Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

AI – wszechstronny pracownik na pełen etat

Artykuł pochodzi z magazynu ESTATE

Czytaj cały numer!

            Pobierz numer 02/2024
Dominika Studniak
Komentarze

fot.: materiały prasowe Grupa Helion | Onepress oraz monstera z Pexels

AI rewolucjonizuje biznes i marketing. Ale czy na pewno zdajemy sobie sprawę z jej potencjału? Czy wiemy, w jakich obszarach działalności możemy posiłkować się sztuczną inteligencją? Przykłady jej praktycznego zastosowania daje Mirosław Skwarek w książce AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji.

Autor pokazuje, jak narzędzia oparte na sztucznej inteligencji są w stanie przejąć od nas powtarzalne zadania, takie jak wysyłanie e-maili, analiza danych demograficznych czy monitorowanie mediów społecznościowych, i przekonuje, że dzięki temu możemy koncentrować się na bardziej kreatywnych i strategicznych aspektach działań marketingowych, a to z kolei przyspiesza procesy i pozwala na szybsze dostosowywanie się do zmieniających się trendów rynkowych.

Z uwagi na ogromną popularność ChataGPT, dzięki któremu korzystanie ze sztucznej inteligencji stało się powszechne i dostępne dla wszystkich, większa część książki dotyczy generatywnej sztucznej inteligencji i przykładów, w jaki sposób może nas ona wspomóc na co dzień: wpisy na bloga, posty do social media, komunikaty do autorespondera czy treści do oferty – autor podaje nawet konkretne przykłady promptów, jakimi możemy je osiągnąć, co więcej podaje też przykłady dotyczące bezpośrednio branży nieruchomości.

Sztuczna inteligencja jest niezaprzeczalnie kluczowym graczem w dzisiejszym świecie marketingu.

Sztuczna inteligencja jest niezaprzeczalnie kluczowym graczem w dzisiejszym świecie marketingu. Jej zdolności do analizy danych, automatyzacji procesów, personalizacji doświadczeń klientów oraz prognozowania trendów rynkowych czynią ją nieocenionym narzędziem dla tych, którzy pragną osiągnąć sukces w konkurencyjnym środowisku rynkowym. Integracja AI ze strategiami marketingowymi jest więc dzisiaj nie tylko innowacyjnym podejściem, lecz wręcz niezbędnym elementem skutecznego rozwoju biznesu.

Dominika Studniak

Dominika Studniak - Od 2010 r. związana z portalem Nieruchomosci-online.pl. Realizuje projekty związane z administrowaniem portalami internetowymi i ich optymalizacją, copywritingiem i content marketingiem. Redaktor naczelna bloga Nieruchomosci-online.pl. Redaktor prowadząca e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także