Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Miliony powodów, by szukać! Zimowa kampania portalu w telewizji i Internecie

Alicja Palińska

Jest wiele życiowych powodów, aby zacząć poszukiwania nowej nieruchomości. To motyw przewodni zimowej kampanii reklamowej portalu Nieruchomosci-online.pl, która będzie trwała od 25 grudnia 2024 r. do końca stycznia 2025 r. Obecnością w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach social media kontynuujemy budowanie siły marki portalu, który pozwala na znalezienie nowego lokum w szybki i wygodny sposób.

Czas na... przeprowadzkę

Codziennie tysiące osób stają na drodze poszukiwania nowego lokum dla siebie i swoich najbliższych. W najnowszej kampanii portalu prezentujemy historie wybranych osób z perspektywy ich potrzeb życiowych mobilizujących do przeprowadzki. W celu realizacji marzeń, w przypływie chwili, w obliczu nowych wyzwań lub nawarstwiających się trudności sięgają one po telefon z aplikacją Nieruchomosci-online.pl i rozpoczynają poszukiwania nowego lokum. Pokój na wynajem, większa przestrzeń dla rodziny albo wymarzone dodatkowe kąty na hobbystyczny sprzęt – to jedne z licznych okazji, które kierują na portal Nieruchomosci-online.pl, gdzie każdy znajdzie to, czego dokładnie potrzebuje.

Każdy powód do przeprowadzki jest tak samo ważny, ponieważ niesie za sobą szereg decyzji i działań wpływających na obecne życie. Świeżo upieczona studentka, rodzina z dziećmi i rosnącymi wraz z nimi potrzebami na większą przestrzeń czy wędkarz pochłaniający swoją pasją coraz więcej miejsca to tylko przykładowe persony, z którymi można się identyfikować. A do końca 2025 roku przedstawimy ich jeszcze więcej. Bo na portalu Nieruchomosci-online.pl jesteśmy świadkami milionów powodów, które prowadzą do trafnych wyborów – mówi Alicja Palińska, brand manager portalu.

 

Kampania portalu w TV i Internecie – zasięg i precyzja dopasowania

Zintensyfikowane działania w telewizji i Internecie rozpoczynamy zawsze od Bożego Narodzenia, kiedy wraz z końcówką roku rozpoczyna się snucie noworocznych postanowień i planów na kolejny rok. Będziemy kontynuować je także przez cały rok w najgorętszych dla rynku nieruchomości okresach, kiedy ruch na ogłoszeniach znacząco wzrasta. Obecność w ogólnopolskich stacjach – takich jak TVN, Polsat czy TVP 1 i TVP 2 wraz z wieloma innymi, mniejszymi stacjami – pozwala nam na szeroką komunikację i dotarcie do milionów osób w jednym czasie. Wykorzystujemy kampanię w telewizji już czwarty rok z rzędu, ponieważ temat nieruchomości jest ważny dla większości społeczeństwa.

– Podczas świąteczno-noworocznej przerwy, kiedy zainteresowanie nieruchomościami zawsze wzrasta, zarezerwowaliśmy miejsce sponsoringowe przy najgorętszych hitach filmowych, które będą emitowane w tym czasie telewizji. Gambit, czyli jak ograć króla, Indiana Jones, Skyfall, Vinci, Złoty kompas, Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda – to pozycje, które przyciągną przed telewizory miliony osób. Do wspólnego oglądania zapraszamy także przy najchętniej oglądanych programach rozrywkowych, takich jak: Jaka to melodia?, Familiada, Koło fortuny, a także na świąteczne wydania telewizyjnych śniadaniówek Dzień dobry TVN lub Pytanie na śniadanie – dodaje Alicja Palińska.

Wszystkie plany reklamowe portalu Nieruchomosci-online.pl opierają się na założeniu, aby jak najprecyzyjniej dotrzeć do określonych odbiorców, którymi są osoby potencjalnie zainteresowane rynkiem nieruchomości.

Dzięki starannie planowanym kampaniom mamy możliwość dotrzeć nie tylko do szerokiego grona odbiorców, ale też bardzo precyzyjnie budować zapamiętywalność marki. Dokładnie analizujemy i wybieramy stacje, programy oraz czas antenowy, w których najwięcej osób w grupie docelowej, czyli osób, które zaliczamy do kręgu zainteresowanych nieruchomościami, jest przed telewizorami. Precyzyjne dotarcie umożliwiają także inne kanały, takie jak radio czy social media. Krótkie spoty sponsoringowe z TV będziemy rozwijać w digitalu. W 15-sekundowych spotach na YouTubie i TikToku, a także na Facebooku, Instagramie czy portalu X będziemy prezentować szczęśliwe zakończenia poszukiwań wspomnianych już osób.

Alicja Palińska

Alicja Palińska - Project manager w zespole Nieruchomosci-online.pl. Odpowiada za realizację projektów związanych z podnoszeniem funkcjonalności serwisu, strategię komunikacji i promocji oraz opracowywanie analiz na podstawie danych z portalu na potrzeby raportów i artykułów. Członek zespołu redakcyjnego e-magazynu "ESTATE".

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także