Funkcjonalności portalu Marketing nieruchomości
W Nieruchomosci-online.pl o poszukujących wiemy bardzo dużo. Nic dziwnego. Odwiedza nas miesięcznie już prawie 3 mln unikalnych użytkowników. Ich zachowanie w serwisie to ogrom informacji, którymi zawsze się dzielimy.
Coś więcej niż „gołe” zapytanie
Najczęściej kontaktują się z Tobą osoby w sprawie konkretnych nieruchomości z oferty Twojego biura. Z reguły są to ogólne zapytania, a komunikacja jest powierzchowna. A gdybyś mógł poznać klienta, zanim odbierze od Ciebie telefon? Albo odpisać na wiadomość bardziej konkretnie – tak jakbyś czytał w myślach pytającego? Pomogłoby to zadawać bardziej celne pytania lub szybciej dotrzeć do jego prawdziwych potrzeb. Tym samym zwiększyć szansę na szybsze zamknięcie sprzedaży. W Nieruchomosci-online.pl mamy na to rozwiązanie...
Powiedzieć, że żyjemy w ogromnym zgiełku informacyjnym, to jak nie powiedzieć nic. To wyzwanie dla pośredników, którzy – jak nigdy dotąd – muszą być o krok przed konkurencją, by nadążyć za potrzebami klientów.
Jak szybciej odpowiadać na potrzeby poszukujących?
W Nieruchomosci-online.pl gromadzimy dane o zachowaniu użytkowników i historii ich wyszukiwań, a z nich budujemy profil osoby, który możesz zobaczyć przy zapytaniach jako tzw. preferencje poszukującego. Czytając zapytanie, widzisz, jakiej nieruchomości szuka klient, dla kogo jej szuka i z jakiego powodu, jakie lokalizacje bierze pod uwagę, z jakiego miasta wysłał zapytanie, o której godzinie się kontaktował, a także czy wiąże kupno ze sprzedażą innej nieruchomości. Do tego, masz wgląd w dodatkowe kryteria, którymi się kieruje, a które mogą wpłynąć na decyzję o zakupie.
Ten Zainteresowany szuka domu we włocławku
Przy zapytaniach możesz często zobaczyć: „Ten Zainteresowany szuka mieszkania dla rodziny 2+1 w Gdańsku – Wrzeszcz, Przymorze, Oliwa”, „Ten Zainteresowany szuka lokalu usługowego na wynajem w Poznaniu – Wilda, Grunwald, Łazarz”. Takie informacje dają zupełnie nowe pole do działania podczas rozmowy z potencjalnym klientem. Z góry wiesz, z kim będziesz rozmawiać. Możesz przedstawić więcej dopasowanych ofert, umówić się tylko z tymi osobami, których potrzeby możesz spełnić, lub – bazując na swoim doświadczeniu – przedstawić nieruchomość o takich parametrach, o której jeszcze nie pomyślały.
Masz 9 ogłoszeń spełniających preferencje poszukującego
Wraz z zapytaniem otrzymujesz szerszą informację o oczekiwaniach poszukujących – przedziały cenowe i powierzchniowe, preferowane lokalizacje i inne cechy nieruchomości, które są kluczowe dla danych osób, tj. balkon, garaż, ogródek. Na tej podstawie do zapytań dopasowujemy podobne nieruchomości z Twojej oferty, abyś miał od razu w zanadrzu inne propozycje. Do rozmowy czy spotkania przygotowujesz nie tylko oferty o podobnych metrażu i cenie, lecz również te, które wiesz, że mogą zainteresować klienta. Podczas odpisywania na ogólną treść zapytania, podkreślasz atuty nieruchomości, które widzisz przy zapytaniu jako preferencje poszukującego.
Wiąże kupno ze sprzedażą innej nieruchomości
Dopytuj także o powiązanie planowanego kupna nieruchomości z inną transakcją sprzedaży. Często bywa tak, że przeglądający portal i oferty okazuje się także potencjalnym sprzedającym. Informacje o tym ukrytym potencjale poszukującego pokazujemy Ci przy zapytaniu, tj.: „Posiada nieruchomość na sprzedaż”, „Wiąże kupno ze sprzedażą nieruchomości”, „Zmienia obecnie posiadaną nieruchomość”, abyś jak najwięcej kontaktów przełożył na wartościowe dla biura transakcje.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.