Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Marka to nie etykieta

Artykuł pochodzi z magazynu ESTATE

Czytaj cały numer!

            Pobierz numer 03/2024
Dominika Studniak
Komentarze

fot.: materiały prasowe Grupa Helion | Onepress oraz monstera z Pexels

Dla każdego przedsiębiorcy, także w branży nieruchomości, zrozumienie istoty marki staje się dziś kluczowe. W dotarciu do sedna pomaga Jarek Szczepański, który w książce Rób markę! przedstawia dogłębną analizę procesu budowania i wzmacniania marki, a także dostarcza praktycznych wskazówek, jak uczynić ją nieodzowną częścią pamięci klientów.

Autor z niezwykłą precyzją podkreśla, że marka to nie tylko etykieta ani logo widniejące na produktach. Marka to konkretne znaczenia, które zapisują się i zakorzeniają w umysłach klientów. To właśnie te znaczenia decydują o konkretnym wyborze konsumenta, kiedy staje on przed decyzją postawienia na jednego z wielu pośredników czy innych usługodawców. To emocjonalny odcisk, który sprawia, że na pytanie: „Dlaczego wybrałeś tę markę?”, klient odpowie zawsze w ten sam sposób.

Książka krok po kroku prowadzi czytelnika przez proces, w którym zdecyduje on, czym jego marka ma być dla klientów. Nieodzownym elementem jest tu analiza rynku, pozwalająca zrozumieć potrzeby i oczekiwania odbiorców. Ponieważ marka musi być jak niezawodny przyjaciel, który zawsze wie, czego potrzebujesz i potrafi spełnić te potrzeby. Co więcej, musi nie tylko zaspokajać te potrzeby, ale także wchodzić w interakcje z klientami, tworząc emocjonalną więź.

Marka musi być jak niezawodny przyjaciel, który zawsze wie, czego potrzebujesz i potrafi spełnić te potrzeby.

Autor nie pomija też roli komunikacji i designu. Jasne, spójne przekazywanie wartości marki to fundament, na którym buduje się jej tożsamość, a design – najbardziej symboliczne narzędzie komunikacji – to język, którym marka mówi do swoich klientów, budując z nimi trwałą relację.

Książka Jarka Szczepańskiego to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie projektować, tworzyć i zwiększać siłę swojej marki. Autor z pasją i doświadczeniem dzieli się cennymi wskazówkami i technikami warsztatowymi, które pomagają przedsiębiorcom przekształcić swoje marki w znaczące i trwałe elementy rynku. To lektura obowiązkowa dla tych, którzy chcą nie tylko zaistnieć, ale i dominować w świadomości konsumentów.

Dominika Studniak

Dominika Studniak - Od 2010 r. związana z portalem Nieruchomosci-online.pl. Realizuje projekty związane z administrowaniem portalami internetowymi i ich optymalizacją, copywritingiem i content marketingiem. Redaktor naczelna bloga Nieruchomosci-online.pl. Redaktor prowadząca e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także