Bagaż na nieznane
Wirus SARS-CoV-2 nie odpuszcza i wciąż trzyma nas w szachu. Kolejne trzy trudne miesiące za nami, a co przed nami? Podróż w nieznane, która może przeciągnąć się w czasie. Jak się przygotować? Co zabrać ze sobą na taką wyprawę? Jak skompletować bagaż, by nie dać się zaskoczyć żadnej sytuacji?
Na pewno przydałby się tu szósty zmysł… Warto uzbroić się jednak w cierpliwość i odporność na emocje, korzystać z drogowskazu, jakim jest rozsądek, oraz czerpać z wiedzy i doświadczeń – zarówno swoich, jak i innych. Tymi na naszych łamach postanowili podzielić się eksperci – będą więc analizy rynku w kontekście ostatnich miesięcy, a także dowody na to, że mimo pandemii mieszkania nadal się sprzedają. Na naszych łamach znajdziecie podpowiedzi, jak promować obecnie nieruchomości, zobaczycie też, jak robią to inni, dokonacie przeglądu typów klientów oraz poznacie przepis na skuteczną i satysfakcjonującą sprzedaż w czasie pandemii.
Mam nadzieję, że podczas tej podróży w nieznane, naszego magazynu nie zabraknie w Waszym plecaku.
Owocnej lektury!
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 3/2020 przeczytasz:
MARKETING.
- Kreatywność w służbie sprzedaży
Jak wyróżnić inwestycję na tle konkurencji?
- Marketing dla nowego gracza na rynku deweloperskim
Case study kampanii reklamowej
- Remarketing i wykorzystanie plików cookies
Skuteczny sposób na pozyskanie klienta czy naruszenie RODO?
- Test odporności rynku nieruchomości
Podsumowanie pierwszej połowy 2020 roku
SPRZEDAŻ.
- Trójkąt satysfakcji klienta
Jak powinna wyglądać kompletna obsługa klienta XXI wieku?
- Sprzedaż w czasie pandemii
Jak dbać o relacje w czasie kryzysu?
- Horoskop rynku nieruchomości
Postpandemiczny przegląd zachowań klientów
TRENDY.
- Podróż w nieznane
Czyli rynek nieruchomości w obliczu pandemii
- Susza i jej konsekwencje
Jak reagować na zmiany klimatyczne?
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.