Jeśli planujesz działania marketingowe i chcesz ograniczyć ryzyko porażki, jeśli chcesz uniknąć kosztownych błędów, to sprawdź, czy to, co planujesz i robisz, jest zgodne z prawami marketingu.
Al Ries i Jack Trout, dwaj marketingowi stratedzy, wykorzystali ponad 40 lat swoich doświadczeń w celu ustalenia reguł świata marketingu. Łącząc przegląd historii działań znanych marek z wnikliwym spojrzeniem, wyekstrahowali 22 niezmienne prawa marketingu rządzące powodzeniem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłanie niektórych z nich: marketing jest walką na percepcję, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy – bądź inny, trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć, dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej, sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski.
The 22 Immutable Laws of Marketing to niepozorna, niewielka książka, która rozjaśni Ci, na czym polega marketingowa gra! Autorzy zbadali kampanie marketingowe, które się powiodły i te, które poniosły fiasko, analizują dlaczego i przedstawiają własne pomysły na to, co zadziałałoby lepiej. Chociaż książka przytacza przykłady ogólnoświatowych korporacji, a od daty pierwszego wydania upłynęło ponad 20 lat, to wszystkie prawa działają także dzisiaj, w polskich warunkach i w małych firmach. Czytelnikowi lektura powinna pomóc w zrozumieniu zależności, którym poddawane są każdy produkt czy usługa lub kampania marketingowa, a także złożoności tego procesu.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.