Polecane oprogramowanie do eksportu ogłoszeń
Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent
Galactica Virgo
Program dla biur nieruchomości Galactica Virgo zapewnia wszelkie niezbędne instrumenty związane z nieruchomościami, dzięki którym agenci mogą efektywniej pracować. Oprogramowanie oferuje wiele w pełni zautomatyzowanych narzędzi i w przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku jest bardzo proste i intuicyjne w obsłudze. Dzięki temu zarządzanie ofertami, klientami, stroną internetową czy publikacjami na portalach odbywa się wyjątkowo sprawnie.
Funkcje i możliwości Galactica Virgo:
System CRM wspomagający pracę agenta nieruchomości - baza ofert i kontrahentów, inteligentna tablica informacyjna, automatyczne kojarzenie nieruchomości i klientów, elektroniczny podpis, edytor zdjęć oraz znaków wodnych, nowoczesne układy wydruków ofert, zintegrowany kalendarz, poczta e-mail, zaawansowane raporty, moduł współpracy między biurami.
Automatyczna publikacja ofert na portalach - Galactica Virgo obsługuje ponad 60 płatnych i bezpłatnych portali ogłoszeniowych. Wybrane cechy automatycznej publikacji: błyskawiczny eksport w czasie rzeczywistym, multipublikacja na wielu portalach jednocześnie, brak limitów publikowanych ofert, automatyczne dostosowywanie zdjęć do wymogów danego portalu, śledzenie odrzuconych ofert, szczegółowe raporty w formie dzienników zdarzeń, częsta aktualizacja listy portali.
Zintegrowana strona internetowa Infinity - strona o charakterze miniportalu, na którym oferty publikowane są automatycznie z programu Galactica Virgo. Poza atrakcyjną prezentacją ofert, strona Infinity umożliwia prowadzenie bloga i aktualności, jak również zaprezentowanie usług dodatkowych świadczonych przez firmę. Wszystkie treści, zdjęcia oraz logo, jak również układ strony można łatwo edytować z poziomu panelu CMS. Strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa SSL oraz przygotowana pod pozycjonowanie Google.
Wirtualne Spacery i zdalne prezentacje nieruchomości - łatwe tworzenie wirtualnych spacerów bezpośrednio w Galactica Virgo bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania. Wystarczy przesłać zdjęcia panoramiczne 360°, stworzyć przejścia między nimi, dodać istotne infopunkty i gotowe! Wirtualny spacer może zostać opublikowany na stronie internetowej oraz w portalach ogłoszeniowych, a także zaprezentowany zdalnie w specjalnym rodzaju rozmowy wideo.
System wymiany ofert SMART MLS - klienci Galactica Virgo posiadają bezpłatny i wyłączny dostęp do największego w Polsce systemu wielokrotnej wymiany ofert SMART MLS. W systemie dostępne są zarówno oferty otwarte, jak i na wyłączność oraz te, których nie ma jeszcze opublikowanych na portalach. Intuicyjny mechanizm wyszukiwania pozwala na automatyczne kojarzenie poszukiwań z ofertami. SMART MLS zapewnia również proste i sprawne nawiązanie współpracy między biurami.
Szeroka gama opcji dodatkowych - użytkownicy systemu Galactica Virgo mają możliwość korzystania z usług uzupełniających, do których należą m.in.: przeglądarka ofert prywatnych, podpis elektroniczny, wysyłka ogłoszeń do Facebooka, zdjęcia i filmy z drona, animacje reklamowe czy strony i inne rozwiązania dla deweloperów.
Z programu dla biur nieruchomości Galactica Virgo korzysta blisko 60% podmiotów w Polsce. Do systemu codziennie loguje się ponad 11 tys. agentów, którzy zarządzają ponad 1 mln ofert.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Galactica sp. j., www: https://virgo.galactica.pl/
Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent
IMO
IMO to łatwa obsługa, wszystkie funkcje w cenie, szybkie nielimitowane eksporty do portali ogłoszeniowych. Rozwijany ponad kilkanaście lat i sprawdzony przez grono kilku tysięcy pośredników nieruchomości z całej Polski, ma 100% pozytywnych opinii w Google. Dlatego co szóste biuro wybiera IMO z polecenia. IMO to nie tylko CRM, ale także intuicyjne i nowoczesne projekty zintegrowanych stron internetowych, realizacja w jeden dzień, domena firmowa i poczta e-mail.
