Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Poszukajmy! Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl, gdzie online goni offline

Zespół Nieruchomosci-online.pl
Komentarze

Koniec wakacji oraz jesień to doskonały czas na wielki powrót do kampanii telewizyjnych. Tak intensywnie u nas jeszcze nie było! TVN, Polsat i TVP przy najpopularniejszych produkcjach! Dodatkowo kampanie w Internecie wspierają działania offline, aby poprzez YouTube, Facebook, Instagram i TikTok docierać do wszystkich osób zainteresowanych nieruchomościami. Kampania trwa od 25 sierpnia do końca października.

 

Nieruchomosci-online.pl w TVN, Polsacie i TVP wraz z jesienną ramówką

Na wspólnej, Dzień dobry TVN, Superkino w piątki – to tylko niektóre pozycje ze stacji TVN, przy których zaistnieje marka Nieruchomosci-online.pl. Do tego reklama sponsorska w Polsacie oraz stacjach partnerskich, takich jak Polsat 2, Polsat Film, Polsat Seriale, Stopklatka czy TV4 i TV6. Nowością tej kampanii jest współpraca z TVP i rezerwacja miejsca przy najchętniej oglądanych programach telewizyjnych, takich jak M jak miłość, Familiada, Na dobre i na złe, Korona Królów czy Jeden z dziesięciu. Wszystkie plany opierają się na założeniu, aby jak najprecyzyjniej dotrzeć do określonych odbiorców, którymi są osoby potencjalnie zainteresowane rynkiem nieruchomości.

Podczas ostatnich wakacyjnych wycieczek w poszukiwaniu słońca czy wyjazdów do sklepów po szkolne zakupy przemierzamy Polskę lub miasto autem, często słuchając radia. W godzinach porannych i popołudniowych będziemy promować się w radio ZET i Tok FM, które wybraliśmy ze względu na preferencje radiowe osób w odpowiednim wieku i dochodzie jako grupy docelowej dla rynku nieruchomości.

Zobacz spot:

ONLINE wspiera OFFLINE

Kampanie telewizyjne wspieramy intensywnie kampanią online, aby budować jak największą częstotliwość styku odbiorcy z reklamą. Działania reklamowe będą nie tylko wzmagać zapamiętywalność marki, ale również poszerzać ją zasięgowo, dając możliwość dotarcia do nowych grup docelowych, szczególnie młodszych odbiorów. Poprzez YouTube czy TikTok, a także Facebook czy Instagram, w których rządzą krótkie treści wideo, będziemy promować korzyści z użytkowania portalu Nieruchomosci-online.pl.

– Promujemy wszystkie przydatne funkcjonalności portalu, które doceniają nasi użytkownicy. Wygodna i prosta aplikacja mobilna, szukanie na mapie, powiadomienia o nowych ofertach to najchętniej używane ułatwienia przy szukaniu wymarzonej nieruchomości. Pytając tych, którzy odwiedzili nasz portal, dowiadujemy się, że cenią nas za przejrzystość i funkcjonalność, zatem kolejne nowe osoby zapraszamy do wspólnych poszukiwań w najprzyjemniejszej przestrzeni, w której osoby chcące kupić nieruchomość spotykają się ze sprzedającymi. Badając i analizując zachowanie odwiedzających, poznajemy ich preferencje. Tym samym dokładnie wiemy, jak pomóc im wygodnie i łatwo znaleźć nieruchomość najlepiej dopasowaną do ich potrzeb – mówi Alicja Palińska, brand manager portalu, która odpowiada za realizację kampanii.

O ruch (i efektywność) dbamy cały rok

Oprócz cyklicznych kampanii brandowych, które budują świadomość marki w trzech najbardziej gorących dla rynku okresach (początek roku, wiosna i jesień), prowadzimy także stałe internetowe kampanie efektywnościowe (performance marketing) i remarketingowe, które celują w przyciąganie klientów na nowe ogłoszenia lub przypominają o wyświetlonych już ogłoszeniach, które przykuły uwagę danego odbiorcy. W ten sposób dbamy o wysoką efektywność dla ogłoszeniodawców wystawiających swoje oferty na portalu, a wszystkie działania reklamowe dokładnie analizujemy pod kątem zapytań dostarczanych do ogłoszeniodawców.

Zespół Nieruchomosci-online.pl

Zespół Nieruchomosci-online.pl - Nieruchomosci-online.pl to portal ogłoszeniowy z największą liczbą ofert nieruchomości z całej Polski – w największych miastach i w mniejszych gminach. To tu szybko i wygodnie znajdziesz mieszkanie, dom lub działkę, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i możliwości finansowych, przy całkowitym braku reklam. Tu zyskasz pełny obraz rynku, a w podjęciu trafnej decyzji pomogą Ci najdokładniej zaprezentowane nieruchomości i kompleksowa baza wiedzy. Portal plasuje się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google. Dzięki temu odwiedza go ok. 3 mln poszukujących miesięcznie.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także