Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
Osoby poszukujące nieruchomości w Google trafiają bezpośrednio na ogłoszenia lub na listy w portalu. Znaczna część z nich korzysta wówczas z wyszukiwarki, filtrując listy wedle swoich kryteriów.
W Nieruchomosci-online.pl dostarczamy informacji o kryteriach, jakie poszukujący wpisał w wyszukiwarkę, zanim trafił na to konkretne ogłoszenie. To rozwiązanie jest unikatowym źródłem informacji o preferencjach poszukującego.
Dzięki temu – jeszcze przed rozpoczęciem pierwszej rozmowy – wiesz, czego użytkownik szuka i w jakim stopniu sprecyzowane są jego poszukiwania. Czy ważna jest dla niego oddzielna kuchnia, winda, a może szuka mieszkań 2-poziomowych czy tylko na parterze. Sięgając po słuchawkę, jesteś już dobrze przygotowany, a nawet możesz mieć dla klienta alternatywną propozycję w zanadrzu.
Co więcej – dowiesz się także, gdy poszukujący zadeklaruje, że zakup jest powiązany ze sprzedażą aktualnie posiadanej nieruchomości.
Także w tym miejscu podpowiadamy, czy w swojej ofercie posiadasz aktualnie ogłoszenia, które te kryteria spełniają.
Posiadanie takich informacji sprawia, że nawet zapytanie dotyczące ogłoszenia archiwalnego niesie ze sobą wartość i może przyczynić się do finalizacji transakcji, tyle że na innej nieruchomości.
Szczegółowe kryteria wyszukiwania znajdziesz w zakładce Zapytania i telefony, pod treścią zapytań wysłanych z formularza ("Ten Zainteresowany szuka...").
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.