Główne zalety programu IMO:
- Praca online – IMO działa w chmurze bez konieczności instalowania programu na komputerze; automatycznie dopasowuje się do różnych rozdzielczości ekranu i pozwala na wygodną pracę nawet na smartfonach.
- Praca z bazą ofert – formularze ofert dostosowane do wymagań portali, eksport selektywny, markowanie rzeczywistej lokalizacji, historia działań dla oferty, znak wodny i pieczątki dla zdjęć, przechowywanie umów i dokumentów.
- Praca z bazą klientów – rozbudowany formularz opisywania kryteriów poszukujących, wykrywanie duplikatów kontaktów, pola wymagane dla pracowników, dopasowywanie do ofert w bazie.
- Zarządzanie biurem – zarządzanie uprawnieniami dostępu użytkowników, moduł fakturowania, statystyki działań dla oferty, historia zmian, maili, wydruków i eksportów.
- Integracja z portalami – szybki i automatyczny eksport ofert do kilkudziesięciu portali ogłoszeniowych, możliwość eksportu do wybranych portali, historia eksportów.
- Eksport ofert do www – wykonywanie automatycznych eksportów z programu do strony www biura nieruchomości lub dewelopera.
- Bezpieczeństwo – zgodność z wymaganiami RODO, szyfrowanie danych i kopie bezpieczeństwa wykonywane co 24h.
- Obsługa inwestycji – grupowanie ofert w inwestycje zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego, eksport na stronę www ofert z rynku pierwotnego o statusach: sprzedana, zarezerwowana, wolna.
- Wysyłanie ofert na adres e-mail – przesyłanie ofert na wybrany adres e-mail poszukującego, pojedynczo lub grupowo i w różnych układach.
- Kojarzenie ofert z klientami - poszukującymi i odwrotnie.
- Unikalna forma prezentacji bazy i wprowadzania danych – znak rozpoznawczy programu IMO; listy ofert i poszukujących nie są stronicowane, a wprowadzanie oraz prezentacja ofert i poszukujących odbywają się na jednym ekranie.
- Edytor zdjęć, dodawanie pieczątek – pozwala w bardzo prosty sposób dostosować zdjęcia w ofercie do potrzeb klientów, a także wyróżnić ofertę na portalu lub stronie www poprzez dodanie pieczątki np. na wyłączność, bez prowizji lub innego wyróżnika na zdjęciu.
- Rozbudowane możliwości filtrowania – IMO posiada trzy rodzaje filtrów oraz możliwość zapisywania list ofert zgodnych z wybranymi kryteriami, w tym także specjalny filtr dostępny z poziomu listy, umożliwiający błyskawiczne filtrowanie listy ofert i poszukujących jednym kliknięciem.
- Podział na filie, ustawienia praw dostępu – możliwość tworzenia w bazie filii oraz nadawania uprawnień dostępu pośredników do wybranych danych.
- Kalendarz i funkcje CRM – ułatwiają organizację pracy pośrednika i biura sprzedaży dewelopera, przypominają o spotkaniach, a zwierzchnikowi umożliwiają kontrolę nad zadaniami pracowników.
- Stały rozwój programu oraz gwarancja dostępu do nowych funkcjonalności w cenie.
- Bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna w dni powszednie.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Possible Sp. z o.o., www: https://www.imo.pl/
Zintegrowany z programem
Profesjonalny Agent
LocumNet Online
LocumNet Online to nowoczesny program działający w chmurze, automatyzuje czynności kojarzenia ofert i klientów, sam wysyła eksporty na portale i pilnuje terminów umów. Jest łatwy w obsłudze oferując najwięcej zaawansowanych funkcji wymagającemu pośrednikowi z siecią MLS włącznie. Posiada unikalną funkcję udostępniania mobilnej strony dedykowanej klientowi poszukującemu z ofertami tylko dla niego. Uzupełnieniem są moduły stron internetowych: od wyszukiwarek i funkcji integrujących z mediami społecznościowymi do gotowych responsywnych stron internetowych Wordpress Template – dostępnych także w abonamencie oraz w wersji dla deweloperów.
