Koniec wakacji oraz jesień to doskonały czas na wielki powrót do kampanii telewizyjnych. Tak intensywnie u nas jeszcze nie było! TVN, Polsat i TVP przy najpopularniejszych produkcjach! Dodatkowo kampanie w Internecie wspierają działania offline, aby poprzez YouTube, Facebook, Instagram i TikTok docierać do wszystkich osób zainteresowanych nieruchomościami. Kampania trwa od 25 sierpnia do końca października.
Nieruchomosci-online.pl w TVN, Polsacie i TVP wraz z jesienną ramówką
Na wspólnej, Dzień dobry TVN, Superkino w piątki – to tylko niektóre pozycje ze stacji TVN, przy których zaistnieje marka Nieruchomosci-online.pl. Do tego reklama sponsorska w Polsacie oraz stacjach partnerskich, takich jak Polsat 2, Polsat Film, Polsat Seriale, Stopklatka czy TV4 i TV6. Nowością tej kampanii jest współpraca z TVP i rezerwacja miejsca przy najchętniej oglądanych programach telewizyjnych, takich jak M jak miłość, Familiada, Na dobre i na złe, Korona Królów czy Jeden z dziesięciu. Wszystkie plany opierają się na założeniu, aby jak najprecyzyjniej dotrzeć do określonych odbiorców, którymi są osoby potencjalnie zainteresowane rynkiem nieruchomości.
Podczas ostatnich wakacyjnych wycieczek w poszukiwaniu słońca czy wyjazdów do sklepów po szkolne zakupy przemierzamy Polskę lub miasto autem, często słuchając radia. W godzinach porannych i popołudniowych będziemy promować się w radio ZET i Tok FM, które wybraliśmy ze względu na preferencje radiowe osób w odpowiednim wieku i dochodzie jako grupy docelowej dla rynku nieruchomości.
Zobacz spot:
ONLINE wspiera OFFLINE
Kampanie telewizyjne wspieramy intensywnie kampanią online, aby budować jak największą częstotliwość styku odbiorcy z reklamą. Działania reklamowe będą nie tylko wzmagać zapamiętywalność marki, ale również poszerzać ją zasięgowo, dając możliwość dotarcia do nowych grup docelowych, szczególnie młodszych odbiorów. Poprzez YouTube czy TikTok, a także Facebook czy Instagram, w których rządzą krótkie treści wideo, będziemy promować korzyści z użytkowania portalu Nieruchomosci-online.pl.
– Promujemy wszystkie przydatne funkcjonalności portalu, które doceniają nasi użytkownicy. Wygodna i prosta aplikacja mobilna, szukanie na mapie, powiadomienia o nowych ofertach to najchętniej używane ułatwienia przy szukaniu wymarzonej nieruchomości. Pytając tych, którzy odwiedzili nasz portal, dowiadujemy się, że cenią nas za przejrzystość i funkcjonalność, zatem kolejne nowe osoby zapraszamy do wspólnych poszukiwań w najprzyjemniejszej przestrzeni, w której osoby chcące kupić nieruchomość spotykają się ze sprzedającymi. Badając i analizując zachowanie odwiedzających, poznajemy ich preferencje. Tym samym dokładnie wiemy, jak pomóc im wygodnie i łatwo znaleźć nieruchomość najlepiej dopasowaną do ich potrzeb – mówi Alicja Palińska, brand manager portalu, która odpowiada za realizację kampanii.
O ruch (i efektywność) dbamy cały rok
Oprócz cyklicznych kampanii brandowych, które budują świadomość marki w trzech najbardziej gorących dla rynku okresach (początek roku, wiosna i jesień), prowadzimy także stałe internetowe kampanie efektywnościowe (performance marketing) i remarketingowe, które celują w przyciąganie klientów na nowe ogłoszenia lub przypominają o wyświetlonych już ogłoszeniach, które przykuły uwagę danego odbiorcy. W ten sposób dbamy o wysoką efektywność dla ogłoszeniodawców wystawiających swoje oferty na portalu, a wszystkie działania reklamowe dokładnie analizujemy pod kątem zapytań dostarczanych do ogłoszeniodawców.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.