Nieruchomosci-online.pl - Tu zaczyna się dom tu zaczyna się dom

Statystyki jednostkowe ofert w Twoim Excelu

Dominika Mikulska
Komentarze

Portale ogłoszeniowe to kluczowe narzędzie pozyskiwania kontaktów do uczestników rynku, będące najdoskonalszą formą inbound marketingu. Jeśli sprzedaż inicjowana jest w internecie, monitoring konwersji i efektywności kosztowej jest istotną częścią biznesu.

Dzięki mierzeniu zainteresowania ofertą i weryfikacji etapu sprzedaży można podejmować się poprawy jej efektywności. Kontrola pracy nad ofertą powinna sprowadzać się do badania skuteczności promocji ogłoszenia, obserwowania zainteresowania wokół niego, czy też być podstawą określania realnych sprzedaży nieruchomości.

Niestety, gromadzenie i porównywanie danych z różnych źródeł nie jest łatwe.

Na ten moment Nieruchomosci-online.pl jest jedynym portalem, który – stawiając na użyteczność dla pośrednika – udostępnia takie dane w łatwej do wykorzystania formie, czyli w postaci codziennie aktualizowanego pliku csv do pobrania. Dane można analizować w arkuszu kalkulacyjnym lub wykorzystać we własnym CRM-ie np. do wizualizacji lejka sprzedażowego.

 

Do oceny zainteresowania ofertą potrzebujesz solidnych danych na temat liczby wyświetleń ogłoszenia na tzw. listingu czy wyświetleń karty, a także liczby zapytań czy pobrań telefonu. Dzięki tym danym możesz porównywać atrakcyjność ofert i analizować, jak zmienia się ona w czasie, np. współczynnik przekliku z listy na szczegóły oferty (CTR = odsłony/zasięg × 100%) czy też współczynnik konwersji kontaktowej (liczba kontaktów/odsłony × 100%).

W naszym pliku csv znajdziesz jednak znacznie więcej danych! Akcje zainteresowania, które są w raporcie, to także średni czas spędzony na ogłoszeniu oraz liczba udostępnień, wydruków, odsłon zdjęć i mapy, a także szczegółów ogłoszenia na liście. To daje pełny obraz głębokości interakcji, w jakie wchodzi oglądający z Twoją ofertą!

Plik z danymi możesz wygenerować na karcie „Statystyki jednostkowe”, a zakres danych może obejmować: 30, 60 lub 90 dni, a także okres „od początku” publikacji ogłoszenia.

Dominika Mikulska

Dominika Mikulska - Ekspertka marketingu z 18-letnim stażem w zawodzie. Od 2013 związana z portalem Nieruchomosci-online.pl, w którym jako b2b marketing manager realizuje projekty w sferze komunikacji i rozwoju produktu dla biur i agentów nieruchomości. Redaktor naczelna e-magazynu „ESTATE”.

Magazyn ESTATE

Skupiamy uwagę na nieruchomościach

Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników

Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.

Pobierz za darmo najnowszy numer

Dowiedz się więcej o magazynie ESTATE

Zobacz także