JAK CIĘ WIDZĄ
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu ESTATE
W Nieruchomosci-online.pl realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu
Marka, także osobista, to obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to sposób, aby potencjalni klienci widzieli Ciebie, Twoją firmę jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu.
W tym numerze zajmiemy się wieloma aspektami kształtowania wizerunku. Wizerunku zawodu, marki firmy czy też marki osobistej. Postaramy się przy tym nie wpaść w pułapkę pochwały autokreacji. Niech przyświecają nam słowa Henry’ego Forda: „Nie zbudujesz reputacji na tym, co dopiero zamierzasz zrobić”.
Zaczniemy od tego, by dobrze zrozumieć, czym jest marka. Jakie bogactwo znaczeń kryje się pod tym słowem i co na nie wpływa? Czym jest dobra marka i jak ją zbudować? Dlaczego każdy z pracowników firmy powinien mieć świadomość wartości, jakie marka chce reprezentować? Na te wszystkie pytania odpowie Marek Staniszewski.
Efektem posiadania rozpoznawalnej marki o dobrym wizerunku jest to, że klienci sami do nas przychodzą. Jak stosować inbound marketing w praktyce pracy pośrednika, zdradzi Krzysztof Rzepkowski. Jak pójść o krok dalej i z klientów uczynić swoich ambasadorów, opowie Tomasz Kalko.
Autoprezentacja jest jedną z dróg budowania marki. Grzegorz Miecznikowski opowie, jak wykorzystać biznesową platformę społecznościową LinkedIn do budowania marki eksperta. Opowiemy także, jak znaleźć swój własny sposób na komunikację wideo, by stała się skutecznym, a jednocześnie naturalnym dla nas narzędziem rozmowy z klientami.
Wyniki sprzedażowe Twojego zespołu także są efektem Twojego wizerunku jako lidera. Jak stać się autentycznym autorytetem, by budować wewnętrzną motywację w swoich ludziach – o tym opowie Paweł Sobociński. Wszelkie podejmowane działania wizerunkowe spalą na panewce, jeśli ostatecznie nie będziemy w kontakcie z klientami, jeśli nie będziemy odpowiadać na ich potrzeby. O potencjale drzemiącym w zapytaniach klientów poszukujących opowie Alicja Palińska. Z grzechem głównym pośredników rozprawi się zaś Sylwia Wróblewska.
Za kulisami zawodu porozmawiamy ze Zbigniewem Kubińskim, który opowie nam, jak zmiany systemowe wpłynęły na wizerunek zawodu, a także dlaczego ustawiczna i gruntowna edukacja jest dobrą inwestycją oraz jednocześnie polisą pośrednika na okres przemian, które przed nami.
Jak myśleć na kilka ruchów naprzód, by wyprzedzić konkurencję, nauczy nas Michał Kanarkiewicz. Poświęcimy także jak zwykle czas narzędziom. Z narzędziem prawnym, jakim jest zadatek, zaznajomi nas Rafał Szczeponek. Umowa przeniesienia praw, licencja – przez zagadnienia ochrony praw autorskich do zdjęć przeprowadzi nas Tomasz Palak. Z narzędziem technologicznym, które łączy dane z wielu źródeł, takich jak geoportale czy raporty GUS, zaznajomi nas dr Łukasz Halik. Podejście narzędziowe do języka zaproponuje Dominika Studniak, która da konkretny przepis na opisy ofert, które sprzedają.
Jestem ogromnie wdzięczna, że tak wielu ekspertów i praktyków dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami na łamach magazynu „ESTATE”. Liczę na to, że każdy z Państwa odnajdzie w ich tekstach coś dla siebie. Zapraszam do lektury.
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 1/2019:
Branding od podstaw
O tym, czym jest marka i jak ją kształtować, opowiada Marek Staniszewski
W pustyni i w puszczy, czyli pośrednik na tropach klienta
Jak sprawić, by klient sam zapukał do Twoich drzwi
Prawa autorskie do zdjęć nieruchomości
Jak je chronić, jak nie naruszać?
Quo vadis edukacjo?
O przyszłości kształcenia w zawodzie pośrednika mówi Zbigniew Kubiński
Zadatek. Kompendium pośrednika
Pojęcie zadatku rozłożone na czynniki pierwsze
Jak zamienić klientów w ambasadorów marki
Proces budowania wizerunku i wartości pośrednika na rynku nieruchomości
Nie motywuj. Angażuj!
Jak wprowadzić zespół na drogę stabilnego wzrostu wyników
Nieruchomości w pigułce
Mapa „RCiWN” mobilnym asystentem pośrednika
Wartościowi poszukujący
Jaki potencjał drzemie w klientach poszukujących nieruchomości?
Myśl jak strateg, by wyprzedzić konkurencję
Myślenie strategiczne receptą na osiągnięcie przewagi na rynku
LinkedIn w rękach pośrednika
Jak efektywnie budować własną markę osobistą
Komunikacja wideo
Jak odnaleźć swój styl w wideomarketingu
Będziemy w kontakcie!
Krótka refleksja o grzechu głównym pośredników
Sprzedawaj słowem. Niech oferta mówi sama za siebie
8 kroków do przyciągających opisów nieruchomości
Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym
Analiza cen mieszkań w IV kwartale 2018 r.
Zakamarki Nieruchomosci-online.pl
Bardziej i mniej znane funkcjonalności portalu
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.