Odwaga na wielu frontach
Początek roku w biznesie to zwykle czas na przegląd podejmowanych działań i weryfikację ich skuteczności. To też czas większej odwagi w sięganiu po dotąd nieznane, w inspirowaniu się tym, co nowe oraz w snuciu bardziej śmiałych planów na przyszłość. A przecież od tego, jakie decyzje zapadną na starcie, zależy wynik na mecie.
Bądźmy więc odważni na wielu frontach, zarówno opracowując strategie za biurkiem, jak i w bezpośrednich relacjach z klientami. Na łamach tego numeru eksperci pokazują, z jakich nowości warto skorzystać w e-marketingu oraz jak zadbać o swój PR w branży. Zachęcają by sięgać po nowe rozwiązania, szczególnie, jeśli miałoby to przyczynić się środowisku czy społeczności. Zwracają też uwagę na to, jak budować relacje z klientami i radzą, że czasem warto w kontakcie z nimi postawić na swoim. A jeśli po drodze popełnimy błąd, zapewniają, że jeden o niczym nie przesądza.
Mam nadzieję, że to, co tym razem dla Was przygotowaliśmy, będzie wsparciem działań, które podejmiecie w tym roku.
Miłej lektury!
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Miłej lektury!
Dominika Studniak
redaktor naczelna
W numerze 1/2020 przeczytasz:
MARKETING.
- Trendy i nowości w marketingu online
O nowych rozwiązaniach, które wspomagają sprzedaż inwestycji
- Siła optymalizacji
Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich
- PR na rynku nieruchomości
Jak budować pozytywny wizerunek?
- Rozmowy o marce
Marek Staniszewski o marce Nieruchomosci-online.pl
SPRZEDAŻ.
- Sprzedaż jak pierwsza randka
Jak rozmawiać, by osiągnąć efekt?
- „Nie”, drogi kliencie!
O sztuce asertywności w sprzedaży
- Nieudana sprzedaż jak katastrofa lotnicza
Jeden błąd o niczym nie przesądza
TRENDY.
- Przestrzeń dla kreatywnych twórców przyszłości
O transformacji przyjaznych miejsc pracy
- Ekologiczna zmiana w branży deweloperskiej
Jak być eko i nie zbankrutować?
Pobierz bezpłatnie najnowszy numer
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.