fot.: materiały prasowe Grupa Helion | Onepress oraz monstera z Pexels
Zasięg, zaangażowanie, budowanie wiarygodności i zaufania, a także – co ważne w biznesie – możliwość wyróżnienia się spośród konkurencji. Tworzenie filmów to jednak znacznie więcej niż tylko metoda dotarcia do społeczności w social mediach. To też sztuka opowiadania historii, wyrażania siebie i swojej marki w sposób dynamiczny, emocjonalny i angażujący. W książce Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach jasno pokazuje to Anna Oszajca.
Poprzez obraz, dźwięk i narrację, możemy dotknąć serc i umysłów naszej publiczności w sposób, który trudno osiągnąć za pomocą innych form treści. Przytaknięcie teorii przychodzi nam raczej łatwo… gorzej z praktyką. Skoro jesteśmy świadomi możliwości, jakie daje wideo, a przycisk „play” możemy nacisnąć w dowolnym momencie, wyjmując z kieszeni smartfon, dlaczego rezygnujemy z własnego czasu antenowego i nie komunikujemy w ten sposób swoich przekonań i wartości?
Jednym z największych wyzwań, jakie mogą pojawić się na drodze do tworzenia filmów, jest strach, strach przed krytyką, przed niepowodzeniem, przed oceną innych – Anna Oszajca stawia tu czytelną diagnozę, a zaraz po tym, na kolejnych kartkach książki rozpisuje kurację, której zastosowanie sprawi, że tworzenie wideo stanie się przyjemnym zajęciem dającym radość i satysfakcję.
Kuracja przebiega jednak wieloetapowo. W przepracowaniu punktów krytycznych, które pojawią się w trakcie jej trwania, pomogą z pewnością przygotowane przez autorkę pro tipy i pisemne zadania do wykonania. Bo książka nie jest tylko zbiorem formuł motywacyjnych. Krok po kroku prowadzi przez proces tworzenia ze wsparciem doświadczonego trenera – od wspomagania kompetencji miękkich przez ćwiczenia artykulacyjne po kwestie techniczne.
Jak sugeruje sam tytuł, Wideotwórca to przydatny podręcznik dla każdego… twórcy, który wykaże się odpowiednią determinacją, by wideo zacząć praktykować. Dla wszystkich pozostałych to lektura powodująca jedynie wzrost wiedzy teoretycznej.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.