Content to już nie tylko artykuł na blogu czy posty w social media. Kto trwa w tym przekonaniu, jest lata świetlne za tymi, którzy wiedzą, że content – we wszystkich swoich formach – stanowi najistotniejszy element nie tylko każdej kampanii marketingowej, ale też całościowej komunikacji marki. Patrzenie na treści ze strategicznego punktu widzenia jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Książka omawia najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego. Powstała po wieloletnich badaniach autorek nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, zawiera wiele danych, wykresów, wyników badań, analiz, wniosków. Dzięki niej dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na stronę internetową, blog, do social mediów i innych komunikatów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. Autorki sporo miejsca poświęcają wpływowi technologii na doświadczenia, emocje, zachowania i przeżycia klienta zanurzonego w świecie cyfrowym. Użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej oparte na wielogodzinnych wywiadach z menedżerami światowych wiodących marek pozwalają uczyć się od najlepszych.
Nie jest to książka do poduszki, to podręcznik. Jest przeznaczona dla specjalistów pracujących na poziomie strategii i dla nich będzie nieodzowną lekturą. Pozwala poznać nie tylko najnowsze ustalenia badaczy dotyczące skuteczności, ale też przełożyć to na praktykę. Najbardziej wszechstronna książka o contencie, jaką do tej pory czytałam.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.