Asy w rękawie
Na tak nasyconym rynku, z jakim mamy do czynienia obecnie, wygrywa ten, kto wyciągnie asa z rękawa. Tym asem już nie jest cena. Dla nabywców nieruchomości bardziej niż ona liczą się obsługa klienta, wsłuchanie się w ich potrzeby oraz przyczynianie się do dobra społecznego.
Deweloperzy nie konkurują już więc ceną, to już było. Wiodącym argumentem sprzedażowym jest spełnianie potrzeb konsumenta i w szerszej perspektywie – potrzeb wspólnoty. W tym numerze zwracamy uwagę, jak działanie odpowiedzialne społecznie przyczynia się do wzrostu konkurencyjności, tworząc zarówno wartość społeczną, jak i ekonomiczną.
Pokazujemy też, jak te potrzeby – po pierwsze – zdiagnozować i – po drugie – odpowiadać na nie, zarówno w rozmowie sprzedażowej, jak i w komunikacji na etapie docierania do klienta i prezentowania oferty.
Mam nadzieję, że w tych tekstach znajdziecie inspirację, by rozwijać się w dobrym kierunku!
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 2/2019 przeczytasz:
MARKETING.
- Reklamy nieruchomości szyte na miarę
Jak targetowaniem przechytrzyć konkurencję?
- Strona inwestycji dźwignią sprzedaży
Jak generować zapytania ofertowe z witryny?
- Idzie nowe! Jak gen Z zmieni rynek?
Jak trafić do pokolenia, które wyżej stawia być niż mieć
- Jak ugryźć 3 miliony?
Poznaj rozwiązania wspierające marketing i sprzedaż inwestycji
SPRZEDAŻ.
- 5 błędów, które rujnują sprzedaż
Jak uniknąć wpadek, które na rynku pierwotnym kosztują sporo
- Jak mówić, żeby sprzedać?
Lingwistyka kluczem do skutecznej sprzedaży
- Sprzedaż nieruchomości na 3... kolory
Jak wiedza o mózgu sprzyja efektywności
TRENDY.
- Odpowiedzialność społeczna to nie moda
Działania proekologiczne w branży deweloperskiej
- Inteligentne biurowce w zgodzie z lokalną społecznością
Rozmowa z Eyalem Litwinem o nowoczesnej technologii wspierającej ekologię
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.