Czy kiedykolwiek oczekiwali od Ciebie w pracy wciąż nowych kreatywnych pomysłów, a Ty czułeś się wypalony? Dave Birss, wieloletni creative director dużej amerykańskiej agencji reklamowej, musiał być wręcz fontanną kreatywności…
W swojej książce próbuje (z powodzeniem!) udowodnić, że nie jest ona niczym wrodzonym, ale można ją w sobie wykształcić, a nawet budzić na zawołanie. Opracował system tworzenia oryginalnych i wartościowych pomysłów, który zamknął w metodyce 10 praktycznych lekcji, opartych o wiedzę z zakresu neuropsychologii i nauk społecznych… Powiało nudą? Nic bardziej mylnego.
Ta książka to intelektualna przygoda. Niesieni lekką narracją, humorystycznym sposobem pisania i fascynującymi spostrzeżeniami, niepostrzeżenie przyswajamy praktyczne wskazówki poparte danymi z eksperymentów naukowych. Zaczynamy od nauki właściwego postawienia problemu, poprzez metody generowania pomysłów, sposoby na ich przekazywanie i zarażanie nimi innych, wreszcie – uczymy się, jak inspirować innych do kreatywności. Birss przekonuje, że w każdej firmie można stworzyć żyzne środowisko do kiełkowania nowych pomysłów i odmienić jej oblicze.
Książka dostępna jest w języku angielskim.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.