Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

„Marketing 4.0” Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Artykuł pochodzi z magazynu „INMAG”

 

Czytaj cały numer!

Pobierz numer 2/2021
Dominika Mikulska
Komentarze

Marketing Philipa Kotlera od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów nieustannie wzbudzającą emocje. Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest autorem koncepcji ewolucyjnej marketingu, czego wyrazem jest jego kolejna książka Marketing 4.0 obejmująca wszystkie ważniejsze przemiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich lat w tym obszarze.

Opisuje w niej głównie rozwój technologiczny, który ma ogromny wpływ na praktyki marketingowe stosowane na całym świecie, czego wynikiem stały się zupełnie nowe trendy w dziedzinie marketingu, m.in. ekonomia współdzielenia, integracja wielokanałowa oraz marketing społecznie zaangażowany. W książce najwięcej uwagi poświęcono skutecznym sposobom perswazji w relacji z klientami, które nakłoniłyby ich do zakupu produktu w taki sposób, by klient nie poprzestał na jednorazowym zakupie produktu, lecz stał się odtąd prawdziwym orędownikiem oferowanych usług. Prezentuje ona sylwetkę współczesnego konsumenta i pokazuje kompleksowo, co wpływa na decyzje zakupowe i jak działa mechanizm zakupów w erze cyfrowej. Autorzy przestawiają skuteczne strategie budowy spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego. 

To obowiązkowa pozycja dla każdego marketera, zwłaszcza zajmującego się marketingiem internetowym. To w pewnym sensie kontynuacja Marketing 3.0, książki wydanej w 2010 roku. Ze starszą pozycją warto zapoznać się choćby po to, aby zrozumieć zmiany zachodzące w marketingu.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn „INMAG”

Marketing. Sprzedaż. Trendy.

Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego

Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.

Pobierz za darmo

Dowiedz się więcej o magazynie „INMAG”

Zobacz także