Możliwości, nie tylko mury
Ostatnie miesiące to czas intensywnych zmian. Warto je dobrze rozumieć, by działać skutecznie i efektywnie. Czy branża deweloperska przygotowała się na to, że jej klientami są już inni ludzie niż jeszcze rok temu, z innymi potrzebami i preferencjami? Czy już zaczęła ich poznawać i realnie spełniać ich nowe oczekiwania? Czy uświadomiła już sobie też, że w ostatnim czasie przeobrażeniom uległy także zespoły pracowników, które pracują na sukces firm? Czy wspiera je w umacnianiu ich kompetencji?
Na te pytania odpowiedzieć powinien sobie każdy, kto chce realizować swój biznesowy plan w nowej rynkowej rzeczywistości. By pomóc Wam podsumować i usystematyzować aktualny stan rzeczy, ze swoją wiedzą przychodzą eksperci. W tym numerze skupiają się na tym, jak obecnie powinna wyglądać strategia komunikacji marki, jak tę markę budować – nawet od zera – i jak docierać z nią do klienta, jakimi kanałami. Przyglądają się też temu, jak zmienia się sprzedaż: czy zależy ona od szczęścia, czy możemy to szczęście kreować? Jak sprzedawać, biorąc pod uwagę sytuację na rynku i jego dzisiejsze potrzeby? Jak w tych czasach oferować klientom możliwości, a nie tylko mury? Wreszcie, jak przeprowadzić transformację zespołu, by stawiał czoła wszystkiemu co nowe?
Mam nadzieję, że ten numer spełni Wasze oczekiwania i zaspokoi głód wiedzy. Kto wie, ilu z Was być może też zainspiruje.
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 2/2021 przeczytasz:
MARKETING.
- Mocna marka to nie zawsze dobra marka
Rozmowa z Patrycją Rabińską o budowaniu marki dewelopera od zera
- Profesjonalna strategia komunikacji. Jakie kwestie systematyzuje?
Rozpoznanie cech charakterystycznych marki oraz jej otoczenia
- Zgody na komunikację marketingową. Co w 2021 r. zmieni się w zasadach ich zbierania?
Czy dotychczasowe zgody trzeba zbierać od nowa?
- Podaż goni popyt
Czy druga połowa 2021 r. będzie kontynuacją dobrej passy na rynku nieruchomości?
SPRZEDAŻ.
- Zbuduj markę eksperta na LinkedInie, a klienci sami się do Ciebie zgłoszą
Co zyskasz dzięki marce eksperta w social media?
- Szczęście czy pech w sprzedaży? Wybór należy do Ciebie!
5 zasad budowania sprzedażowej wartości
- Jak sprzedać lub wynająć nieruchomość w trakcie pandemii
Sposób na transakcje na rynku komercyjnym
TRENDY.
- Transformacja zespołu. Jak ją przeprowadzić w celu zwiększania kompetencji?
Postaw na zmiany zachowań nawykowych
- W pracy jak w domu, czyli jak zmienia się model idealnego biura
Jak dostosować przestrzenie biurowe do aktualnych potrzeb pracowników?
- Jak rynek biur w Polsce zareagował na pandemię
Zmieniająca się kultura pracy a najem komercyjny
Pobierz za darmo
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.