Wyróżniające cechy Locumnet Online to:
- Wirtualne biuro - dostęp do pełnej dokumentacji ofert w biurze oraz w każdym terenie pracy pośrednika.
- Bezpieczeństwo danych – szyfrowanie danych wrażliwych odbywa się także w bazie danych a kopie wykonywane są codziennie.
- Wymiana ofert pomiędzy biurami - zapraszanie dowolnych biur do wymiany ofert oraz praca w ramach zorganizowanych grup i sieci MLS.
- Wyszukiwanie w sieci klientów do oferty - wśród wielu zaawansowanych funkcji wyszukiwania ofert uwagę zwraca opcja pozwalająca na odszukanie biur, które posiadają klienta do naszej oferty bez potrzeby dostępu do jego danych wrażliwych.
- Prezentacja listy wyników wyszukiwania bez stronicowania z możliwością sortowania jednym kliknięciem.
- Edycja danych oferty w jednym oknie - także z edytorem zdjęć, znakiem wodnym czy stemplem graficznym. Łatwe tworzenie rysunku układu pomieszczeń.
- Osobne kontenery zdjęć publicznych, prywatnych i współdzielonych w grupie. Zmiana kolejności poprzez przesuwanie zdjęć, jak klocków na ekranie.
- Automatyczny monitoring czynności na ofertach, także czynności innych biur na naszych ofertach. Możliwość uzupełnienia o dodatkowe własne zdarzenia (np.: publikacja w prasie, prezentacje klientom). Doskonałe do zobrazowania pracy nad ofertami klientom sprzedającym.
- Kilka zapytań do bazy - Locumnet pamięta każde wyszukiwanie osobno, z możliwością powrotu do innych wyników.
- Wyszukiwanie także automatyczne - gdy zapiszemy aktualny profil wyszukiwania to program każdego poranka informuje gdy pojawią się nowe pasujące nieruchomości.
- Geolokalizator – możliwość wyszukania ofert poprzez zaznaczenie interesującego nas obszaru na mapie. Nie musimy znać nazw ulic, bo wystarczy oznaczyć obszar (także kilka). Funkcja działa w automatycznym wyszukiwaniu - system może Ci sam podpowiadać nowe oferty z sieci ze wskazanych rejonów mapy.
- Koszyk Ofert Klienta Poszukującego – indywidualnie wygenerowana z programu strona internetową z ofertami przygotowanymi przez agenta zgodnie z wymogami danego klienta, jako alternatywa do tradycyjnej możliwości wysyłania e-maili wraz ze zdjęciami lub w formie PDF do klientów bezpośrednio z programu.
- Funkcja Google Street View w programie – dzięki tej funkcjonalności można zabrać klienta w wirtualny spacer po okolicy bezpośrednio w przeglądanej ofercie i bez wychodzenia z biura.
- Eksporty ofert - program współpracuje z najpopularniejszymi portalami nieruchomości. Eksport może być wykonywany w wielu formatach (w tym formaty XML dedykowane). Przy każdej ofercie można określić, gdzie będzie eksportowana.
- Obsługa Inwestycji - w kontekście ofert deweloperskich z możliwością skorzystania z gotowego rozwiązania dla strony internetowej inwestycji rynku pierwotnego lub zbiorczo dla dewelopera.
- Wspieranie programu Profesjonalny Agent, który pomaga w lepszym opisywaniu ofert i szybszym dotarciu do klienta poszukującego.
- Publikacje firmowej stronie internetowej z dodatkowymi cechami: polecana, rezerwacja, sprzedana, nowość.
- Gotowe rozwiązania stron internetowych, zapytaj o najpopularniejsze: ALFA, BETA, ETA. Także rozwiązania dla stron grupowych i MLS.
- Ciągły bezpłatny rozwój systemu LocumNet gwarancją jakości i bezstresowymi aktualizacjami dzięki pracy w chmurze.
