(Nowa) normalność
Dominika Mikulska
Redaktor naczelna magazynu ESTATE
W Nieruchomosci-online.pl realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu
Właśnie mija rok odkąd na dwa tygodnie zamknięto nas w domach. Zaciskanie powiek z myślą „byle przetrwać” już za nami. Nikt już nie łudzi się, że powrót życia „sprzed 2020” będzie możliwy szybko, o ile w ogóle. Trwale zmienił się krajobraz ulic, tak jak zmieniły się postawy i zachowania ludzi. Zmieniają się podejście do prowadzenia biznesu, sposób działania i komunikacji z klientami. I to jest dobre, bo zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia. Ważne, że statek nadal płynie i jesteśmy u steru. Róbmy swoje!
Przed Wami nowy numer magazynu „ESTATE”. Czy to jeszcze numer „pandemiczny”, czy już normalny, nie wiem, ale mam nadzieję, że jak zwykle dostarczy wiedzy i inspiracji. Zaczynamy wywiadem z Adamem Piochem, który udowodni, że mariaż storytellingu i branży nieruchomości to strzał w dziesiątkę. Bo gdzie emocje, tam są zakupy. O emocjonalnej komunikacji, takiej prawdziwej, bez filtra, piszą Karolina Kazuła i Karolina Sieniawska.
Za kulisami zawodu rozmawiamy z Iloną Mastalerz i Katarzyną Mróz o współpracy w branży i o jej wpływie na wizerunek zawodu. Dawid Marecki wskaże drogę do stworzenia samoregulującego się zespołu sprzedażowego. Mariola Kędzierska podpowie, jak dzięki nawykom nie dać się pandemicznemu marazmowi, a Sylwia Gajek-Zielińska popracuje nad Waszym nastawieniem. O tym, że nie wszystko się zawsze udaje i jak nauki z tego nie zmarnować, przeczytacie w artykule Jarosława Łojewskiego.
O zmianach w prawie konsumenckim, które dotyczą przedsiębiorców, pisze Adam Szkurłat. Michał Łomżyński wyliczy grzechy główne umów deweloperskich i podpowie, na co zwrócić uwagę klientowi. Perspektywy rynku najmu przedstawi Hanna Milewska-Wilk, a sylwetkę polskiego najemcy nakreślą Przemysław Chimczak-Bratkowski i Dominik Różewicz.
Anna Urbańska opowie o tym, jak wykorzystać wiedzę o preferencjach w przygotowaniu nieruchomości do prezentacji. Jakiego sprzętu najlepiej używać, fotografując wnętrza, dowiecie się z artykułu Łukasza Sokoła. W materiale Alicji Palińskiej przedstawimy nowość w Nieruchomosci-online. pl – najprostszy i bezpłatny Kreator wirtualnych wizyt. O tym, jak wykorzystać wpływowe osoby w social media, by niosły naszą markę, pisze Tatiana Kędzierska.
Dziękuję wszystkim ekspertom za dzielenie się swoją wiedzą i przemyśleniami na łamach magazynu „ESTATE”. Dzięki nim mogę przedstawić Państwu kolejny numer, równie bogaty w wartościowe treści jak dotąd.
Zapraszam do lektury.
Pobierz bezpłatnie magazyn
Sprawdź, co znajdziesz w numerze 1/2021:
Składniki fascynacji. Rozmowa z Adamem Piochem
O storytellingu w branży nieruchomości
Wizerunek współpracy. Rozmowa z Iloną Mastalerz i Katarzyną Mróz
O podejściu do pracy pośrednika i współpracy między biurami nieruchomości
Przedsiębiorca traktowany jak konsument? O zmianach w prawie konsumenckim w 2021 roku
Kto i na jakich zasadach skorzysta z uprawnień konsumenckich
Czy deweloperowi wszystko wolno? O klauzulach niedozwolonych w umowach deweloperskich
Zagrożenia dla transakcji wynikające z niedozwolonych zapisów w umowach
W poszukiwaniu Świętego Graala, czyli o budowaniu samoregulujących się zespołów sprzedażowych
Jakie są koszty nieudanej rekrutacji
Jak dobrze rozmawiać o porażkach?
O wyciąganiu cennych lekcji z niepowodzeń i błędów
Jak przetrwać? Krótki poradnik ochrony przed załamaniem i zgnuśnieniem
Przywróć swoją skuteczność dzięki nowym nawykom
Upadłeś czy tylko odpoczywasz?
O postanowieniach noworocznych, jak w nich pozostać i mieć cudowne wszystko – od życia po klientów
Komunikacja bez filtra
Jak autentycznie i emocjonalnie komunikować się z klientami
Wirtualne wizyty w służbie pośrednikom nieruchomości
Jak przysłuży Ci się Kreator wirtualnych wizyt od Nieruchomosci-online.pl
Aparaty 360° do zdjęć nieruchomości. Testy i rekomendacja od Nieruchomosci-online.pl
Które z dostępnych na rynku modeli najlepiej spełniają swoją funkcję?
O kolorach, materiałach i naturze. Urządzanie wnętrz według preferencji mózgu
Jak indywidualna biostruktura mózgu wpływa na styl urządzenia mieszkania?
Influencer marketing. Czy może mieć zastosowanie w branży nieruchomości?
Na czym polega współpraca z influencerem i jak wykorzystać ją w działaniach promocyjnych
Ukłon w stronę użytkownika mobilnego. Ponad 70% ruchu i lepsza konwersja
Działania zgodne z zasadą mobile first
Zwiększ widoczność swoich ogłoszeń dzięki uszczegółowieniu lokalizacji
Jak nazwa ulicy wpływa na widoczność ogłoszenia
Kampania zasięgowa „Masz dopasowanie!”
Znajdź idealne dopasowanie wśród setek tysięcy ogłoszeń nieruchomości
Kiedy będzie rynek najemcy?
Jak pandemia wpłynęła na sytuację właścicieli i najemców?
Profil polskiego najemcy: kim jest dzisiaj, kim może być jutro
Grupy społeczne a zainteresowanie najmem
Przegląd rynku nieruchomości w Polsce
Ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego – IV kwartał 2020 r.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.