Choć od wydania tej książki minęło już 8 lat, co w dobie eksplozywnego rozwoju internetu jest dla współczesnego marketingu jak lata świetlne, to nadal jest na mojej liście kluczowych pozycji.
Michał Sadowski, autor sukcesu marki Brand24 i tejże książki, przedstawia w niej krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów internetowych. To najbardziej kompletna publikacja o tym, jak współpracować i komunikować się z konsumentami w czasach, w których większość Twoich klientów bezwiednie współtworzy treści w social media, jadąc samochodem, tramwajem, stojąc w kolejce do kasy, czy nudząc się na spotkaniu, obgadując lub pytając o Twoją markę. Jej wizerunkiem może zachwiać jeden niezadowolony konsument, który podzieli się swoją opinią w internecie.
Tę kompaktową książkę o charakterze podręcznika czyta się lekko, autor nie traci czasu czytelnika, przechodząc sprawnie przez zagadnienia mierzenia skuteczności działań (Social Media ROI), wsparcia sprzedaży, obsługi klienta online, monitoringu marki i ochrony reputacji w internecie. Pozycja obowiązkowa zarówno dla osób, przed którymi dopiero ich pierwsze kroki w biznesie, jak i dla tych które już są na rynku, ale potrzebują uporządkowania swoich działań lub inspiracji w dialogu online z klientem. Tak, ponieważ ta książka nadal potrafi zainspirować, mimo że miejscami mówi o rzeczach już dziś oczywistych. A czasem o czymś oczywistym warto sobie przypomnieć.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.