LocumNet Online to wiodące oprogramowanie dla biur i pośredników w obrocie nieruchomościami rozwijane od lat '90-tych, sprawdza się zarówno do kompleksowej, profesjonalnej obsługi biura, jak i do współpracy całych grup i sieci.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: NSoft Sp. z o.o. , www: https://www.locumnet.pl
ASARI CRM - Oprogramowanie dla biur nieruchomości
Program dla biur nieruchomości ASARI CRM zawiera narzędzia wspierające sprzedaż, zarządzanie bazą ofert i klientów, zdalne kierowanie pracą pośredników w terenie oraz możliwość automatyzacji procesów i komunikacji. To w połączeniu z dopasowaniem systemu CRM do indywidualnych potrzeb firmy i zaawansowaną analityką jest wszystkim, czego potrzebujesz, prowadząc biuro nieruchomości. Oprogramowanie wyróżnia najszybszy automatyczny eksport ogłoszeń na portale, zintegrowana strona dla biur działająca w środowisku WordPress oraz dostęp do największego w Polsce systemu wymiany ofert - MLS ASGAL.
Funkcje dopasowane do biur nieruchomości
W ASARI CRM zbudujesz bazę nieruchomości i poszukiwań. Ponadto w systemie znajdziesz funkcje umożliwiające ich dopasowanie, wyszukiwanie i zapisywanie w postaci filtrów.
Nasz program dla pośredników pozwala także zdefiniować powiązania między danymi. Możesz łączyć inwestycje, budynki, moduły, lokale, działki, domy i mieszkania oraz uzyskiwać przez nie szybki dostęp do podpiętych umów, firm, kontaktów, transakcji, plików i działań.
Najszybszy eksport ofert na portale - wystarczy mniej niż 1 min!
Pośrednik nieruchomości wie, że kupujący czasem może dosłownie zgubić się w gąszczu ogłoszeń. Dlatego tak ważne jest pojawienie się Twojej oferty na portalach jako pierwszej. Program dla biur nieruchomości od ASARI pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję i wysyłać oferty na nieograniczoną liczbę portali w mniej niż 60 sekund! Wszystko w czasie, gdy inni będą nadal czekać na popołudniowy eksport.
Profesjonalne materiały sprzedażowe dla nieruchomości
Klienci biur nieruchomości, żeby kupić — muszą zaufać. Dlatego w ASARI CRM stworzysz profesjonalne i estetyczne wydruki ofertowe, które przekonają do Ciebie nowych klientów. Chcesz więcej? System automatycznie wygeneruje raport z czynności prowadzonych przy sprzedaży, a Ty w czytelnej graficznej formie podeślesz go klientom, którzy powierzyli Ci swoją nieruchomość.
Wszystkie stworzone w ASARI materiały automatycznie uzupełnią się o Twoje logo i wybraną kolorystykę. Możesz także tworzyć własne wzory dokumentów, generować je z systemu i automatycznie uzupełniać danymi dostępnymi w bazie.
W ASARI CRM możesz korzystać z wbudowanego edytora zdjęć. Używaj go do poprawiania ich jakości, kadrowania, zasłonienia adresu nieruchomości, czy dodawania napisów.
Współpracuj w ramach MLS ASGAL
W ASARI CRM uzyskasz dostęp do największego w Polsce systemu MLS ASGAL. Pozwala on biurom nieruchomości z całego kraju na łatwy kontakt i bezpieczną wymianę informacji w celu szybkiego kojarzenia klientów sprzedających i poszukujących. Dzięki niemu nie tylko zwiększysz sprzedaż i zyski, MLS ASGAL zapewnia również:
- rozwój regionalnej i ponadregionalnej współpracy,
- skrócenie czasu potrzebnego do sfinalizowania sprzedaży nieruchomości,
- dodatkowy kanał promocji Twoich ofert.
Narzędzia dla profesjonalnych sprzedawców
Wysoka sprzedaż nie jest dziełem przypadku lub szczęśliwego zrządzenia losu. To efekt planowania, rzetelnej analizy danych i powtarzalności procesów, które się sprawdzają. Dzięki ASARI CRM możesz zapanować nad każdym z tych elementów.
Prowadź transakcje z użyciem etapowania i prognozuj sprzedaż. Analizuj w systemie wszelkie dostępne dane i podejmuj na ich podstawie decyzje wpływające na rozwój biznesu i wyniki Twojej firmy. Usprawnij swoją pracę dzięki automatyzacji pracy i komunikacji z klientami. Wprowadź swój biznes na wyższy poziom zarządzania obejmujący nie tylko dział handlowy, ale wszystkich pracowników, wyposażenie firmy, finanse, dokumenty i działania marketingowe. Dzięki jasnej ścieżce procesów zachodzących w organizacji ASARI CRM pozwala lepiej ocenić ryzyko i szanse, by podejmować trafne decyzje biznesowe.
