W ZGODZIE ZE SOBĄ
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu „ESTATE”
W Nieruchomosci-online.pl realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu
Współcześnie codzienne życie jest przepełnione stresorami. Ciągłe zmaganie z przeciwnościami – z targetami sprzedaży, z opornymi klientami, z brakiem motywacji i własnymi ograniczeniami. Chcemy być lepsi, szybsi, skuteczniejsi. Chcemy, by inni nas tak postrzegali, choćby tylko w myśl zasady fake it, till youmake it (Udawaj, że ci się uda). Wysiłek z tym związany, jest często jednak niewspółmierny do efektów. O ile łatwiej sprawy idą do przodu, gdy działamy w zgodzie ze sobą.
Nie każdy musi budować markę osobistą, ale ważne jest, aby każdy świadomie skonstatował, że „jakąś”markę już ma. To suma doświadczeń, z którymi pozostawiamy ludzi. Co w naturalny sposób kształtuje nasze reputację i wiarygodność? Joanna Malinowska-Parzydło w rozmowie z „ESTATE” o tym, że o sile markio sobistej premium stanowi nasza autentyczność. A w artykule Łukasza Kruszewskiego o manifestowaniu się marki w jednym z 4 wymiarów.
Za kulisami zawodu rozmawiamy z Marta Baczewską-Golik. O tym, że nieruchomości mają do zaoferowania tak wiele, że każdy znajdzie dla siebie pole do działania na własnych warunkach.
Kluczem do sukcesów i szczęścia jest wykorzystywanie własnych silnych stron, a nie korygowanie wadi uzupełnianie braków. Jak uświadomić sobie, co jest prawdziwym potencjałem, który nosimy w sobie –pisze Dominik Juszczyk, trener Instytutu Gallupa.
Czy w sprzedaży może pracować każdy? Czy istnieje mityczny „urodzony sprzedawca”? Źródła głębokiej motywacji pracowników sprzedaży, zgodnej z ich wewnętrznym profilem, zdradzi nam Ewa Jochheim z Instytutu Durkalskiego.
Kupujemy od ludzi, których lubimy. W naturalny sposób do nich lgniemy, bo są do nas podobni. Jak dostroić się do klienta, by sprzedawać więcej, a jednocześnie poznać lepiej siebie – o tym opowiada niezrównany Krzysztof Rzepkowski.
Warto także działać w zgodzie z prawem, o czym w tym numerze przypomina nam trzech ekspertów. Rok 2018 stoi pod znakiem zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych. O tym, jak RODO wpłynie na pracę pośredników nieruchomości, opowie Zofia Babicka-Klecor. Piotr Dobrowolski przybliży prawny instrument kaucji dla umów najmu lokali mieszkalnych. Problemem
ekspektatywy prawa własnościowo-spółdzielczego do lokalu mieszkalnego zajmie się Rafał Szczeponek.
Wydobywanie z nieruchomości jej atutów i ich eksponowanie, już na etapie prezentacji oferty w internecie, to praktyka, do której przekonuje się coraz więcej pośredników. O tym, że na home staging trzeba mieć dobry plan pisze Lidia Gombos. Na deser, kilka słów od Piotra Nitki – o zasadach przygotowania rzutów nieruchomości oraz od Adrianny Kubik-Przybył – o wielkiej mocy mikrotreści.
Dziękuję moim wspaniałym gościom za obecność w tym numerze. To, że tak wielu ekspertów i praktyków dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami na naszych łamach, stanowi o marce „ESTATE”i portalu Nieruchomosci-online.pl. To pokłosie działania w zgodzie z rynkiem i partnerskiego spojrzenia na wszystkich uczestników układanki, której sami przecież także jesteśmy tylko częścią.
Zapraszam już do lektury. Niech każdy z Państwa odnajdzie w tych tekstach coś dla siebie.
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 1/2018:
- O poszukiwaniu własnej drogi
- Kaucja mieszkaniowa. Kompendium
- RODO dla branży nieruchomości
- Ekspektatywa własnościowego–spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego
- Moc dostrojenia w sprzedaży
- Cała prawda o motywacji sprzedawcy
- Organizacja po Twojemu. Jak wykorzystać talenty w praktyce?
- Autentyczna marka osobista
- Cztery wymiary budowania marki osobistej
- Mikrotreści – makroznaczenie. Kilka zasad tworzenia microcontentu
- Twój plan na home staging
- Rzuty mieszkań i ich znaczenie w marketingu nieruchomości
- Trend mobile poniósł poszukujących
- Zakamarki portalu nieruchomosci-online.pl
- Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym – IV kwartał 2017 r.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.