Słowem wstępu: CO PCHA NAS DO PRZODU
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu „ESTATE”
W Nieruchomosci-online.pl realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu
Motywacja to coś, co skutecznie potrafi zainspirować nas do działania. Jednak sekret osiągania celów tkwi gdzie indziej. Jest tym, na czym potrafimy się wesprzeć, gdy jednak nie wszystko idzie tak gładko, jak zaplanowaliśmy. Tym, co pcha nas do przodu, mimo trudności i niepowodzeń. „Rożnica pomiędzy niemożliwym a możliwym leży w ludzkiej determinacji”. To słowa przypisywane Tommy’emu Lasordzie, amerykańskiemu baseballiście i trenerowi drużyny Los Angeles Dodgers. Determinacja to prezent, jaki świat sportu dał współczesnemu coachingowi. Nie ma jednak determinacji bez wiary we własne siły. Jak miał powiedzieć Henry Ford: „Jeśli myślisz, że potrafisz, masz rację. Jeśli myślisz, że nie potrafisz – także masz rację”. Tylko jak uwierzyć w „Potrafię!”?
Tym zajmiemy się w rozmowie z Jakubem B. Bączkiem, który pomoże zrozumieć, że determinacja to coś, co można w sobie zbudować, na przekór wpojonym wzorcom i przeszkodom. O determinacji we wprowadzaniu rewolucji w swoim biznesie opowiedzą także Katarzyna Pianko-Szlachta i Marek Kloc, którzy uwierzyli, że wyłączność to ich droga.
Jak wykorzystać świadomość wewnętrznych motywów, by być autentycznym w rozmowie z klientem, podpowie Paweł Walczak. Jak, dając klientowi przestrzeń, sprzedawać z mniejszym wysiłkiem, zdradzi Paweł Sobociński. O wartościach, które przyświecają dobrej współpracy, porozmawiają Filip Kowarski i Jacek Szopa, a Filip Pietrek opowie, jak przyciągać specjalistów branży, by chcieli współpracować z naszą marką.
Zmierzymy się także z kilkoma wyzwaniami. O nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców opowie Maria Kobryń. Krzysztof Kraicziczek powie, dlaczego potrzebna jest konsolidacja biur nieruchomości. Dowiemy się także, jak uregulować najem firmie przez osobę prywatną i jak nadchodzące zmiany wymogów dotyczących energooszczędności budynków wpłyną na rynek nieruchomości.
Uchylimy rąbka marketingowych tajemnic. Kto obecnie i czego poszukuje na rynku nieruchomości? Jak wykorzystać kanały SMS i e-mail marketingu nie tylko do pozyskania klienta, ale także obsługi sprzedaży i budowania relacji life-time?
Na koniec, Maciej Stępa uświadomi, że bycie supermanem jest jednak przereklamowane, a cele lepiej realizować w zespole.
Tak wielu ekspertów i praktyków dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami na łamach magazynu „ESTATE”, czyniąc go prawdziwym forum branży. Mam nadzieję, że każdy z państwa znajdzie coś dla siebie wśród zagadnień, którymi postanowili się w tym numerze podzielić. Zapraszamy do lektury.
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 3/2018:
- Konsolidacja branży – co musi się wydarzyć? Rozmowa z Krzysztofem Kraicziczkiem
- Nabywanie nieruchomości przez obcokrajowców. Rozmowa z Marią Kobryń
- Zmiany w prawie w zakresie energooszczędności budynków
- Najem firmie przez osobę prywatną. Zasady i konsekwencje
- Dobry leser osiąga więcej, czyli metoda leniwego sprzedawcy
- (R)ewolucja wyłączności. Rozmowa z Katarzyną Pianko-Szlachtą i Markiem Klocem
- Sprzedaż w oparciu o autentyczność
- Gramy do jednej bramki. 5 kluczowych aspektów relacji pośrednik – inwestor
- Determinacja to coś, co trzeba zbudować. Rozmowa z Jakubem B. Bączkiem
- Przestań być supermanem, czyli jak delegować zadania
- Employer branding. Czym jest i dlaczego to ważne?
- Krótka forma, wielki przekaz. Rozmowa z Andrzejem Ogonowskim
- E-mail marketing w branży nieruchomości. Jak zacząć?
- Zakamarki Nieruchomosci-online.pl
- Klienci rynku nieruchomości w liczbach
- Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym – II kwartał 2018 r.
- Poczuj puls rynku deweloperskiego w Polsce
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.