Rolą marketerów rynku pierwotnego jest nie tylko wsparcie działu sprzedaży i generowanie leadów, ale przede wszystkim budowa marki dewelopera, a co za tym idzie – inwestycji. Wiemy to, dlatego tworzymy rozwiązania, które wspierają obie te dziedziny.
Znany marketer i filozof Maciej Tesławski twierdzi, że najczęstszymi błędami zarządzających wielkimi markami są brak konsekwencji i niecierpliwość. Budowa marki jest długotrwałym procesem. Ciągłe zmiany strategii komunikacji powodują natomiast, że marka się rozmywa lub nie ma szans w ogóle zaistnieć.
Fundamentem efektywnych działań zarówno marketingowych, jak i sprzedażowych są zatem konsekwencja i spójna komunikacja. Dlatego z pozoru drobne działania zastosowane w wielu punktach styku klienta z marką wzmacniają jej głos. Doskonale to rozumiemy, w Nieruchomosci-online.pl dajemy Ci więc rozwiązania, dzięki którym nie tylko zbudujesz koszyk leadów, ale również wzmocnisz Twoją markę.
Taką funkcję spełnia wiele rozwiązań dedykowanych deweloperom, między innymi: reklama inwestycji na stronie głównej portalu Nieruchomosci-online.pl – z jednej strony generuje leady, z drugiej – zwiększa zasięg. Podobnie – reklama kontekstowa, dzięki której inwestycja wyświetla się pomiędzy ogłoszeniami z rynku wtórnego o podobnych cechach (np: lokalizacja, cena, typ nieruchomości, powierzchnia, liczba pokoi). Jest to skuteczny sposób na szybkie zainteresowanie nią licznej, dobrze dobranej grupy docelowej.
Dzięki Nieruchomosci-online.pl Twoja marka wykracza także poza sam portal. Osoby poszukujące nieruchomości zbliżonych do oferowanych przez Ciebie otrzymają na skrzynkę pocztową mailing dedykowany tylko Twojej inwestycji. W ramach kampanii remarketingowej banery reklamujące Twoją inwestycję są wyświetlane na najpopularniejszych polskich serwisach internetowych. Dodatkowo promujące ją artykuły publikowane są na blogu i w social media Nieruchomosci-online.pl.
Prezentacja marki w grupie blisko 3 mln osób poszukujących na Nieruchomosci-online.pl miesięcznie ma ogromną moc, komunikowana spójnie w wielu punktach styku – buduje sprzedaż.
Magazyn „INMAG”
Marketing. Sprzedaż. Trendy.
Bezpłatny e-magazyn dedykowany marketerom rynku pierwotnego
Merytoryczne artykuły od ekspertów i praktyków branży deweloperskiej dotyczące promocji inwestycji, wzmacniania sprzedaży, skutecznych negocjacji i najnowszych trendów na rynku.