Źródło: Nieruchomosci-online.pl
Jakie są trzy najważniejsze kryteria wyboru nieruchomości? Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja!
Informacja o tym, gdzie znajduje się nieruchomość podana w ogłoszeniu, jest niezwykle ważna dla podjęcia kontaktu z ogłoszeniodawcą.
Z nieustannie gromadzonych przez portal Nieruchomosci-online.pl danych o strukturze źródeł ruchu i ich specyfice wynika, że styczeń 2021 roku przyniósł wzrost ruchu z wyszukiwarki Google z zapytań zawierających nazwę ulicy na poziomie aż 327%* r/r, a kolejny – dodatkowych 18%. Należy spodziewać się tu konsekwentnie wznoszącego trendu.
Zwiększoną koncentrację na konkretnych lokalizacjach potwierdzają także dane dotyczące zachowania poszukujących w samym portalu.
Jeśli więc w Twoich ogłoszeniach brakuje informacji o tym, przy jakiej ulicy znajduje się nieruchomość, Ci poszukujący nigdy nie trafią na Twoje ogłoszenia na mapie czy na listach.
Okazuje się, że równie ważne jak wnętrze nieruchomości jest dla kupującego jej najbliższe sąsiedztwo. A może i ważniejsze, bo nie ma na nie później niestety żadnego wpływu. Ceni więc sobie możliwość zweryfikowania z wyprzedzeniem zarówno jego plusów, jak i minusów.
Oferty, dla których podano lokalizację z dokładnością pozwalającą na wyznaczenie na mapie, mają opcję przeglądania tejże mapy w tzw. widoku ulicy (ang. street view), dzięki wykorzystaniu wirtualnego repozytorium zdjęć 360, umożliwiającego wirtualny spacer ulicami polskich miast. Użytkownik w Nieruchomosci-online.pl może „zwiedzić” okolice swojego przyszłego domu już w samym ogłoszeniu!
*Porównanie danych z Google Analytics portalu Nieruchomosci-online.pl, styczeń 2021 do stycznia 2020 oraz styczeń 2022 do stycznia 2021.
Magazyn ESTATE
Skupiamy uwagę na nieruchomościach
Bezpłatny e-magazyn w 100% dla pośredników
Wiedza i inspiracje do wykorzystania od ręki dostarczane przez doświadczonych uczestników rynku nieruchomości z zakresu marketingu nieruchomości, sprzedaży i negocjacji, prawa i finansów oraz rozwoju osobistego.