Jak długo jeszcze?
Mija niemal rok od kiedy nasza codzienność zmieniła się nie do poznania. Zapewne wszyscy, zmęczeni przeciągającymi się obostrzeniami, które doskwierają nam zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej, z pewnością zadajemy sobie pytanie: jak długo jeszcze?
Choć widać już światełko normalności w tunelu, nie będzie to normalność taka, o jakiej myślimy, przywołując obrazy sprzed marca 2020. Ta nowa normalność ukształtuje się w wyniku szeregu zmian, których doświadczyliśmy i których jeszcze doświadczymy. W międzyczasie warto odpowiedzieć na pytania: Jak pandemia zmieniła rynek nieruchomości i jego klientów? Jak można wykorzystać te zmiany i przekuć je w przewagę konkurencyjną swojej marki na rynku? Jak przetrwać ten czas i poradzić sobie z trudnościami w biznesie? Jak skutecznie walczyć z deficytem mieszkań? O tym przeczytacie w pierwszym w tym roku numerze.
By wspomóc Was w codziennych działaniach, na tapet wzięliśmy także obecność dewelopera w social media i jego współpracę z influencerami oraz tematy sprzedażowe dotyczące pozyskania klientów do lejka sprzedażowego i mocy pytań pogłębionych.
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 1/2021 przeczytasz:
MARKETING.
- O czym deweloper w mediach społecznościowych pisać powinien? Studium przypadku w 10 aktach
Jak prowadzić profile, by czerpać z nich maksimum korzyści
- Deweloperze, czy stać Cię na brak strony firmowej na LinkedInie?
Dlaczego warto być obecnym na LinkedInie
- Współpraca z influencerem
Jak wyeliminować ryzyka, w tym fake’owych obserwujących?
- Zmiana dla przewagi konkurencyjnej
Pandemia jako szansa na wyróżnienie się na rynku
SPRZEDAŻ.
- Co pani o tym sądzi? Czyli pytania pogłębiające w sprzedaży nieruchomości
O sile pytań w sprzedaży
- Jak pozyskać klientów do lejka sprzedaży?
Jak przygotować się na sprzedaż w każdych warunkach
TRENDY.
- Przetrwać ten czas
Jak poradzić sobie z trudnościami w biznesie
- Czy pandemia zmieniła preferencje klientów na rynku nieruchomości?
Podsumowanie roku 2020 na rynku nieruchomości
- Nowe życie starych budynków
Jak walczyć z deficytem mieszkań
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.