Odpowiadasz za promocję i sprzedaż nieruchomości powierzoną Ci przez klienta. Dzięki nowemu, innowacyjnemu raportowi od Nieruchomosci-online.pl informowanie właściciela nieruchomości o prowadzonych działaniach oraz ich efektach będzie łatwe i przyjemne dla obu stron.
Agregowanie i analizowanie informacji o podjętych działaniach promocyjnych i ich efektach wydaje się pracochłonne, jest jednak niezwykle istotne. Zwłaszcza, że praca skutecznego pośrednika w dużej mierze opiera się na utrzymywaniu stałego kontaktu z klientem sprzedającym, którego kluczowymi elementami są raportowanie prowadzonych działań i zwinne podejmowanie wspólnych decyzji w oparciu o feedback otrzymywany z rynku. To fundament zaufania i budowana relacji.
W rejestrowaniu zdarzeń offline – liczby telefonów i prezentacji, a także pojawiających się pytań i wątpliwości zainteresowanych – nikt pośrednika nie wyręczy. Inaczej rzecz ma się w kwestii działań online. Nieruchomosci-online.pl wprowadza innowację dotyczącą szczegółowego raportowania efektywności ekspozycji konkretnej nieruchomości w portalu.
Wykres jest interaktywny. Widać na nim jak na dłoni, jak podejmowane działania – np. aktywacja konkretnego typu wyróżnienia – wpłynęły na zainteresowanie ofertą.
Jak udostępnić klientowi raport z promocji ogłoszenia?
- Zaloguj się do swojego konta (biura lub Agenta) na Nieruchomosci-online.pl
- W menu głównym przejdź do zakładki „Statystyki” i wybierz „Statystki jednostkowe”
- Przy każdej ofercie znajduje się przycisk „Udostępnij raport”, który przedstawia widok szczegółowy raportu o promocji oferty.
KLIKNIJ, ABY PRZEJŚĆ DO STATYSTYK SWOICH OGŁOSZEŃ
Tym raportem możesz podzielić się z klientem. W momencie kliknięcia zostanie wygenerowany link, pod którym dostępny będzie raport za wybrany przez Ciebie okres. Link ten możesz przesłać klientowi dowolnym kanałem: SMS, Messenger, czy e-mail.
Twój klient będzie miał dostęp do wygenerowanego raportu bez konieczności logowania.
Będzie on aktywny do chwili, aż wygenerujesz kolejny link dla tego ogłoszenia lub je dezaktywujesz.
Jakie informacje są zawarte w raporcie z promocji oferty?
- podstawowe parametry oferty,
- data dodania oferty do portalu,
- zastosowane narzędzia promocji – wideo, wirtualna wizyta, dzień otwarty, czy oferta jest kompletna,
- historia wyróżniania oferty,
- zasięg oferty, czyli liczba odsłon na listach,
- akcje, które użytkownicy wykonali na ogłoszeniu, tj.: liczba odwiedzin, zapytań, odsłon telefonów, odsłon zdjęć w galerii, wydruku, udostępnień itp.,
- aktualne zainteresowanie,
- wykres kształtowania się poziomu zainteresowania w czasie.
Raport może zostać wyświetlony dla czterech przedziałów czasowych – za ostatnie 30, 60 lub 90 dni oraz „od początku”.
Informacje dostępne w raporcie możesz wykorzystać do:
- oceny efektywności podejmowanych działań i planowania kolejnych;
- raportowania podjętych działań klientowi i przedstawiania mu rekomendacji co do zmian oferty (np. ceny, nowej sesji foto).
Skuteczna sprzedaż oferty to ciągłe wybory, które nie byłyby możliwe bez dysponowania odpowiednimi danymi.
Tylko dzięki nim możliwe jest obranie kierunku działania obejmującego modyfikację samej oferty poprzez zmianę jej warunków czy też kształtowanie strategii jej promocji.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.