To, co najważniejsze, pozostaje niezmienne
Zaufanie może stanowić przewagę konkurencyjną oraz stanowić element, na którym oprzemy sprzedaż. Budowa zaufania zachodzi równolegle na wielu obszarach, a jej fundamentem są wiarygodność i reputacja dewelopera w lokalnej społeczności. Najbardziej żarliwym ambasadorem, który może zarówno wznieść markę dewelopera na wyżyny, jak i z nich strącić, jest natomiast
były klient. Ten, który już kupił.
Budowa zaufania zatacza zatem koło – zaczyna się tam, gdzie zakończyła się sprzedaż, kończy natomiast na etapie ofertowania. Jak zatem budować zaufanie na ostatnim etapie – podczas procesu sprzedaży – opowiada Elżbieta Sawczuk. Zaufanie to również dotrzymywanie obietnic. Marta Oziemblewska przedstawia narzędzie, które może przydać się podczas określania Unique Selling Proposition. Źle określony USP może spowodować, iż klienci zostaną wprowadzeni w błąd i poczują się oszukani. Jak zatem je zdefiniować, aby wykorzystać mocne strony i nie przestrzelić? Z pomocą przychodzi analiza SWOT. Podstawą zaufania do marki są również wartości wpisane w jej DNA. O zmianach, jakie przechodzi marka, i o tym, że to, co jest najważniejsze, zawsze pozostanie niezmienne bez względu na formę komunikacji, rozmawiam z Mariuszem Rysiczem, kierownikiem marketingu Spravii. Korzystając z okazji, chciałabym się z Państwem przywitać w nowej roli. Obejmuję prowadzenie magazynu za dotychczasową redaktor naczelną Dominikę Studniak, planując pozostać z Państwem przez najbliższych kilka numerów, aż do jej powrotu.
Zapraszam do lektury!
Miłej lektury!
Karolina Kłujszo
redaktor naczelna
W numerze 3/2021 przeczytasz:
MARKETING.
- Szanse i zagrożenia, mocne i słabe strony, czyli analiza SWOT w branży nieruchomości
Czym jest analiza SWOT i jak się do niej zabrać?
- Nie unikaj krytyki, czyli świadomy dialog z klientem
Jakich błędów unikać w komunikacji z klientem
- Rebranding Spravia wrażenie
Rozmowa z Mariuszem Rysiczem o wartościach marki Spravia
- Skuteczne narzędzia marketingowe do pozyskania klientów inwestycji premium
Na czym oprzeć działania promocyjne dewelopera?
SPRZEDAŻ.
- Budowanie zaufania jako przewaga konkurencyjna
Poziom zaufania do dewelopera a decyzje zakupowe konsumentów
- Pierwsze wrażenie przy sprzedaży nieruchomości
O błędach poznawczych klientów
- Czasem lepiej nie sprzedawać
Jakiego klienta odesłać do konkurencji, aby nie tracić czasu na trudne przypadki
TRENDY.
- Świadomość architektoniczna Polaków
Jak duże znaczenie ma architektura dla osób poszukujących nieruchomości?
- Private Rented Sector
Czy zdominuje polski rynek mieszkań na wynajem?
- Wielofunkcyjne, czyli jakie? Program funkcjonalny założeń mixed-use
Zintegrowanie funkcji i tworzenie synergii między nimi
Pobierz za darmo
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.