Właśnie ruszyła wiosenna kampania reklamowa portalu Nieruchomosci-online.pl w telewizji i radiu. Wiosenna aura sprzyja rynkowi nieruchomości – wykorzystajmy to wspólnie!
Wielkanoc i majówka to czas, kiedy wzrasta zainteresowanie ofertami na rynku nieruchomości, wtedy zagląda do nas najwięcej poszukujących w ciągu całego roku. Wśród poszukujących widać coraz większe ożywienie, które skutkuje wzrostem ruchu na portalu i liczby kontaktów z ogłoszeniodawcami.
Aby każdy, kto myśli o nowym lokum, trafił na Wasze oferty na naszym portalu, rozpoczęliśmy intensywną kampanię reklamową w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych. Od 1 kwietnia do końca maja będzie można nas zobaczyć i usłyszeć przy programach cieszących się największym zainteresowaniem widzów i słuchaczy:
- TVN,
- TNV24
- HGTV, Domo+
- Radio ZET
- Antyradio, Chilliradio, Meloradio
To doskonała okazja, aby zwiększyć widoczność swoich ofert i dotrzeć do wszystkich poszukujących, którzy z większym optymizmem powracają do poszukiwań nowego lokum!
Co możesz zrobić lepiej, czyli 4 wskazówki ku lepszej skuteczności!
Zachęcamy, by z tej okazji zrobić mały remanent w swojej ofercie.
#1 Zwróć uwagę na kompletność uzupełnienia oferty
Na lepiej uzupełnione ogłoszenia łatwiej trafić poszukującym. Zarówno poprzez portalową wyszukiwarkę, jak i wprost z Google. Obecnie kupujący stał się bardziej wybredny i zwraca uwagę na cechy nieruchomości, których nie może zabraknąć w Twojej ofercie.
Zadbaj też o to, aby w tym okresie na portalu znalazły się wszystkie nieruchomości, które masz do zaoferowania kupującym.
#2 Upewnij się, że Twoje oferty pojawiają się w wynikach mapy
Koniecznie wprowadź dokładną lokalizację – wystarczy nazwa ulicy lub orientacyjny punkt, wskazany przez Ciebie, aby ogłoszenie wyświetliło się na mapie na portalu i w aplikacji. Szukanie na mapie to często wybierany i bardzo wygodny sposób na znalezienie odpowiedniej nieruchomości – Twoje ogłoszenia muszą się tam znaleźć!
#3 Sprawdź przejrzystość swojej oferty
Obejrzyj swoje ogłoszenia na telefonie lub przez aplikację mobilną. Czy informacje o ofercie widoczne jako pierwsze na małym ekranie są przez Ciebie uzupełnione? Czy widoczny opis jest zwięzły i treściwy od samego początku? Czy pierwsze zdjęcie jest reprezentatywne i przykuwające uwagę?
#4 Koniecznie zadbaj o swoją indywidualną prezentację Agenta
10% całkowitej liczby kontaktów z naszego portalu to zapytania z prezentacji agenta i biura, czyli kontakty ze strony osób świadomie sięgających po pomoc pośrednika. Czy również w pełni wykorzystujesz ten potencjał?
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.