Monitoruj pracę z pomocą ASARI TRACKER
Monitor połączeń telefonicznych ASARI TRACKER to autorska aplikacja na smartfony stworzona specjalnie z myślą o pracy mobilnej. Narzędzie automatycznie zapisuje kontakty i rejestruje rozmowy w systemie CRM. Poprawia komunikację zespołową oraz umożliwia śledzenie trasy pracowników przy pomocy geolokalizacji (z użyciem GPS). Aplikacja ułatwia pracę pośrednikom dzięki automatycznie pobieranym z programu dla biur nieruchomości informacjom o rozmówcy. Umożliwia także dodawanie nieruchomości, poszukiwań, przeglądanie i dodawanie notatek oraz oznaczanie źródeł pozyskania klientów.
Pokaż się z dobrej strony z ASARI WWW
Nasz program dla biur nieruchomości pozwala stworzyć stronę WWW zintegrowaną z systemem CRM. Jest ona w pełni responsywna i może powstać w ciągu 5 minut! Wystarczy wybrać szablon, a reszta zadzieje się sama. ASARI WWW automatycznie pobierze z systemu CRM nieruchomości, dane pracowników, ustawienia eksportowe, stemple, znaki promocyjne, logo, a nawet kolorystykę. W rezultacie otrzymasz gotową na pozyskiwanie klientów witrynę, która dodatkowo dzięki wbudowanej integracji formularzy od razu zapisze w systemie ASARI CRM każdy nowo pozyskany kontakt i ofertę. Zrezygnuj z budowy kosztownej strony od zera. Wybierz szablon zarządzany w WordPressie od ASARI.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: ASARI Sp. z o.o., www: https://asaricrm.com
Agencja5000
Agencja5000 to panel administracyjny, który ułatwi właścicielowi organizację pracy biura nieruchomości, zbiór narzędzi niezbędnych w pracy agenta nieruchomości oraz program do eksportu ogłoszeń. Praca na tym narzędziu odbywa się online. Aplikacja jest kompatybilna z laptopami, tabletami i smartfonami.
3 główne zadania narzędzia w pracy agenta oraz obsłudze biura nieruchomości:
- Panel administracyjny - ułatwiający pracę biura, m.in poprzez: administrowanie z dostępem do faktur oraz statystyk, zarządzanie bazą ogłoszeń poprzez dodawanie, usuwanie oraz edycję, promowanie ogłoszeń poprzez wyróżnienia, podbicia oraz pozycjonowanie, podgląd i obsługę zainteresowań ofertami, tworzenie spersonalizowanych kont do logowania dla wszystkich pośredników w biurze z możliwością dodania zdjęcia agenta, kontaktu GaduGadu, nawiązywanie współpracy z innymi biurami dzięki MLS Agencja5000.
- Zbiór niezbędnych narzędzi i funkcjonalności do pracy agenta z ogłoszeniami - zamieszczanie oraz promowanie ogłoszeń w portalach Grupy Morizon Melog (Domy.pl, Morizon.pl, Oferty.net i innych), Mapa Cen z dostępem do ogólnopolskiej bazy cen transakcyjnych, Amer z dostępem do ogólnopolskiej bazy ogłoszeń prywatnych, dostęp do systemu MLS w celu współpracy i komunikacji między biurami oraz wyszukiwarki biur i agentów, wydruki ogłoszeń dla klienta, wysyłanie e-mailem wybranych ogłoszeń do klienta, narzędzie do prezentacji wybranych ogłoszeń dla klienta na ekranie komputera lub tabletu.
- Program do eksportu ogłoszeń - posiadający wszystkie niezbędne funkcje, takie jak: eksport na portale – automatyczne zamieszczanie ogłoszeń na innych portalach nieruchomościowych oraz na stronie WWW, indywidualne i spersonalizowane konta użytkowników dla każdego pracownika biura, eksport do systemu MLS Agencja 500 - największego systemu wymiany i komunikacji między biurami nieruchomości (ponad 40 tys. ofert na wyłączność, ponad 900 tys. ofert otwartych, ponad 3 tys. biur nieruchomości) z wyszukiwarką biur i agentów nieruchomości.
