fot.: materiały prasowe Grupa Helion | Onepress oraz monstera z Pexels
AI rewolucjonizuje biznes i marketing. Ale czy na pewno zdajemy sobie sprawę z jej potencjału? Czy wiemy, w jakich obszarach działalności możemy posiłkować się sztuczną inteligencją? Przykłady jej praktycznego zastosowania daje Mirosław Skwarek w książce AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji.
Autor pokazuje, jak narzędzia oparte na sztucznej inteligencji są w stanie przejąć od nas powtarzalne zadania, takie jak wysyłanie e-maili, analiza danych demograficznych czy monitorowanie mediów społecznościowych, i przekonuje, że dzięki temu możemy koncentrować się na bardziej kreatywnych i strategicznych aspektach działań marketingowych, a to z kolei przyspiesza procesy i pozwala na szybsze dostosowywanie się do zmieniających się trendów rynkowych.
Z uwagi na ogromną popularność ChataGPT, dzięki któremu korzystanie ze sztucznej inteligencji stało się powszechne i dostępne dla wszystkich, większa część książki dotyczy generatywnej sztucznej inteligencji i przykładów, w jaki sposób może nas ona wspomóc na co dzień: wpisy na bloga, posty do social media, komunikaty do autorespondera czy treści do oferty – autor podaje nawet konkretne przykłady promptów, jakimi możemy je osiągnąć, co więcej podaje też przykłady dotyczące bezpośrednio branży nieruchomości.
Sztuczna inteligencja jest niezaprzeczalnie kluczowym graczem w dzisiejszym świecie marketingu.
Sztuczna inteligencja jest niezaprzeczalnie kluczowym graczem w dzisiejszym świecie marketingu. Jej zdolności do analizy danych, automatyzacji procesów, personalizacji doświadczeń klientów oraz prognozowania trendów rynkowych czynią ją nieocenionym narzędziem dla tych, którzy pragną osiągnąć sukces w konkurencyjnym środowisku rynkowym. Integracja AI ze strategiami marketingowymi jest więc dzisiaj nie tylko innowacyjnym podejściem, lecz wręcz niezbędnym elementem skutecznego rozwoju biznesu.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.