Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Prezentacja biura - wizytówka, która pracuje

Dominika Mikulska
Komentarze

Ważne jest wykorzystywanie wszystkich miejsc, które prowadzą potencjalnych klientów prosto do podjęcia kontaktu z biurem.  Jednym z niedocenianych miejsc jest prezentacja biura na portalu. Stanowi ona doskonałe źródło pozyskiwania klientów, często alternatywne lub uzupełniające w stosunku do posiadania przez biuro własnej strony www.

Na prezentację biura można trafić z ogłoszeń, z wyszukiwarki biur na portalu oraz wprost z Google. Działa dokładnie tak samo, jak Prezentacja Agenta, o której pisaliśmy niedawno.

Aktualna sytuacja na rynku i zmieniający się wizerunek pośredników sprawiają, że już ponad 9% akcji kontaktowych pochodzi z prezentacji biur i agentów (dane na styczeń 2023). To świadome zapytania od osób, które szukają pomocy profesjonalistów. 

Znajdź swoje biuro i zobacz, jak się prezentuje!

Co zawiera prezentacja biura?

Prezentacja biura zawiera szereg elementów o charakterze zarówno informacyjnym, jak i wizerunkowym.

Oto one:

  • miejsce na branding, czyli logo,
  • adres siedziby biura wraz z lokalizacją na mapie,
  • godziny otwarcia biura,
  • specjalizacje biura,
  • aktywny link do strony internetowej biura,
  • miejsce na opis działania biura w zakładce „O nas”,
  • informację o tym, czy biuro uczestniczy w programie jakości prezentacji ogłoszeń „Profesjonalny Agent”.
  • sylwetki agentów wraz z linkami do ich indywidualnych prezentacji (dla posiadaczy Kont Agenta).

To całkiem sporo informacji, jakie można przekazać o sobie swoim potencjalnym klientom i zaprezentować się jako profesjonalnie działający podmiot.

Prezentacja daje użytkownikowi możliwość nawiązania kontaktu – poprzez formularz kontaktowy oraz wyświetla do trzech numerów telefonu.

W jaki sposób dodać dane do swojej prezentacji?

Po zalogowaniu się do konta administracyjnego biura nieruchomości, w głównym menu kliknij w ikonę „Prezentacja biura” i tam uzupełnij jak najwięcej informacji.

 

 

Zaloguj się do swojego konta biura i uzupełnij prezentację!

 

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także