Agencja5000 to w pełni funkcjonalne, online’owe narzędzie do obsługi biura nieruchomości oraz przydatne w pracy każdego pośrednika nieruchomości.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Melog.com Sp. z o.o., www: https://agencja5000.pl/
Agencja3000
Program Agencja3000 to profesjonalny, wielofunkcyjny system komputerowy dla pośredników obrotu nieruchomościami. Doskonale sprawdza się zarówno w małym, jedno- lub kilkuosobowym biurze nieruchomości, jak również w dużej, wielooddziałowej sieci, posiadającej placówki w różnych częściach miasta czy kraju.
Główne korzyści posiadania programu Agencja3000:
- szybki przepływ informacji,
- sprawne zarządzanie pracą agentów i całego biura,
- elastyczność i personalizacja ustawień programu,
- jeszcze szybsze zawieranie transakcji,
- dostęp do bazy ofert bez względu na miejsce pobytu użytkownika programu,
- możliwość pracy w trybie offline, bez połączenia z Internetem,
- oszczędność czasu poprzez automatyczne eksporty ofert do dowolnych serwisów internetowych,
- import ogłoszeń z banku ofert (z serwisu oferty.net) oraz zainteresowań przychodzących na e-maila,
- możliwość współpracy (wymiany ofert) z innymi biurami posiadającym system Agencja3000,
- funkcje CRM: wysyłanie e-maili z programu, planowania zadań, zapisywanie zdarzeń, statystyki, prezentacje ofert,
- zabezpieczenie danych zgodnie ze standardami GIODO,
- niezawodna praca w trzech systemach operacyjnych (Windows, Linux, MacOS).
Dostępne są dwie wersje programu Agencja3000:
- Agencja3000 Standard - podstawowa wersja programu, posiadająca wszystkie niezbędne funkcje do zarządzania ofertami i zapotrzebowaniami. Umożliwia dodawanie powiązań między ofertami i zapotrzebowaniami, a także daje możliwość podglądu indywidualnych zgłoszeń z serwisu Oferty.net.
- Agencja3000 Professional - najbardziej zaawansowana wersja programu, wzbogacona o rozbudowany system monitoringu, ułatwiający zarządzanie pracą agentów i dający pełen przegląd sytuacji w firmie. Umożliwia najbardziej kompleksową prezentację ofert z nieograniczoną liczbą zdjęć, materiałami wideo, lokalizacją na mapie, a także pozwala na dołączanie umów i innych dokumentów bezpośrednio do konkretnej oferty.
W pełni zintegrowany z Internetem (możliwość pracy online) program Agencja3000 dzięki niespotykanym dotąd, zaawansowanym rozwiązaniom technicznym, umożliwia wygodną pracę z ofertami i kontrahentami o każdej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca na ziemi. Ważnym atutem programu Agencja3000 są niewielkie wymagania sprzętowe. Unikalnym rozwiązaniem jest również szybkie i niezawodne działanie programu w dwóch systemach operacyjnych - Windows, Linux.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Real Estate Software Sp. z o.o., www: https://www.agencja3000.com
mediaRent
Program mediaRent umożliwia prowadzenie pracy całego biura, wyznaczanie zadań, komunikację pomiędzy agentami i klientami, tworzenie historii prac, prowadzenia notatek i wiele innych elementów, wpływających na wydajność pracy. Cechuje się wysoką kompletnością eksportowanych na portale ofert. Elastyczność programu pozwala dostosować stronę www biura do konkretnych wymagań, co pozwala na zachowanie oryginalnego wizerunku i brak ograniczeń.
