Od sierpnia do końca listopada trwa kampania promocyjna portalu w ogólnopolskich mediach — po raz pierwszy w telewizji w celu dotarcia do nowych osób, które są zainteresowane rynkiem nieruchomości. Marka Nieruchomosci-online.pl będzie obecna w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych, takich jak TVN, RMF, ZET. W domu, biurze czy aucie będziemy przypominać, że na Nieruchomosci-online.pl znajduje się najwięcej ogłoszeń mieszkań, domów i działek w całej Polsce.
Od 15 sierpnia do końca listopada 2022 r. trwa ogólnopolska kampania promującą portal Nieruchomosci-online.pl. Okres letnio-jesienny to powrót do poszukiwań nowego lokum po wakacyjnej przerwie. To również najgorętszy czas w najmach. Dlatego, aby trafić do jak najszerszego grona poszukujących nieruchomości, marka Nieruchomosci-online.pl będzie obecna w największych polskich stacjach, takich jak sieć stacji TVN, w tym TVN 24 czy TVN Style, a także w radio RMF i sieci stacji ZET.
— To rok pełen wyzwań dla rynku nieruchomości. Choć inflacja i trudności z pozyskaniem finansowania hipotecznego mrożą możliwości zakupowe Polaków, to jednak potrzeby mieszkaniowe wciąż są niezaspokojone, a chęci inwestycyjne wciąż ogromne z powodu boomu w najmach. Dlatego nie zaprzestajemy promocji, tylko szeroko informujemy oraz zachęcamy osoby chcące znaleźć mieszkanie, dom czy działkę do szukania dopasowanej nieruchomości na naszym portalu — mówi Alicja Palińska z działu analiz Nieruchomosci-online.pl
Tu zaczynają się emocje
Koniec wakacji i początek roku szkolnego to czas, który spędzamy w dużej mierze w samochodzie — wracając z wakacji, ostatnich ciepłych weekendów czy przemierzając miasto od sklepu do sklepu w poszukiwaniu wyprawki do szkoły. Dlatego od połowy sierpnia do końca października będziemy intensywnie promować się w radio, towarzysząc ok. 11 milionom Polaków słuchających codziennie radia w aucie, biurze i w domu — przy najpopularniejszej w RMF prognozie pogody czy wiadomościach ekonomicznych w Radio ZET. Wybraliśmy również stacje muzyczne, takie jak ChilliZet, Meloradio czy Antyradio, których profil słuchacza wpisuje się w profil osób zainteresowanych rynkiem nieruchomości ze względu na wiek czy wysokość zarobków.
Marki Nieruchomosci-online.pl nie zabraknie także w jesiennej ramówce stacji TVN, kiedy wygodnie zasiadamy przed telewizorem, również zerkając w telefon w poszukiwaniu nowego lokum. Przez cały październik i listopad będziemy zapraszać do relaksu przy filmowych hitach czy do wspólnych emocji podczas programu „Milionerzy”. Emocji nie brakuje także w serwisach informacyjnych czy telewizji codziennej, zatem TVN 24 i TTV również znalazły się na naszej liście programów. Do męskiej publiczności dotrzemy poprzez sponsoring programów w TVN Turbo. Tych, którzy chcą znaleźć wymarzoną przestrzeń, zaprosimy również do szukania dopasowanej nieruchomości na naszym portalu, sponsorując trzeci sezon popularnego programu „Mieszkanie na miarę”. To cieszący się dużym zainteresowaniem widzów program emitowany w TVN Style i TVN 7, który prowadzi agent nieruchomości wraz z architekt wnętrz. Ich celem jest pomoc bohaterom odcinka w znalezieniu i wyremontowaniu mieszkania z drugiej ręki wraz z dostarczaniem cennym informacji o rynku nieruchomości.
Gdzie nas zobaczysz lub usłyszysz:
- kampania telewizyjna — TVN, TVN 24, TVN Turbo, TTV
- kampania sponsorska programu „Mieszkanie na miarę” — TVN Style i TVN 7
- kampania radiowa — RMF, ZET, Chillizet, Meloradio, Antyradio
Stała obecność marki Nieruchomosci-online.pl w mediach
Kampania "Tu zaczynają się emocje" to kolejne działanie wpisujące się w strategię reklamową portalu, która łączy zarówno kampanie zasięgowe, jak i te skupione na budowaniu świadomości marki.
Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl: — To już trzecia w tym roku kampania promocyjna Nieruchomosci-online.pl. Na przełomie roku, zaraz po świętach Bożego Narodzenia, kiedy poszukujący intensywnie wracają do swoich marzeń i planów mieszkaniowych rozpoczęliśmy działania promocyjne w oparciu o radio. Również druga z kolei kampania, która trwała m.in. w Święta Wielkanocne i Majówkę wpisała się w największą aktywność osób poszukujących ofert nieruchomości w internecie. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny Nieruchomosci-online.pl na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google przynoszą zadowalające efekty — choć poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 roku, portal wciąż notuje średnio prawie 3 miliony odwiedzin użytkowników miesięcznie. Także i teraz — kontynuując regularne kampanie promocyjne — stale przypominamy, że na Nieruchomosci-online.pl można znaleźć aktualnie ponad 260 tys. ogłoszeń od biur nieruchomości, deweloperów oraz osób prywatnych.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.