Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
Open house, czyli po polsku dom otwarty, już od kilku lat z powodzeniem stosują polscy agenci nieruchomości skoncentrowani na szybkiej sprzedaży. Pozwala on kupującym na swobodne zwiedzanie domu, bez skrępowania, we własnym tempie, pokój po pokoju. Zetknięcie się – w jednym miejscu i czasie – konkurujących ze sobą nabywców nie tylko przyspiesza decyzje, ale może być także trampoliną do negocjacji w górę i sprzedaży powyżej wartości rynkowej.
Sekret sukcesu pośredników w USA, zaadaptowany do polskich warunków, może być jedną z kluczowych strategii pozyskiwania klientów, zarówno kupujących, jak i przyszłych sprzedających.
Ogłaszanie domu otwartego na portalu
Dzień pokazowy nieruchomości powinien zostać zaplanowany z przynajmniej kilkutygodniowym wyprzedzeniem i odpowiednio wypromowany. Oferta, której przedmiotem będzie open house, powinna zostać udostępniona w internecie wraz z odpowiednią informacją, że prezentacje odbywają się w tej formie. Jeśli organizujesz prezentacje typu dzień pokazowy, możesz to ogłosić także na Nieruchomosci-online.pl!
Ogłoszenie otrzyma skupiające uwagę oznaczenie (wraz z widoczną datą) zarówno na liście wyszukiwania, jak i na widoku samej oferty. Informacja będzie publikowana nawet z 2-tygodniowym wyprzedzeniem względem wydarzenia.
Jak włączyć oznaczenie „Dzień pokazowy”?
W formularzu edycji danych aktywnego ogłoszenia ustaw termin planowanego spotkania. Opcja jest dostępna dla kategorii „Mieszkania” i „Domy”, niezależnie czy oferta dotyczy sprzedaży, czy najmu.
Możesz dodać także godzinę rozpoczęcia i zakończenia Twojego open house.
Uwaga! Będąc członkiem facebookowej grupy „Nieruchomosci-online.pl dla profesjonalistów rynku nieruchomości”, możesz zgłaszać swoje wydarzenia pod specjalnym postem, a my zapraszamy na nie na naszym fanpage’u.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.