Chcesz dowiedzieć się, jak docierać do potencjalnych klientów, wykorzystywać kontakty i tworzyć nowe okazje do ich zawierania, generować ciągle nowe polecenia i rekomendacje, motywować się i stawać się w tym wszystkim coraz lepszym? Networking Like a Pro to najbardziej wszechstronna książka o networkingu, w której znajdziesz odpowiedź na powyższe potrzeby.
Amerykański ekspert networkingu i autor bestsellerów „New York Timesa” – dr Ivan Misner wraz z Davidem Alexandrem i Brianem Hilliardem ujawniają kluczowe strategie i techniki networkingu. Obiecują, że ich zastosowanie katapultuje Cię od przeciętnego networkera do mistrza sieciowania i umożliwi osiągnięcie doskonałości w biznesie i życiu.
Ta książka przełamuje nudę i skostniałe zasady w profesjonalnym nawiązywaniu kontaktów. Obala mity i nieporozumienia narosłe wokół networkingu. Jest pełna praktycznych pomysłów i konkretnych wskazówek, jak skutecznie poszerzać i wykorzystywać swoją sieć kontaktów do wzrostu biznesu i swojego zawodowego powodzenia. Misner pokazuje, jak stwarzać okazje i dbać o relacje, by pewnego dnia czerpać z efektu motyla i zaufania budowanego przez sieć rekomendujących Cię osób.
Brzmi trochę jak amerykański sen, który w Polsce nie zadziała? Możesz nie próbować, albo spróbować i dzięki lekturze tej książki uniknąć wielu błędów w zamianie kontaktów w koneksje.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.