 i TTV również znalazły się na naszej liście programów. Do męskiej publiczności dotrzemy poprzez sponsoring programów w TVN Turbo, a do damskiej dzięki TVN Style. Nie zabrakło również stacji rozrywkowych i lifestylowych, takich jak Comedy Central, HGTV, TLC, Travel Chanel czy National Geographic.
Każdą stację, program czy porę emisji wybieramy tak, aby precyzyjnie docierać z reklamą do grup docelowych.
Święta Wielkanocne czy długie weekendy majowe sprzyjają podróżom samochodem. Dlatego przez kolejne tygodnie intensywnie promujemy się w radiu, towarzysząc ok. 12 milionom Polaków słuchających codziennie radia w aucie, w biurze i w domu.
Ze stacji radiowych wybraliśmy te najczęściej słuchane według najnowszych rankingów popularności w naszej grupie docelowej, czyli przyszłych klientów rynku nieruchomości, których profil wybraliśmy ze względu na wiek czy wysokość zarobków. Aby usłyszeć spoty sponsoringowe portalu, włączcie Radio ZET, TOK FM lub Meloradio.
Zalewamy internet pomarańczowym domkiem
Szukasz mieszkania, domu, działki? U nas znajdziesz! Tak rozpoczęliśmy kampanię internetową od Poniedziałku Wielkanocnego, czyli śmigusa-dyngusa, kiedy aktywność poszukujących sięgała zenitu. To jeden z najbardziej ruchliwych dni na portalu w ciągu roku, podobnie jak drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, święto Trzech Króli czy majówka. W dni wolne od pracy z większą chęcią sięgamy po telefon i przemierzamy strony z ogłoszeniami w poszukiwaniu tej jedynej nieruchomości.
– Będziemy promować się za pomocą spotów reklamowych emitowanych tam, gdzie Polacy spędzają czas wolny, czyli w social mediach. YouTube czy TikTok, który skradł serca swoimi krótkimi treściami wideo, a także wciąż popularny Facebook czy Instagram, szczególnie wśród starszej grupy odbiorców, są na naszej liście MUST HAVE. Kanały te dają możliwość dotarcia do milionów osób z większą częstotliwością niż inne media, takie jak TV czy radio. Plan kampanii zakłada dotarcie z reklamą do wielu milionów przeglądających treści wideo w internecie – wymienia Alicja Palińska, która odpowiada za kampanię portalu.
– Robimy to, ponieważ naszą ambicją jest to, aby być pierwszym wyborem dla poszukujących nieruchomości, ale też dbamy o wysoką efektywność dla ogłoszeniodawców wystawiających swoje oferty na portalu – podsumowuje Alicja Palińska.
I kwartał 2024 roku w pozytywnych nastrojach
Pozytywne nastroje wśród klientów rynku nieruchomości utrzymują się na wysokim poziomie od stycznia 2024 roku. Poziom zainteresowania nabycia nieruchomości w I kwartale 2024, mierzony liczbą kontaktów zainteresowanych z ogłoszeniodawcami, jest na porównywalnym poziomie jak w czasie startu programu Bezpieczny Kredyt 2% w lipcu 2023 roku i wyższy niż w analogicznym okresie w poprzednim roku.
– To pozwala nam zakładać, że zainteresowanie nieruchomościami utrzyma się w 2024 roku na dość wysokim poziomie. Z większą pewnością planujemy kolejne kampanie reklamowe, wierząc, że rynek powoli stabilizuje się po wcześniejszych turbulencjach. W stałych kampaniach, nie tylko brandowych, które budują świadomość marki, lecz także efektywnościowych i remarketingowych, przyciągamy klientów na nowe ogłoszenia lub przypominamy o wyświetlonych już ogłoszeniach, które przykuły uwagę.