Pomimo iż poszukujący pozostają uziemieni w domach, liczba telefonów i zapytań od nich powoli wzrasta. W marcu 2020 liczba zarówno odwiedzających, jak i kontaktów spadła do poziomu z 2019 roku, by w kwietniu, po świętach wielkanocnych, wrócić do poziomu z początku roku.
Taki stan wskazuje, iż potrzeby mieszkaniowe – pomimo pandemii – muszą być zaspokajane, a poszukujący potrzebują nowych, online'owych rozwiązań ułatwiających kontakt oraz prezentację nieruchomości.
Wprowadzamy nowe rozwiązanie, dzięki któremu możecie poinformować poszukujących, które nieruchomości mogą obejrzeć podczas rozmów wideo na żywo.
To, co wyróżnia to rozwiązanie, to prostota i intuicyjność: jednym checkboxem oznaczasz nieruchomość, którą możesz pokazać podczas prezentacji wideo, a rozmowę przeprowadzasz przy pomocy aplikacji, która zarówno dla Ciebie, jak i dla poszukującego jest najwygodniejsza.
Do rozmowy wideo nie potrzebujesz żadnej dodatkowej aplikacji poza tymi, z których Ty i Twoi klienci korzystacie na co dzień.
Wystarczy Facebook Messenger, WhatsApp lub Skype. Nic nie musicie instalować, ani integrować, a sam proces jest maksymalnie uproszczony i bazuje na rozwiązaniach, które każdy z nas zna i używa.
Jak to działa?
1. Oznaczasz, które nieruchomości możesz pokazać na wideo na żywo
W Koncie Biura lub Agenta (za chwilę również w programach do eksportu: Galactica, IMO, LocumNet, NSoft), w trybie edycji ogłoszenia zaznacz checkbox: „możliwa prezentacja wideo na żywo”.
2. Odbierasz wiadomość/telefon od poszukującego
Będziemy przesyłali Ci informacje o zapytaniach dotyczących prezentacji wideo jak zawsze – mailem i SMS-em.
3. Umawiasz się z poszukującym na prezentację wideo online
Ustalcie razem datę prezentacji oraz aplikację z której skorzystacie do rozmowy wideo (Facebook Messenger, WhatsApp czy Skype).
Jak przygotować się do prezentacji online, aby wycisnąć z niej jak najwięcej?
- Umów się z poszukującym na konkretny dzień i godzinę. Upewnij się, że oboje będziecie mieli wystarczająco dużo czasu, abyś mógł bez pośpiechu zaprezentować całą nieruchomość.
- Przygotuj nieruchomość do prezentacji online. Jeśli potrzebujesz pomocy – na pewno znajdziesz teraz home stagera, który udzieli konsultacji online.
- Ustal formułę spotkania – czy będziesz odpowiadać na pytania oglądających na bieżąco, czy przewidujesz serię pytań po zakończeniu prezentacji, a może odpowiesz na wszystkie zadane podczas transmisji pytania później.
- Jeżeli ustalisz, że najlepszą formą dla Ciebie będzie przeprowadzenie prezentacji w pierwszej kolejności, by następnie odpowiedzieć na wszelkie pytania, staraj się jak najwięcej opowiadać o nieruchomości, nie narzucając jednak innym swojego punktu widzenia. Opisuj dokładnie i w najdrobniejszych szczegółach to, co akurat pokazujesz – zacznij od ogólnego pokazania wnętrza, później przejdź do bardziej drobiazgowej prezentacji elementów wykończenia i wyposażenia, następnie udaj się do kolejnego pomieszczenia. Przemieszczaj się powoli, żeby nic nie umknęło uwadze gości. Pozwól im poczuć się, jakby tam byli.
Z tematów technicznych:
- Upewnij się, że masz dobry zasięg i połączenie przebiegnie bez zakłóceń.
- Sprawdź, jak długo zajmuje Ci zaprezentowanie całej nieruchomości i naładuj baterię telefonu (na jedną minutę transmisji możesz założyć 1% zużycia baterii).
- Wycisz wszelkie powiadomienia, aby dodatkowe dźwięki nie zakłócały odbioru oglądającym.
- Wyłącz blokadę obrotu ekranu, by sprawnie przeprowadzić prezentację z wielu perspektyw.
Co możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę pozyskiwanych kontaktów i szanse na transakcje, pomimo iż poszukujący pozostają w domach?
Wejdź do swojego Konta Biura lub Konta Agenta i oznacz ogłoszenia, dla których możesz zrobić prezentację nieruchomości online na żywo.
Oznacz ogłoszenia
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.