Funkcjonalności portalu Kampanie reklamowe
„Tu zaczyna się dom” to obietnica, którą staramy się spełniać codziennie wobec 5 milionów naszych unikalnych użytkowników1. Dzięki udanej partnerskiej współpracy z biurami nieruchomości, mamy to, czego szukają Polacy.
Dążymy do tego, by portal stał się pierwszym wyborem dla każdego, kto szuka idealnie dopasowanej nieruchomości dla siebie i swoich bliskich.
Choć do tej pory nasze działania były głównie skupione na technologii i projektowaniu produktu, a przede wszystkim na budowaniu ruchu na serwisie, a nie na komunikowaniu wizerunku, to w umysłach klientów nasza marka kreowała się od lat. Z początkiem roku 2020 marka Nieruchomosci-online.pl zyskała nową twarz i wyrazisty sposób komunikacji, który w gruncie rzeczy wydobył to, co było już głęboko w nas. Rozum, serce i… sporo dystansu do siebie.
Stąd pomysł na kampanię porównującą poszukiwanie nieruchomości do… poszukiwania miłości, a Nieruchomosci-online.pl do portalu randkowego. Nawiązanie do znanego gracza na rynku portali randkowych można łatwo dostrzec w spocie reklamowym, a plan emisji oparliśmy o progowy termin – oczywiście – święta zakochanych, czyli walentynek.
Kampania miała na celu budowanie wizerunku marki. Nasze działania promocyjne oparliśmy na internecie, bo to tu możemy, najprecyzyjniej jak się da, dotrzeć do osób realnie zainteresowanych zakupem nieruchomości. Kreacje reklamowe można było zobaczyć w sieci reklamowej Google, na YouTubie i Facebooku.
1 5,357 mln unikalnych użytkowników odwiedziło portal w styczniu 2021 roku (Dane: Google Data Studio)
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.