Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Magazyn dla deweloperów INMAG 2/2021 już dostępny!

Redakcja magazynu „INMAG”
Komentarze

Możliwości, nie tylko mury

 

Ostatnie miesiące to czas intensywnych zmian. Warto je dobrze rozumieć, by działać skutecznie i efektywnie. Czy branża deweloperska przygotowała się na to, że jej klientami są już inni ludzie niż jeszcze rok temu, z innymi potrzebami i preferencjami? Czy już zaczęła ich poznawać i realnie spełniać ich nowe oczekiwania? Czy uświadomiła już sobie też, że w ostatnim czasie przeobrażeniom uległy także zespoły pracowników, które pracują na sukces firm? Czy wspiera je w umacnianiu ich kompetencji?

Na te pytania odpowiedzieć powinien sobie każdy, kto chce realizować swój biznesowy plan w nowej rynkowej rzeczywistości. By pomóc Wam podsumować i usystematyzować aktualny stan rzeczy, ze swoją wiedzą przychodzą eksperci. W tym numerze skupiają się na tym, jak obecnie powinna wyglądać strategia komunikacji marki, jak tę markę budować – nawet od zera – i jak docierać z nią do klienta, jakimi kanałami. Przyglądają się też temu, jak zmienia się sprzedaż: czy zależy ona od szczęścia, czy możemy to szczęście kreować? Jak sprzedawać, biorąc pod uwagę sytuację na rynku i jego dzisiejsze potrzeby? Jak w tych czasach oferować klientom możliwości, a nie tylko mury? Wreszcie, jak przeprowadzić transformację zespołu, by stawiał czoła wszystkiemu co nowe?

Mam nadzieję, że ten numer spełni Wasze oczekiwania i zaspokoi głód wiedzy. Kto wie, ilu z Was być może też zainspiruje.

Pobierz bezpłatnie najnowszy numer

 

Miłej lektury!

Dominika Studniak

redaktor naczelna

 

 

 

 

W numerze 2/2021 przeczytasz:

 

MARKETING.

  • Mocna marka to nie zawsze dobra marka

Rozmowa z Patrycją Rabińską o budowaniu marki dewelopera od zera

  • Profesjonalna strategia komunikacji. Jakie kwestie systematyzuje?

Rozpoznanie cech charakterystycznych marki oraz jej otoczenia

  • Zgody na komunikację marketingową. Co w 2021 r. zmieni się w zasadach ich zbierania?

Czy dotychczasowe zgody trzeba zbierać od nowa?

  • Podaż goni popyt

Czy druga połowa 2021 r. będzie kontynuacją dobrej passy na rynku nieruchomości?

 

SPRZEDAŻ.

  • Zbuduj markę eksperta na LinkedInie, a klienci sami się do Ciebie zgłoszą

Co zyskasz dzięki marce eksperta w social media?

  • Szczęście czy pech w sprzedaży? Wybór należy do Ciebie!

5 zasad budowania sprzedażowej wartości

  • Jak sprzedać lub wynająć nieruchomość w trakcie pandemii

Sposób na transakcje na rynku komercyjnym

 

TRENDY.

  • Transformacja zespołu. Jak ją przeprowadzić w celu zwiększania kompetencji?

Postaw na zmiany zachowań nawykowych

  • W pracy jak w domu, czyli jak zmienia się model idealnego biura

Jak dostosować przestrzenie biurowe do aktualnych potrzeb pracowników?

  • Jak rynek biur w Polsce zareagował na pandemię

Zmieniająca się kultura pracy a najem komercyjny

 

Pobierz za darmo
Redakcja magazynu „INMAG”

Redakcja magazynu „INMAG” - „INMAG” to bezpłatny magazyn skierowany do specjalistów marketingu i sprzedaży rynku pierwotnego, którzy chcą być na bieżąco z rozwiązaniami stosowanymi w branży deweloperskiej.

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także