Portal Nieruchomosci-online.pl w ciągu ostatniego roku stał się drugą, najczęściej odwiedzaną wyszukiwarką ofert nieruchomości w Polsce. W stosunku do zeszłego roku liczba jego użytkowników wzrosła o 40%, osiągając 3 miliony poszukujących miesięcznie.
Druga pozycja wśród portali ogłoszeniowych oraz wzrost użytkowników o prawie 40 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem to ogromny sukces. Znaczący jest on tym bardziej, że wzmożony ruch przełożył się na 40-procentowy wzrost liczby kontaktów przekazywanych klientom.
Krok za krokiem w górę
Nieruchomosci-online.pl od wielu lat skupia się na dwóch istotnych elementach:
- Pierwszym są potrzeby i przyzwyczajenia użytkowników, które wraz ze zmieniającymi się technologiami nieustannie ewoluują.
- Drugim jest łączenie poszukujących z ogłoszeniodawcami, czego miarą są liczba oraz jakość dostarczanych kontaktów.
Konsekwencja i możliwość skupienia się na tym, co najważniejsze dla użytkowników i ogłoszeniodawców, to najważniejsze czynniki, które wpływają na ciągły wzrostu portalu. Przyglądając się natomiast bliżej działaniom taktycznym, Nieruchomosci-online.pl stawia na kilka elementów, które w połączeniu działają jak trampolina.
Wszyscy poszukujący na pokład!
Praca nad budową pozycji Nieruchomosci-online.pl wrze nieustannie, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy zawrzało wyjątkowo mocno. W stosunku do roku 2018 portal zwiększył liczbę poszukujących o 40%, osiągając 3 mln unikalnych użytkowników (wg narzędzia Google Analytics), tym samym prześcigając inne, wiodące portale ogłoszeniowe na rynku.
Porównując ruch na portalach przy użyciu jednego z wielu dostępnych, niezależnych narzędzi, można zauważyć rosnący trend Nieruchomosci-online.pl oraz proporcję dającą pogląd na ilość ruchu na każdym z portali.
Przejęcie pałeczki w Google
Dzięki mądrym i konsekwentnym działaniom Nieruchomosci-online.pl od wielu lat plasuje się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce Google, sprowadzając poszukujących z tego źródła wprost do ogłoszeń nieruchomości.
Jak się okazuje, bardzo dobre wyniki mogą być jeszcze lepsze. W ostatnich 12 miesiącach pozycje portalu w Google dynamicznie wzrosły, a portal przejął pozycję lidera pod względem widoczności w TOP 10.
O przewadze decyduje (największa) liczba ogłoszeń
Nieruchomosci-online.pl jest portalem z największą liczbą ogłoszeń nieruchomości na rynku. Dzięki temu poszukujący, chociaż początkowo mogą przeszukiwać inne portale, finalnie stawiają na Nieruchomosci-online.pl i tu pozostają.
Użytkownicy mają pewność, iż na Nieruchomosci-online.pl znajdą najwięcej ofert nieruchomości, że niczego nie przeoczą i nie muszą szukać nigdzie indziej. Takie zapewnienie jest bardzo cenne, a w przypadku portali – decydujące o przewadze.
Ulubieniec mobilnych
W wyniku zmieniających się nieustannie technologii sposób konsumpcji mediów, przyzwyczajenia oraz wymagania użytkowników ewoluują.
Dlatego priorytetowe jest dla nas to, aby stale udoskonalać produkt, tworzyć rozwiązania i funkcjonalności, które upraszczają poszukiwanie nieruchomości w każdym miejscu i o każdej porze.
Inwestycja w budowę najwyższej jakości User Experience procentuje. Według Similarweb Nieruchomosci-online.pl notuje najwyższy wskaźnik użycia wersji mobilnej (63%).
Miejsce, w którym poszukujący spotykają się ze sprzedającymi
Misją zespołu Nieruchomosci-online.pl jest stworzenie portalu, który jest pierwszym wyborem dla poszukujących oraz miejscem ich spotkań ze sprzedającymi. W efekcie podejmowanych działań i pracy włożonej w rozwój portalu, w ostatnich 12 miesiącach Nieruchomosci-online.pl zanotował dwukrotny wzrost liczby kontaktów przekazywanych deweloperom.
Konsekwencja i możliwość skupienia się na tym, co najważniejsze pozwalają rosnąć, a wyniki z ostatnich 12 miesięcy utwierdzają nas w przekonaniu, iż portal Nieruchomosci-online.pl idzie w dobrym kierunku, tworząc najlepszą przestrzeń spotkań poszukujących ze sprzedającymi i poszukiwań nieruchomości.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.