Czas rewizji
Ostatnie 3 miesiące to czas weryfikacji dla wielu biznesów. I tak jak na początku roku snuliśmy plany na przyszłość i opracowywaliśmy strategie na najbliższe miesiące, tak nikt nie spodziewał się, że życie przyniesie tak czarny scenariusz, który nie uwzględnia ich realizacji.
Pandemia koronawirusa daje się we znaki także rynkowi nieruchomości i trudno przewidzieć, kiedy wszystko wróci do normy. A kiedy to się już stanie, na pewno będzie to nowa norma, której standardy kształtują się właśnie teraz. Warto więc znaleźć sposób na odnalezienie się w nowej sytuacji, by ją przetrwać i wyjść z niej bez szwanku. To czas na szkolenie nowych umiejętności, ponieważ przyszłość, która nadchodzi, będzie ich wymagała. To czas przeglądu podejmowanych działań, bo część z nich, w związku ze zmieniającymi się potrzebami rynku, staje się nieskuteczna.
Mam nadzieję, że teksty, które tym razem przygotowali dla Was eksperci, będą cegiełką, która przyczyni się budowy Waszej przewagi konkurencyjnej w nadchodzącym czasie.
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 2/2020 przeczytasz:
MARKETING.
- Marketing dewelopera czy marketing inwestycji?
Jak promować inwestycje, jeśli masz ich kilka w ofercie
- Nie zgaduj. Testy A/B strony inwestycji bez ingerencji programisty
Eksperymenty i ich analiza jako podstawa skuteczności działań
- Analiza ryzyka z RODO przy działaniach marketingowych
Jak sobie z tym poradzić?
- Moment bezprecedensowy
Jak izolacja społeczna wpłynęła na poszukiwanie nieruchomości
SPRZEDAŻ.
- Sabotaż w obsłudze klienta
Jak często zachęcasz klienta do wyboru innego dewelopera?
- Jak pracować z obiekcją klienta?
Strategia rozwiewania wątpliwości
- Wyróżnij się! Nikt nie pamięta zwykłych i zgorzkniałych
Co zrobić, by dać się zapamiętać?
TRENDY.
- Ekonomia izolacji. Czy pomoże ekodeweloperom?
Jak deweloperzy mogą reagować na zmiany na rynku wywołane pandemią?
- Rynek nieruchomości w czasach... kryzysu?
Jakie mogą być konsekwencje wybuchu pandemii COVID-19?
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.