Życie w sieci
Gospodarka została wystawiona na ciężką próbę. Wszystkie jej sektory przechodzą przeobrażenia na różne sposoby. Czy obecnie istnieją zasady, których stosowanie zminimalizuje straty? Mierzymy się z sytuacją zupełnie nową, a do tego nieprzewidywalną. Nie ma więc recepty, prostej instrukcji obsługi rzeczywistości, ponieważ ciągle zmienia ją koronawirus.
Niezaprzeczalne jest jednak to, że kiedy nasze kontakty społeczne są ograniczane, życie przenosi się do sieci. Internet i media społecznościowe to teraz miejsce, w którym dbamy nie tylko o kontakty towarzyskie i zawodowe, ale także realizujemy swoje potrzeby – także te mieszkaniowe. Jak w wyniku pandemii zmieniły się preferencje poszukujących i jak te zmiany wpływają na sposób komunikacji marketingowej? Jak działać w social media, by trafić do potencjalnych klientów? Jak takie działania prowadzić zgodnie z prawem? Jak wzmocnić sprzedaż, opierając ją na marketingu rekomendacji? Jak reagować teraz na opinie klientów? I wreszcie, jak wzmacniać i tak poluzowane już więzy społeczne?
Na łamach tego numeru na te wszystkie pytania starają się odpowiedzieć eksperci. Mam nadzieję, że odnajdziecie w ich tekstach inspirację dla swoich działań.
Owocnej lektury!
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 4/2020 przeczytasz:
MARKETING.
- Kompleksowa obsługa marketingowa inwestycji deweloperskiej
Jak dobrać odpowiednie narzędzia?
- Skuteczne social media
Jak pozyskać naturalnych ambasadorów marki?
- Marketing w mediach społecznościowych
Na co zwrócić uwagę, by działać zgodnie z prawem?
- Kim jest Twój klient?
Jak pandemia zmienia sposób komunikacji
SPRZEDAŻ.
- Serwis www – główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Strona internetowa jako narzędzie zorientowane na sprzedaż online
- Polecenia i rekomendacje
Jak pozyskiwać je na rynku deweloperskim?
- Marketing sensoryczny w sprzedaży nieruchomości
O budowaniu pozytywnych doświadczeń z marką
TRENDY.
- Instrukcja do gry w biznes
Nieważne, jakie masz karty, ważne, jak nimi grasz
- Sztuka w przestrzeni miejskiej
Jak budować tożsamość społeczną?
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.