Działania marketingowe porównać można do tańca. Jeśli nie znasz podstaw, to bez względu na to, ile wymyślnych figur zaprezentujesz, efekt nie będzie dobry. Podobnie w marketingu – nie da się działać skutecznie (i pożytecznie) bez głębokiego rozumienia, czym marketing w ogóle jest.
Przez ostatnie dwadzieścia kilka lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk poprzez swój blog, kursy online, wykłady i książki. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego, w tym koncepcji marketingu za przyzwoleniem. Teraz oferuje całą swoją wiedzę i doświadczenia w jednym, kompaktowym i ponadczasowym pakiecie – w książce To jest marketing! Godin w bardzo spójny sposób tłumaczy współczesne potrzeby w zakresie budowania marek i to, czym jest marketing dzisiaj. A jest on o tym, aby lepiej słyszeć naszego klienta, a nie głośniej krzyczeć. Jest o zmianie, jakiej doświadczy Twój klient, gdy skorzysta z Twojego produktu lub usługi. Ani wielkie zasięgi, ani duże liczby nie powinny być celem współczesnego marketera. Ma on pokazywać rozwiązania konkretnych problemów dla konkretnych grup odbiorców.
Książka ta jest nie tyle zbiorem przemyśleń i porad, ale manifestem, którego potrzebuje branża. Pomoże zbudować światopogląd nowym osobom w branży, a tym, którzy w niej pracują już od kilku lat, przypomni, jaką mamy misję oraz jak efektywnie ją realizować. Będzie świetnym uzupełnieniem dla bardziej narzędziowych książek.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.