To kolejne prezentowane przeze mnie arcydzieło Setha Godina. W mojej ocenie większość jego książek jest niezwykle wnikliwa i gdybym mogła dodać każdą z nich do zbioru „Lektur obowiązkowych”, zrobiłabym to :)
Masowe, niechciane i przeszkadzające reklamy nie są najlepszą drogą do udanego marketingu. Przez brak targetowania swoich komunikatów, docierasz do osób, które kompletnie nie są zainteresowane Twoim produktem. One się denerwują, Ty marnujesz niepotrzebnie swój budżet. A klient zirytowany to klient stracony.
Jeśli chcesz trafiać do osób zainteresowanych komunikatem o Twojej marce, powinieneś stosować zasadę permission marketingu. Twórcą tej idei jest Seth Godin, poświęcił jej całą książkę. Marketing za przyzwoleniem to przełomowa koncepcja, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali. Podnosi skuteczność reklamy i obniża jej koszty.
Co ciekawe, Seth Godin porównuje marketing za przyzwoleniem do chodzenia na randki. A co jest najważniejsze w udanym randkowaniu? To, jak często spotykasz się z drugą osobą, dzięki czemu może budować się między wami wzajemne zaufanie. W ten sam sposób częstotliwość styku z komunikatami
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.