System mediaRent pozwala m.in. na:
- pełne zarządzanie ofertami wszędzie gdzie jest dostęp do internetu,
- możliwość dodawania do ofert zdjęć, plików (np. pdf, zip, doc itd), materiałów video, wirtualnych wycieczek,
- system udostępniany jest wraz ze stroną internetową, posiadającą unikalną szatę graficzną, formularz kontaktowy, kalkulator opłat, zaawansowaną wyszukiwarkę, wyświetlanie plików wideo oraz wirtualnych wycieczek (bez konieczności odwoływania się do zewnętrznych serwisów), przesyłanie ofert znajomym, newsletter, formularz deklaracji woli nabycia i wiele innych,
- wydruki ofert pełne oraz przeznaczone na witrynę,
- wszelkie zmiany nanoszone w ofertach widoczne są bezzwłocznie na stronie internetowej,
- moduł do zarządzania na stronie internetowej materiałami tekstowymi, galeriami zdjęć, aktualnościami, bannerami i wieloma innymi elementami,
- wyświetlanie map na podstawie wpisanego adresu nieruchomości,
- statystyki pokazujące w formie graficznej ilość odwiedzin danej oferty z podziałem na dni,
- możliwość opisów nieruchomości w trzech językach,
- eksport ofert na wiodące portale oraz możliwość wymiany ofert z wybranymi biurami korzystającymi z mediaRent (nie ma konieczności dzielenia się ofertami z wszystkimi biurami),
- do umieszczanych w systemie zdjęć może być dodawany znak wodny,
- nielimitowana liczba stanowisk (łatwe zarządzanie użytkownikami z możliwością nadawania uprawnień),
- możliwość importu ofert z innych programów do zarządzania nieruchomościami,
- system CRM (kalendarz, zarządzanie klientami, notatki, wewnętrzne wiadomości do innych użytkowników systemu),
- wieczysta gwarancja i pomoc techniczna.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Media Designers, www: https://www.media-rent.eu/
EstiCRM
EstiCRM jest nowatorskim oprogramowaniem skierowanym do biur nieruchomości. Aplikacja w łatwy i przejrzysty sposób umożliwia zarządzanie ofertami, klientami i pracownikami. Zapewnia natychmiastowy i stabilny eksport ofert na portale nieruchomości. Jako usługi uzupełniające, producent oferuje firmową stronę WWW, pocztę oraz hosting - wszystkie narzędzia do prowadzenia nowoczesnego biura nieruchomości w jednym miejscu.
Podstawowe funkcje:
- Zarządzanie relacjami z klientem: W EstiCRM klient może być właścicielem oferty lub nabywcą, może być zainteresowany kredytem. W jednym miejscu kontrola całej historii oraz realizacji. Szybkie i proste przeszukiwanie bazy ofert, szczegółowy raport z realizacji oferty. Automatyczne powiadomienia wysyłane są z taką częstotliwością jaką się ustawi w systemie.
- Zarządzanie ofertami: Tworzenie rozbudowany opis każdej nieruchomości, szybka wyszukiwarka ofert. Przypominanie o konieczności kontaktu z właścicielem i możliwość skomponowania dla niego kompleksowego raportu z obsługi oferty. Zakończone transakcją, wycofane lub zawieszone oferty nigdy nie znikają z systemu, dzięki czemu można zbudować historię działalności sprzedażowej biura.
- Szybki i stabilny eksport ofert: Automatyczne eksporty na wszystkie popularne portale nieruchomości. Oferty wysyłane już po 5 minutach od ich aktywacji w programie, prosty sposób dodawania i wycofywania ofert.
- Nowoczesny kalendarz: Intuicyjny terminarz, zintegrowany z bazą klientów i ofert. Statusy zdarzeń pozwalają kontrolować działania, każde wydarzenie można powiązać bezpośrednio z ofertą lub klientem.
- Zarządzanie zespołem: Aplikacja dostarcza zestaw informacji o pracy każdego agenta. Szereg działań i raportów z pracy poszczególnego agenta.
- Transakcje i faktury: Baza transakcji oraz faktur w jednym miejscu.
- Statystyki i raporty: Zaawansowany moduł statystyk umożliwia śledzenie i analizę wielu użytecznych parametrów związanych z transakcjami i płatnościami. Odwzorowanie danych na przejrzystych wykresach.
Aplikacja zaprojektowana zgodnie ze standardami User Experience (UX), jest intuicyjna, "lekka" i szybka w działaniu.
Pokaż więcej
Zwiń
producent: Nord Systems Sp. z o.o., www: https://esticrm.pl/
Jeśli na liście nie ma Twojego programu lub korzystasz z autorskiego oprogramowania skontaktuj się z nami.
Masz pytania związane z automatycznym eksportem ogłoszeń, przejdź do Centrum pomocy dla biur.