Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Kamera, akcja, publikacja!

Artykuł pochodzi z magazynu ESTATE

Czytaj cały numer!

            Pobierz numer 01/2024
Dominika Mikulska
Komentarze

fot.: materiały prasowe Grupa Helion | Onepress oraz monstera z Pexels

Zasięg, zaangażowanie, budowanie wiarygodności i zaufania, a także – co ważne w biznesie – możliwość wyróżnienia się spośród konkurencji. Tworzenie filmów to jednak znacznie więcej niż tylko metoda dotarcia do społeczności w social mediach. To też sztuka opowiadania historii, wyrażania siebie i swojej marki w sposób dynamiczny, emocjonalny i angażujący. W książce Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach jasno pokazuje to Anna Oszajca.

Poprzez obraz, dźwięk i narrację, możemy dotknąć serc i umysłów naszej publiczności w sposób, który trudno osiągnąć za pomocą innych form treści. Przytaknięcie teorii przychodzi nam raczej łatwo… gorzej z praktyką. Skoro jesteśmy świadomi możliwości, jakie daje wideo, a przycisk „play” możemy nacisnąć w dowolnym momencie, wyjmując z kieszeni smartfon, dlaczego rezygnujemy z własnego czasu antenowego i nie komunikujemy w ten sposób swoich przekonań i wartości?

Jednym z największych wyzwań, jakie mogą pojawić się na drodze do tworzenia filmów, jest strach, strach przed krytyką, przed niepowodzeniem, przed oceną innych – Anna Oszajca stawia tu czytelną diagnozę, a zaraz po tym, na kolejnych kartkach książki rozpisuje kurację, której zastosowanie sprawi, że tworzenie wideo stanie się przyjemnym zajęciem dającym radość i satysfakcję.

Kuracja przebiega jednak wieloetapowo. W przepracowaniu punktów krytycznych, które pojawią się w trakcie jej trwania, pomogą z pewnością przygotowane przez autorkę pro tipy i pisemne zadania do wykonania. Bo książka nie jest tylko zbiorem formuł motywacyjnych. Krok po kroku prowadzi przez proces tworzenia ze wsparciem doświadczonego trenera – od wspomagania kompetencji miękkich przez ćwiczenia artykulacyjne po kwestie techniczne.

Jak sugeruje sam tytuł, Wideotwórca to przydatny podręcznik dla każdego… twórcy, który wykaże się odpowiednią determinacją, by wideo zacząć praktykować. Dla wszystkich pozostałych to lektura powodująca jedynie wzrost wiedzy teoretycznej.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także