Aktualności Kampanie reklamowe Newsy
fot.: własne
RMF FM, Radio ZET, TOK FM – od 16 sierpnia będziemy obecni także w eterze. „Tu zaczyna się dom” to kolejna w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl skierowana na budowanie świadomości marki.
Portal Nieruchomosci-online.pl, który jest jednym z najlepiej wypozycjonowanych w Google serwisów z ogłoszeniami nieruchomości, tym razem rozwija swoją obecność w mediach offline. Kampania pod hasłem „Tu zaczyna się dom” rozpocznie się już 16 sierpnia i będzie prowadzona jednocześnie w 35 stacjach radiowych w całej Polsce.
Ogólnopolsko, ale też lokalnie
Gdzie nas usłyszycie? Oczywiście w czołowych ogólnopolskich stacjach, czyli w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM czy Antyradiu. Jako sponsor będziemy towarzyszyć słuchaczom przy najpopularniejszych audycjach i serwisach, takich jak Dzień Dobry Bardzo, Wiadomości Ekonomiczne, Kamil Nosal Wkręca, Auto Zet, Codzienny Magazyn Motoryzacyjny, a także przy prognozach pogody.
Warto podkreślić, że pojawimy się również w najpopularniejszych rozgłośniach lokalnych. Od lat budujemy zasięg nie tylko w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Poznaniu, dzięki czemu wypracowaliśmy silną pozycję także w mniejszych miastach w całej Polsce. Teraz, wzmacniamy ją dodatkowo działaniami w radiu
– mówi Karolina Kłujszo, marketing manager portalu Nieruchomosci-online.pl.
Spot reklamowy (poniżej) i informacje o sponsoringu usłyszą więc nie tylko odbiorcy największych stacji ogólnopolskich, ale też słuchacze sieci Radia Plus (m.in. w Bydgoszczy, Głogowie, Gnieźnie, Gorzowie, Legnicy, Radomiu, Zielonej Górze) oraz Meloradia (m.in. w Olsztynie, Toruniu, Kielcach, Opolu, Bielsku-Białej, Koninie, Giżycku).
Jak wynika z danych agencji badawczych Radio Track i Kantar Polska, RMF FM dociera dziennie do 8,7 mln słuchaczy, stacje Grupy Eurozet do 7,5 mln, a tygodniowy zasięg radia TOK FM to ponad 3 mln odbiorców.
Strategia łącząca online i radio
Kampania „Tu zaczyna się dom” jest częścią strategii reklamowej portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe budujące ruch, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki. Będzie to jednocześnie kolejna kampania wizerunkowa Nieruchomosci-online.pl w 2021 r. Pierwsza, realizowana na początku roku, obejmowała promocję spotów reklamowych w serwisach YouTube i Facebook. Materiały obejrzało ponad 7,5 mln widzów.
Konsekwentnie idziemy obraną wcześniej drogą. Po rebrandingu, który przeprowadziliśmy w 2020 r., teraz skupiamy się na działaniach wzmacniających świadomość marki. Robimy to, ponieważ naszą ambicją jest to, aby być pierwszym wyborem dla poszukujących nieruchomości. Co ważne, nasza obecność w największych stacjach radiowych zostanie uzupełniona jeszcze tej jesieni kolejnymi kampaniami display, na Facebooku oraz YouTube. Wykorzystywanie wielu kanałów jednocześnie, pozwoli nam wzmocnić przekaz i dotrzeć zarówno do wielu osób poszukujących, jak i sprzedających nieruchomości
– dodaje Karolina Kłujszo.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.