
Jesteś marketerem i tworzenie reklam należy do Twoich obowiązków? A może jesteś właścicielem firmy lub szefem działu, który zleca reklamy podmiotom zewnętrzny – agencjom, freelancerom? W obu tych przypadkach ta książka będzie na wagę złota.
Skuteczna reklama na Facebooku to praktyczny poradnik, na tyle kompleksowy, by stanowił wsparcie dla osób w każdym stopniu zaawansowania, jeśli chodzi o FB Ads. Startuje od poziomu osób początkujących i przeprowadza przez poszczególne etapy konfiguracji: wybór celu, dobór grup docelowych, tworzenie kreacji, na każdym etapie podpowiadając najlepsze praktyki. Tłumaczy mechanikę działania reklam, podpowiada, pod jakim kątem je analizować. Zawiera także treści dla osób zaawansowanych – trochę trików optymalizacyjnych oraz omówienie przykładów trudnych przypadków i skomplikowanych rozwiązań, które autor wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.
Książka pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku nie tylko od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczy sprytnie planować, ale i wychwytywać ewentualne niedociągnięcia, jeśli odpowiadasz za monitoring efektów. Przestaniesz przepalać budżet reklamowy i wejdziesz na drogę do osiągania coraz lepszych wyników.
Ściąga z przepisów
numer 2
Decyzja o warunkach zabudowy – co się zmieni od 1 stycznia 2026 roku
Poznaj zasady uzyskania warunków zabudowy w sytuacji złożenia wniosku przed 31 grudnia 2025 r. i po 1 stycznia 2026 r., gdy nieruchomość zostanie objęta planem ogólnym.