W rejestrowaniu zdarzeń offline – liczby telefonów i prezentacji, a także pojawiających się pytań i wątpliwości zainteresowanych – nikt pośrednika nie wyręczy. Inaczej rzecz ma się w kwestii działań online. Nieruchomosci-online.pl szczegółowo raportuje ekspozycję konkretnej nieruchomości w portalu.
Statystyki ogłoszeń i narzędzia dostępne w Nieruchomosci-online.pl pozwolą Ci analizować i podejmować właściwe działania optymalizujące ogłoszenie i jego promocję. Rozbudowane statystyki ogłoszeń dostępne są na wszystkich kontach biur i Kontach Agenta. Bez wyjątków.
Kliknij, aby przejść do statystyk swoich ogłoszeń
Narzędzia listy raportów ogłoszeń
Do oceny zainteresowania konkretną ofertą potrzebujesz solidnych danych, które znajdziesz na karcie „Statystyki jednostkowe” w swoim koncie.
Listę znajdujących się tam ogłoszeń możesz dowolnie filtrować:
- dzięki „Pokaż filtry” zawęzisz listę do ofert na sprzedaż bądź wynajem, do wybranego typu nieruchomości czy ogłoszeń obsługiwanych przez konkretnego agenta;
- używając zakresu czasu, zawęzisz okres pochodzenia danych do 7, 30, 60, 90 dni lub od początku publikacji ogłoszeń.
Ogłoszenia możesz także sortować według: popularności (wyświetleń, odwiedzin, aktualnego zainteresowania), a także według liczby kontaktów.
Metryki podstawowe i te bardziej szczegółowe
Przejdźmy do danych. Podstawa to łączna liczba rzeczywistych wyświetleń Twoich ogłoszeń na listach wyników wyszukiwania.
Następnie informacje na temat odwiedzin ogłoszenia, a także liczby kontaktów – otrzymanych zapytań oraz pobrań numeru telefonu, czyli liczbę kliknięć poszukujących w celu wyświetlenia numeru telefonu na portalu oraz wybrania numeru na telefonie w aplikacji mobilnej. Dowiesz się także, jak kształtuje się aktualne zainteresowanie Twoim ogłoszeniem (termometr zainteresowania).
W raporcie ogłoszenia znajdziesz znacznie więcej danych, tzw. akcji zainteresowania, czyli:
- zapisanie w Ulubionych i dodanie notatek,
- liczba udostępnień, wydruków,
- odsłony zdjęć i mapy, a także rozwiniecie szczegółów ogłoszenia,
- wyświetlenia wideo i wejścia w wirtualną wizytę,
- całkowity czas oglądania ogłoszenia.
To daje pełny obraz liczby i rodzaju interakcji, w jakie wchodzi oglądający z Twoją ofertą!
Mechanizmy analizujące trendy pracują dla Ciebie
Na pasku pojedynczego ogłoszenia (zarówno na liście aktualnych ogłoszeń jak i w statystykach jednostkowych) znajduje się informacja o aktualnym zainteresowaniu ofertą.
Zainteresowanie jest szacowane przez algorytm analizujący rodzaje i liczbę akcji, jakie wykonują użytkownicy w kontakcie z każdym z Twoich ogłoszeń w ostatnich 5 dniach.
Wskaźnik zainteresowania, zilustrowany ikoną termometra, mówi o tym, jaką popularnością w ostatnich dniach cieszyło się ogłoszenie.
Dodatkowo cykl życia każdego ogłoszenia pokazuje wykres wskaźnik zainteresowania w czasie. Wykres jest interaktywny. Widać na nim jak na dłoni, jak podejmowane działania – np. aktywacja konkretnego typu wyróżnienia – wpłynęły na zainteresowanie ofertą.
To nasz autorski system analizujący trendy poszukiwań poszczególnych rodzajów nieruchomości w danych lokalizacjach. Ogłoszenia o wysokim wskaźniku są atrakcyjne dla kupujących – jeśli je wyróżnisz, wygenerują dla Ciebie dużo więcej zapytań.
Dodatkowo na tej podstawie oznaczamy w portalu najbardziej interesujące nieruchomości komunikatem przy ogłoszeniu (tzw. Hot Alert), co dodatkowo motywuje do kontaktu z ogłoszeniodawcą.
Raporty ze statystyk
Najważniejsze dane trafiają regularnie na skrzynkę e-mailową. Otrzymywany przez biuro nieruchomości raport skuteczności promocji zawiera dane dotyczące zainteresowania ogłoszeniami w ujęciu miesięcznym (statystyki oglądalności i kontaktów).
Poprzez panel dostępne są raporty dla poszczególnych ogłoszeń. Interaktywny raport ze statystyk z prowadzonych działań promocyjnych za pomocą funkcji „Udostępnij” możesz łatwo i wygodnie współdzielić z właścicielem nieruchomości. Jak go wykorzystać do budowania relacji?
Wiemy, że gromadzenie i porównywanie danych z różnych źródeł nie jest łatwe. Na ten moment Nieruchomosci-online.pl jest jedynym portalem, który – stawiając na użyteczność dla pośrednika – udostępnia takie dane w łatwej do wykorzystania formie, czyli w postaci codziennie aktualizowanego pliku csv do pobrania. Dane można analizować w arkuszu kalkulacyjnym lub wykorzystać we własnym CRM-ie np. do wizualizacji lejka sprzedażowego. Dane można pobrać, klikając w „Pobierz” w nagłówku listy.
Jeśli sprzedaż nieruchomości odbywa się w internecie (a przynajmniej ta część sprzedaży związana z promocją), monitoring efektywności działań reklamowych jest istotną częścią Twojego biznesu. Nadal będziemy udoskonalać narzędzia, które będą pomagać Ci w pracy.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z Twoim doradcą klienta w Nieruchomosci-online.pl.
Kliknij, aby przejść do statystyk swoich ogłoszeń
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.