Powiew wiosny
Ochłodzenie na rynku daje się już we znaki. Wszyscy wypatrują rozwoju sytuacji kredytowej i ekonomicznej. Wstrzemięźliwi w decyzjach poszukujący, jak również sprzedający nieruchomości potrzebują aktualnie wyjątkowej dbałości o pozytywne doświadczenia z ich procesu i kontaktu z profesjonalnym doradcą. Chciałoby się już poczuć wiosnę…
Przed Wami wiosenny numer magazynu „ESTATE”, pełen soczystych treści. Liczę, że dostarczy Wam inspiracji i zasili w motywację do działania, wszak zaczynamy podsumowaniem kwartalnego badania nastrojów pośredników w obrocie nieruchomościami INPON głosem gości debaty.
Następnie wkraczamy za kulisy zawodu pośrednika z Barbarą Chalińską, która przekonuje nas, że 2023 będzie rokiem zwrotu w stronę kupujących. Z Martą Gadzińską eksplorujemy temat domów otwartych i roli, jaką mogą odegrać w strategii biura nieruchomości. Anna Niecikowska podpowiada, jak przygotować się do rozprawy przed sądem o nieuregulowanie wynagrodzenia, a może... jak pracować, by do takiej sprawy nigdy nie doszło? Temu, jak zbudować wartość pracy pośrednika w oczach klienta, poświęca uwagę także Izydor Łobacz.
Jak być dobrym szefem w trudnych czasach, podpowiada Dawid Marecki. Dekalog biznesu, czyli jak robić to, co ma znaczenie, przedstawia Anna Urbańska. Sylwia Dębowska-Lenart oraz Małgorzata i Piotr Wasylukowie przyglądają się, jakie korzyści kobieca energia wnosi do firm i zespołów.
Z Elżbietą Liberdą zastanawiamy się, czy zajmowanie się trudnymi nieruchomościami, przynosi korzyści, czy jednak jest za dużym ryzykiem. Jak z gruntu uczynić produkt inwestycyjny, podpowiada Adam Parzusiński. O tym, dlaczego ufamy zapisom w księgach wieczystych, pisze Ewa Klos-Rychter. Oliwia Walentynowicz rozwikłuje meandry wypowiadania umów najmu z powodu braku zapłaty.
Last but not least, w tytułowym wywiadzie z Anną Ledwoń-Blachą przyglądamy się roli social mediów w dzisiejszym świecie i w biznesie – jak zrobić sobie kanapkę, nie raniąc się przy tym boleśnie w palec? Także o błędach pisze Maciej Sznitowski – tym razem w kontekście przygotowania i przeprowadzenia procesu rebrandingu marki. Jak z zimnego ruchu na LinkedInie stworzyć gorącego klienta, podpowiada Krzysztof Kapinos, a fotografka Marta Uczciwek zdradza sekrety udanej biznesowej fotografii.
Wszystkim naszym ekspertom – za dzielenie się wiedzą i refleksjami na naszych łamach serdecznie dziękuję. Wspólnymi siłami dostarczamy wartościowej i aktualnej wiedzy, by specjaliści w branży mogli działać lepiej. Bez nich nie byłoby magazynu „ESTATE”!
Zapraszam do lektury.
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu ESTATE
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 1/2023:
Social media są jak nóż. Rozmowa z Anną Ledwoń-Blachą
Jak używać mediów społecznościowych, by się nimi nie skaleczyć
Normowanie się rynku po IV kwartale 2022 r.
Opinie pośredników o sytuacji na rynku nieruchomości
Zwrot w stronę poszukujących. Rozmowa z Barbarą Chalińską
O obsłudze klienta popytowego
Trudne nieruchomości. Korzyść czy ryzyko?
Kryzys a inwestowanie w „problematyczne” nieruchomości
Rękojmia wiary publicznej ksiąg wieczystych
Czy można ufać wpisom w księgach wieczystych?
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
O szansach dochodzenia wynagrodzenia przez pośrednika
Wypowiedzenie umowy najmu z powodu zaległości czynszowych
Jak postępować, kiedy najemca przestaje płacić
Lider na trudny czas
Niełatwe pytania o skuteczność przywództwa
Po co komu pośrednik?
Jak zbudować wartość w oczach klienta
Grunt jako produkt inwestycyjny
Ziemia jako aktywo z największą stopą zwrotu
Domy otwarte. Zmień swoją perspektywę
Open House jako strategiczny element procesu sprzedaży
Jak z zimnego ruchu stworzyć gorącego klienta
Narzędzie LinkedIna do pozyskiwania kontaktów zawodowych
Częstotliwość kobiet. Jak biznes się do niej dostraja?
Wartości kobiecej kultury organizacyjnej
10 zasad sukcesu w biznesie
Dekalog działań gwarantujący powodzenie na polu zawodowym
Stoicka siła przezwyciężania świata
Recenzja książki Myśl jak rzymski cesarz i konkurs
Najlepsi robią zwykłe rzeczy lepiej
4 lekcje ku skuteczności Twojego marketingu online
ABC rebrandingu
Jakie są największe pułapki etapu projektowego?
Fotografia jako narzędzie wzmacniające markę osobistą
O wizerunku w sprzedaży usług
Zakamarki Nieruchomosci-online.pl
Jak korzystać z funkcjonalności portalu
Przegląd rynku nieruchomości w Polsce – IV kwartał 2022 r.
Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.