MEANINGFUL ZNACZY Z SENSEM
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu ESTATE
W Nieruchomosci-online.pl realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu
„W życiu są rzeczy, które warto, i są rzeczy, które się opłaca, ale nie zawsze to, co warto, się opłaca, i nie zawsze to, co się opłaca, warto”
prof. Władysław Bartoszewski
Potrzeba posiadania poczucia sensu uznawana jest za jedną z fundamentalnych potrzeb każdego człowieka i podstawowy motyw społeczny. Nie dla wszystkich jednak jest ona jednakowo ważna i nie wszyscy jednakowo silnie reagują na jej zagrożenie. Co nie zmienia faktu, że w życiu po prostu należy robić swoje. Czy oznacza to konsekwentne trzymanie się ścieżki, jaką obraliśmy lata temu? Przecież najciekawsze rzeczy przydarzają się z boku drogi, poza ustalonym szlakiem! Dlatego czasem warto zmienić plany, wsiąść do innego pociągu, podejść do grupki nieznajomych, zrobić coś wbrew utartej logice.
Dlaczego w niektórych firmach pracuje się po prostu lepiej? Dlaczego rzadziej odchodzą z nich pracownicy? O tym porozmawiamy Beatą Kapcewicz – trenerką i doradcą strategicznym w obszarach biznesu i HR.
Często doszukujemy się przyczyn porażek w życiu, ale czy szukamy ich sensu? Porażkologia stosowana, czyli jak wyciągnąć naukę z porażki i wykorzystać ją do naszego wzrostu – o tym opowie Jarosław Łojewski. Ciągłe doskonalenie poprzez małe eksperymenty? Poznaj filozofię Kaizen z Anetą Wątor.
Praca bez pracy w zgodzie z własnym temperamentem i wizją siebie? Do śniadania pijemy szampana z Basią Domarus. Z Fryderykiem Karzełkiem znajdziemy sposób na naturalną sprzedaż dzięki regule Paracelsusa. Sprzedaż bez kosztów emocjonalnych po stronie pośrednika? Dawid Marecki zdradzi, jak to osiągnąć. Tomasz Kalko podpowie, jak pomóc innym w odnalezieniu sensu… zakupu. Łukasz Wydrowski podzieli się swoją filozofią skutecznego agenta. Pomalujemy kolorami naszą komunikację z Anną Urbańską, orędowniczką metody Structogramu.
Odnaleźć się w pędzącym świecie, rozumieć zmiany i czerpać z nich, zamiast buntować się i stać w miejscu? Przemysław Chimczak wyjaśnia, jak ekonomia dzielenia, która zmieniła już tak wiele dziedzin współczesnego nam świata, wpłynie na przyszłość mieszkalnictwa. O cyfrowej transformacji, która powoli ogarnia rynek nieruchomości, pisze Adam Parzusiński.
Jak ugryźć zmienność prawa, podpowie Lidia Blaszka, która rozprawi się z użytkowaniem wieczystym. Poczucie bezpieczeństwa w pełnym ryzyk świecie biznesu da nam Małgorzata Szulczewska.
Jestem ogromnie wdzięczna, że tak wielu ekspertów i praktyków widzi sens w dzieleniu się swoją wiedzą i przemyśleniami na łamach magazynu „ESTATE”. Wierzę, że wspólnie tworzymy przestrzeń dla wymiany myśli, z której każdy profesjonalista rynku nieruchomości wyłowi coś cennego dla siebie.
Z tym większą nadzieją zapraszam do lektury.
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 2/2019:
Lovebrand, czyli firma z sensem. Rozmowa z Beatą Kapcewicz
Jak zbudować firmę pełna zaangażowanych pracowników?
Scenariusze przyszłości: Coliving. Rozmowa z Przemysławem Chimczakiem
Ekonomia współdzielenia przyszłością mieszkalnictwa?
Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Rozmowa z Basią Domarus
Znajdź pracę, która będzie pasją, a nie będziesz musiał pracować
Z użytkownika we właściciela
Konsekwencje zmian w przepisach dotyczących użytkowania wieczystego
Przezorny zawsze ubezpieczony
Ubezpieczenia w pracy pośrednika
Zarządzanie emocjami w roli agenta nieruchomości
Własne emocje największą przeszkodą
Trzy kolory nieruchomości
Dostosowanie komunikacji drogą do skutecznej sprzedaży
Nadmiar ofert sprzedaży nie czyni
Jak zamykać transakcje?
Filozofia skutecznego agenta
Jak czerpać większą satysfakcję z pracy?
Sprzedawcą się nie bywa, sprzedawcą się jest. Rozmowa z Fryderykiem Karzełkiem
O tym, że sprzedaż powinna być tak naturalna, jak oddychanie
Porażkologia stosowana. Rozmowa z Jarosławem Łojewskim
Jak nie zmarnować nauki z porażek?
Kaizen. Filozofia małych kroków
Sekret sukcesu japońskich firm
Wyzwania Proptechu
Technologie na rynku nieruchomości
Sięgamy szczytów
3 czynniki sukcesu według Michała Kurczyckiego
Jak sprzedawać ponadprzeciętnie?
Zapowiedź książki "Sprzedaj ofertę"
Pokaż efekty działań klientowi
Interaktywny raport z promocji oferty
Mały trick, wielki efekt
Szczegóły oferty na liście
Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym
Analiza cen mieszkań w I kwartale 2019 r.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.