Pomysły bywają różne – czasem lepsze, czasem gorsze. Niektóre porywają tłumy, inne umierają śmiercią naturalną. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przekazywać pomysły, aby były zapamiętane, koniecznie postaraj się, aby książka Made to Stick znalazła się na Twojej półce.
Autorzy książki wykorzystali badania psychospołeczne – dotyczące pamięci, emocji i motywacji – do wysnucia teorii o „lepkości” pomysłów. Analizując anatomię miejskich legend, ustalili, co sprawia, że one intrygują, zapadają w pamięć, i co zapewnia ich rozprzestrzenianie się. Jako warunki sukcesu uznali sześć kluczowych zasad: prostotę, zaskoczenie, konkretność, wiarygodność, emocje i historie. W książce autorzy pokazują, jak „lepkie” opowieści, które znamy z przestrzeni publicznej ostatnich kilkunastu lat – od powtarzanych chętnie scary stories o „kradzieży nerki” po wizję nowego produktu w Sony – czerpią moc z tych samych sześciu cech. Uczą nas zatem, jak je stosować, korzystając z rożnych zabiegów i narzędzi narracyjnych dla osiągnięcia pożądanych efektów.
Made to Stick to praktyczny podręcznik efektywnej komunikacji poprzez storytelling, który dostarcza jednocześnie dobrej rozrywki. Jest to pozycja, która zmieni Twój sposób przekazywania pomysłów. Zasługuje na szerokie grono czytelników. Książka dostępna jest w języku angielskim.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.